MuscleMeat

Het Jay Cutler in Nederland 2010 Foto-Topic

Bezoekers in dit topic

Ben ik toch niet zo vreemd dat ik om die foto moest lachen. :)
 
Ik denk nog steeds dat het fake is. Ik ben daar geweest, en zo'n figuur was me dan echt wel opgevallen.. :p
 
Ik denk nog steeds dat het fake is. Ik ben daar geweest, en zo'n figuur was me dan echt wel opgevallen.. :p
Valt soms ook wel te zien hoe de foto genomen is.Dus daarom misschien...Jay staat er wel normaal op tans.:)
 
Moet je behalve lang zijn niet ook talent hebben?
Misschien heeft de TS dat wel niet?

Zeker, maar die lengte blijft een enorm voordeel. Vooral omdat de langste spelers meestal center of power forward spelen, dus dicht bij de basket. Daarbij is een goed schot of buitengewone passing vaardigheid niet echt vereist (denk o.a. aan Shaquille O'Neal). Maar goed, dit terzijde :).
 
Zeker, maar die lengte blijft een enorm voordeel. Vooral omdat de langste spelers meestal center of power forward spelen, dus dicht bij de basket. Daarbij is een goed schot of buitengewone passing vaardigheid niet echt vereist (denk o.a. aan Shaquille O'Neal). Maar goed, dit terzijde :).

dan had andy wel gaan basketballen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik was er al om 3 uur. Er was toen een fotograaf van de Telegraaf en nog een lokale krant. Ze vroegen of ik op de foto met Cutler wou en dat werd dan misschien in de krant van vandaag geplaatst, maar dat is helaas niet gebeurd. Zo kwam ik goed in contact met Cutler. Hij vond het zelf ook lache en vroeg of ik nog met hem zelf met zijn fototoestel op de foto wou voor zichzelf :). Ik heb de redactie nog gebeld en ze zeiden dat ze het artikel wel af hadden maar de eindredactie het niet doorgezet heeft.

Serieus 3 uur? Ahhh **** ik trainde daar om 4 uur maar heb Jay niet gezien :mad:
 
@ GetXXL
[Link niet meer beschikbaar]

ik moest hieraan denken :rolleyes: (is uit MIB)


pest me niet :(

wat een kop

Volgens mij een fotoshop actie van een ander hoofd op dat zelfde lichaam :rolleyes:


En maar weer bedankt eh jongens. . .


http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/mijn-fuuu-213673/index99.html#post5320863
 
:D

Wat is dat op je arm eigenlijk?
 
Vergeef je het ons wel dat we je belachelijk maakte :(?
 
20 eggs in the morning..
jezus ik ben t al zat als ik 7 door me keel heb :D
 
20 eggs in the morning..
jezus ik ben t al zat als ik 7 door me keel heb :D

Ja man, afgelopen augustus at ik dat op een hele dag, maar dat is voor deze reus een ontbijtje..... :eek:
 
Me and jay cutler! moet nog flink aan de bak ahah

IMG_1838.jpg
 
Goed bezig hoor voor je leeftijd!
 
je ziet er nog ineens tiny uit naast hem en dat op je 18de, als je eff door zet kan je het ook wel halen met hier een daar een spuitje.
al zegt jay dan wel dat hij naturel is :P
 
Back
Naar boven