AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Beeschten,

Je hebt honden en katten mensen. Nou ben ik een echt katten mens. Ik zit er aan te denken om twee katten te kopen, namelijk de volgende:

Namelijk een Exotic Shorthair:

3741838_460s.jpg


mammolino-8-5-2008-051.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

JC1.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=eyUtr4WHdio

Kruising tussen een een Pers en een Britse Korthaar. Ze schijnen een heel tof karakter te hebben en ze zien er erg mooi uit imo.

En dan nog een Sphynx:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=iuOvHDhMJ-A

Ja ze zijn ****it lelijk maar het zijn mega aanhankelijke katten die echt een super tof karakter hebben en een leuk huisdier zijn.

Wat voor kat hebben jullie en ben je er tevreden mee?
 
Lol die is eerste is wel schattig

wel een hondenmens trouwens
 
Wij hebben een gewone huiskat en geloof het of niet hij kan de deur openspringen....heb er zelfs een filmpje van op verzoek
 
Ja mijn moeder en broer hebben allebei 2 Britse Kortharen. En alhoewel ik het onwijs mooie katten vindt is het karakter niet super. Je hebt er gewoon zo weinig aan. Ze zijn niet aanhankelijk etc.
 
youtube.url

maar nice foto's man, vind de 2e wel echt mooi
 
Die eerste is echt een mooi beestje.

Ik moet zeggen vroeger had ik echt een takke hekel aan poezen.
Maar nu de hond dood is, ga ik ze wel waarderen.

En zeker als je niet de mogelijkheid hebt om een hond te nemen, is een poes een leuke optie.
 
Katten vind ik echt rare k*tdieren
 
Die eerste is echt een mooi beestje.

Ik moet zeggen vroeger had ik echt een takke hekel aan poezen.
Maar nu de hond dood is, ga ik ze wel waarderen.

En zeker als je niet de mogelijkheid hebt om een hond te nemen, is een poes een leuke optie.

Ja een hond is ook cool hoor, maar ivm het uitlaten enzo minder praktisch. Ik heb gewoon niet de tijd om een hond de aandacht te geven die het verdient. Katten kan je nog wat rond laten lopen door het huis, zeker als je er twee hebt hoef je er niet de hele tijd bij te zijn.
 
Dit is mijn Poes:o

2m6vk9i.jpg
 
Cool beestje Z!
 
Katten zijn pussies , ik heb er 3.
 
ik haat katten
 
Ik ben echt gek op katten, elke kat die ik zie moet ik aaien. :D
Helaas heb ik geen plek voor een kat, ik woon veel te klein, vind ik zielig... Maar toen ik nog thuis woonde hadden we wel katten, een Europese korthaar en een cyper. Helaas zijn ze allebei dood en mijn moeder heeft wel een nieuwe maar daar heb ik dan weer niet zoveel mee, is nogal schuw.

Die Sphynxen vind ik wel een beetje eng... :P
 
Ik ben echt gek op katten, elke kat die ik zie moet ik aaien. :D
Helaas heb ik geen plek voor een kat, ik woon veel te klein, vind ik zielig... Maar toen ik nog thuis woonde hadden we wel katten, een Europese korthaar en een cyper. Helaas zijn ze allebei dood en mijn moeder heeft wel een nieuwe maar daar heb ik dan weer niet zoveel mee, is nogal schuw.

Die Sphynxen vind ik wel een beetje eng... :P

Whaha, ja die sphynxen zijn echt nasty, maar mijn broer heeft er een keer een tijdje 1 gehad en die was er zo tevreden over (beestjes zijn zo trouw en aanhankelijk echt super tof). Helaas ging het niet goed samen met zijn andere katten (britse kortharen) dat hij hem terug heeft gebracht naar de fokker.
 
Ja mijn moeder en broer hebben allebei 2 Britse Kortharen. En alhoewel ik het onwijs mooie katten vindt is het karakter niet super. Je hebt er gewoon zo weinig aan. Ze zijn niet aanhankelijk etc.

Ik heb er thuis ook 2 en ze zijn net veel aanhankelijker, zijn altijd in de buurt om aandacht te vragen.
 
Ben ook een kattenmens heb een rooie kater super leuk:)
 
Ben ook een kattenmens, maar zo'n kat als in de OP zou ik toch niet moeten hebben.
Heb zelf een hele zwarte kater die nu 1 jaar en 2 maand is, simba genaamd (zus mocht naam kiezen). Ging normaalgezien ook nog een 2de supermooi & enorm lief, aanhankelijk katje (begon ook bij de minste aanraking keihard te spinnen) van zo'n goeie 3 maand oud erbij nemen. Zat nl altijd voor de deur bij m'n grootouders (was eig van hun buren maar die keken er totaal niet naar om, heeft vanaf de geboorte altijd buiten geleefd..) , maar is jammer genoeg vorige week omver gereden:(, wat kan het leven toch wreed zijn.
 
Ja mijn moeder en broer hebben allebei 2 Britse Kortharen. En alhoewel ik het onwijs mooie katten vindt is het karakter niet super. Je hebt er gewoon zo weinig aan. Ze zijn niet aanhankelijk etc.

De onze echt wel. Schuren constant tegen je been aan om aandacht te vragen :p. En als je een dag weg bent geweest en je komt thuis, blijven ze maar om je been heen cirkelen tot je ze begint te aaien.

Veel aanhankelijker dan de perzische katten die we vroeger hadden.


Wij hebben een gewone huiskat en geloof het of niet hij kan de deur openspringen....heb er zelfs een filmpje van op verzoek

De onze kunnen dat ook :p. Als je ze even wil opsluiten in de bergkamer om de woonkamer te dweilen, springen ze gewoon naar de klink en krijgen ze na een paar pogingen de deur open :p.
 
Back
Naar boven