Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Kon ik maar hetzelfde zeggen over de vrouwen in mijn leven.Ze beginnen een beetje los te komen![]()
Wat een ukkies joh, zien eruit als een week of 6?
Ik had er één die daar echt gestoord van werd als jongeling. Hij liep er het hele huis mee door. Ermee onder de kast. Althans tot hij niet meer paste onder de kast. Dat verwarde hem geweldig.Geef ze een opgerold A4 blad en ze zijn gelukkig.
Supercute
Mooi kleurcontrast
Wat een ukkies joh, zien eruit als een week of 6?
Supercute![]()
Het waren de oogjes waardoor ik er zo jong op keek 🙂 hopelijk is het niet omdat ze een achterstand hadden. Mooi dat ze groeien als kool. 100gr per week is gemiddeld, bij 10weken zouden ze ongeveer een kilo moeten zijn.Op die foto's waren ze 7,5w. Ze groeien als kool sindsdien, inmiddels zijn ze bijna 8,5w.
7w is het wettelijke minimum, eerder mag je een kitten niet wegdoen. Of dat in dit geval ook echt zo was twijfel ik een beetje aan. Maar het zijn boerderij katjes en komen dus niet bij een fokker vandaan o.i.d.
Als ze slapen ja![]()
Net 2 geworden.Hoe oud is ie?