MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1605779269324.png


En op die dag werden er geen muizen gevangen.
 
Bestaan er katten die geen haar verliezen? Inb4 sphinx.
 
Mijn zus en ik vonden dat haar plant er raar uitzag, en toen ontdekten we dat de kat in de bloempot lag :roflol: .

1606145036681.jpeg


Dus maar wat plaats vrijgemaakt zodat hij gewoon op het tafeltje kan slapen.

1606145035936.png


Intussen staat de kerstboom daar en slaapt hij daar gewoon onder :p.
 
Bollie is niet graag binnen, maar het moet nu even na de operatie. Na twee uur miauwen is ze wat rustiger, Mina houdt haar ook in de gaten Mentat :P.

IMG_20201127_211637.jpg


IMG-20201127-WA0035.jpeg


IMG-20201127-WA0030.jpeg
 
Bubs katten moet je binnen houden, als ze worden aangereden moet je er niet over zaniken en is het jouw schuld
 
Wat een walgelijke foto, en op de laptop is die ook nog eens pagina breed.

Katten en de motorkap word altijd zo lekker overdreven. Net als chocolade bij honden.
Wat vind je er overdreven aan? Kat van de voormalige buren is het overkomen met de dood tot gevolg en in de huidige buurt heb ik ook gehoord dat het bij iemand haar jonge kat zo is gegaan, die leeft ook niet meer maar dat is gekomen omdat die werd overreden op de parkeerplaats.

Qua chocola ja daar gaan misschien wilde verhalen over. Toch is voorzichtigheid geboden bij pure chocolade. Meen eens gelezen te hebben dat 30-40 gram pure chocola al tot vergiftiging kan leiden bij een hond van gemiddelde grootte doordat er in pure meer theobromine zit.
 
Laatst bewerkt:
Wat vind je er overdreven aan?
Als een kat onder de motorkap kruipt, is het omdat dat lekker warm is. Zo warm is dat in de ochtend niet meer. En als jij op je gemakje de ruitenkrabber uit de auto pakt, motor aanzet, de auto gaat krabben en vervolgens instapt, dan wordt die kat toch echt wel wakker. Zo niet dan wordt die vast ook niet meer wakker.

Je hoort wel vaker dat een kat honderden kilometers is meegereden. Bijvoorbeeld wanneer mensen terug rijden van wintersport, en onderweg even stoppen om te tanken enzo. Aangezien de motor dan nog warm is, je sneller instapt omdat je niet hoeft te krabben, heeft de kat veel minder tijd. Aan zijn oortjes te zien (typische zonnebrand randjes) zou dat hier maar zo kunnen zijn.
 
Back
Naar boven