XXL Nutrition

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

Deze baas wil ik
 

Bijlagen

  • CB5F01F6-8B1C-4CDB-8B73-444C6724F7AB.jpeg
    CB5F01F6-8B1C-4CDB-8B73-444C6724F7AB.jpeg
    129,6 KB · Weergaven: 45
Kom ik dronken thuis zie ik deze shit, wtf is dit??? Hij heeft geen pijn aan zijn wang, beetje lopen drukken en knijpen..Laat hem maar per uitzondering in mijn bed slapen, kan ik hem in de gaten houden

20210418_040529.jpg
 
Kom ik dronken thuis zie ik deze shit, wtf is dit??? Hij heeft geen pijn aan zijn wang, beetje lopen drukken en knijpen..Laat hem maar per uitzondering in mijn bed slapen, kan ik hem in de gaten houden

Bekijk bijlage 525655
Wespen of bijensteek?
 
Kom ik dronken thuis zie ik deze shit, wtf is dit??? Hij heeft geen pijn aan zijn wang, beetje lopen drukken en knijpen..Laat hem maar per uitzondering in mijn bed slapen, kan ik hem in de gaten houden
Iedere gewoonte begint met een uitzondering, beterschap voor die schoonheid.
 
Kom ik dronken thuis zie ik deze shit, wtf is dit??? Hij heeft geen pijn aan zijn wang, beetje lopen drukken en knijpen..Laat hem maar per uitzondering in mijn bed slapen, kan ik hem in de gaten houden

Bekijk bijlage 525655
Misschien maar even naar de dierenarts?
 
Wespen of bijensteek?
Misschien gevochten, blijkt een abces te zijn. Hij heeft ook koorts. Gelukkig geen tumor.
Iedere gewoonte begint met een uitzondering, beterschap voor die schoonheid.
Nee ik wil die haren niet in bed, hij mag alleen in bed wanneer ik mijn bed de dag erna verschoon. Hij geniet daar wel ontzettend van.
Misschien maar even naar de dierenarts?

Jep, antibiotica meegekregen
 
Hij was een vondeling van 2 weken oud, hij lag op sterven na dood in een weide met beide oogjes ontstoken, we hebben er maar eentje kunnen redden.
Ahww!! :heart: En dan na te gaan dat de oogjes pas rond 10 dagen open gaan, en hij rond die leeftijd helemaal nog niet zelfstandig kon eten enzo. Knap dat hij het überhaupt overleefd heeft. Superlief dat jullie je over hem ontfermen. Held!
 
Ahww!! :heart: En dan na te gaan dat de oogjes pas rond 10 dagen open gaan, en hij rond die leeftijd helemaal nog niet zelfstandig kon eten enzo. Knap dat hij het überhaupt overleefd heeft. Superlief dat jullie je over hem ontfermen. Held!
Wij hebben hem met spuitjes melk groot getrokken, hij was op een vrijdag gevonden en de dierenarts dacht dat hij het weekend niet zou halen :)
 
Back
Naar boven