MuscleMeat

Sticky Het Katten Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Peek-a-boo

IMG_20210628_200939.jpg
 
Ze zorgt vooral voor ambiance in huis op dit moment :roflol:.
Deze lieverd vindt het nog steeds niks... Hopelijk kunnen ze het mettertijd toch met elkaar vinden.

Bekijk bijlage 532576
Haha arme grumpy.... komt vast goed. Altijd even wennen in het begin.
 
Haha arme grumpy.... komt vast goed. Altijd even wennen in het begin.
Echt een grumpy cat nu inderdaad :p. Maar ze is nog steeds super lief naar ons toe. Enkel dat kleine mormel krijgt af en toe wat geblaas :roflol: . Ze wil ook heel graag bij die grote poes zijn, volgt haar overal, wil spelen,…

We zorgen vooral dat Mina nog steeds haar (veilige) plekjes heeft, knuffelen haar extra veel, geven haar wat meer snoepjes of vers vlees,… Ik zou ook niet zomaar een vreemde in mijn huis willen, dus haar reactie is niet onlogisch.
 
Ik zou ook niet zomaar een vreemde in mijn huis willen,
Jammer, na recente foto's in het maaltijdentopic en hoe die kleine wordt verwend, dacht ik ook maar op de drempel te gaan liggen.
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Jammer, na recente foto's in het maaltijdentopic en hoe die kleine wordt verwend, dacht ik ook maar op de drempel te gaan liggen.
Op de drempel is nog niet in huis. Afhankelijk van je aaibaarheidsfactor kan dat wel mogelijk zijn :p.
 
Op de drempel is nog niet in huis. Afhankelijk van je aaibaarheidsfactor kan dat wel mogelijk zijn :p.
Ik ben even aaibaar als en soort Maine Coon van 85 kg die denkt dat ie nog een kleine kitten is.

Met een voorkeur voor de Italiaanse keuken en iedere week een flesje met speciale druppels.
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven