AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kennelijk heb ik een kat.

20220722_185150.jpg
 
Schattig! Is die aan komen lopen? Lijkt nog een jong beestje?
Heb er 2 af en toe, maar deze komt ook gewoon de hele dag een beetje slapen hier en dan tegen de avond wil die weer weg. :')

Volgens de buurtjes zijn het 2 weesjes.
 
Heb er 2 af en toe, maar deze komt ook gewoon de hele dag een beetje slapen hier en dan tegen de avond wil die weer weg. :')

Volgens de buurtjes zijn het 2 weesjes.
Ah gezellig, beestjes in huis 😊
 
  • Heart
Waarderingen: vntl
Ons zwart katje is ineens enorm gestresseerd met afwijkend gedrag, volgens de dierenarts zou het kunnen zijn door een egel die hier sinds kort op bezoek komt om te snoepen aan het kommetje van de boskat.
Zou ook zomaar kunnen omdat we nu met ballonnen spelen met mijn zoontje, daar heeft hij het nooit op gehad.
Hopelijk is hij snel terug de oude :(
 
Ons zwart katje is ineens enorm gestresseerd met afwijkend gedrag, volgens de dierenarts zou het kunnen zijn door een egel die hier sinds kort op bezoek komt om te snoepen aan het kommetje van de boskat.
Zou ook zomaar kunnen omdat we nu met ballonnen spelen met mijn zoontje, daar heeft hij het nooit op gehad.
Hopelijk is hij snel terug de oude :(
Reken er maar niet op, onze ouwe kat die was getraumatiseerd van het vuurwerk dat is nooit meer overgegaan ☹️ Deze is overigens nergens bang voor en lijkt soms meer op een hond, slaapt overigens ook altijd met z’n tong uit z’n bek gek beest
 

Bijlagen

  • C7A21508-DCE1-45CF-B358-68BE22B8D90A.jpeg
    C7A21508-DCE1-45CF-B358-68BE22B8D90A.jpeg
    147,7 KB · Weergaven: 39
Ons zwart katje is ineens enorm gestresseerd met afwijkend gedrag, volgens de dierenarts zou het kunnen zijn door een egel die hier sinds kort op bezoek komt om te snoepen aan het kommetje van de boskat.
Zou ook zomaar kunnen omdat we nu met ballonnen spelen met mijn zoontje, daar heeft hij het nooit op gehad.
Hopelijk is hij snel terug de oude :(
Heeft hij een plekje waar die zich terug kan trekken als het hem teveel wordt? Mandje/holletje wat echt zijn plekje is, waarin die altijd met rust gelaten wordt. Zoiets kan schelen.

Als die net gesteriliseerd of gecastreerd is, dan kan dat ook meespelen. Alles moet dan gewoon even opnieuw in balans komen

Hopelijk is dat snel weer over 🤗
 
Heeft hij een plekje waar die zich terug kan trekken als het hem teveel wordt? Mandje/holletje wat echt zijn plekje is, waarin die altijd met rust gelaten wordt. Zoiets kan schelen.

Als die net gesteriliseerd of gecastreerd is, dan kan dat ook meespelen. Alles moet dan gewoon even opnieuw in balans komen

Hopelijk is dat snel weer over 🤗
Ja, hij heeft een paar plekjes en hij is al lang geleden gecastreerd.
Hij kan het niet zo goed vinden met de kleine omdat hij een wilde energiebom is en het katje enorm schichtig maar de kleine wordt over een maand 2 jaar dus dat zou het volgens de arts niet zijn.
 
Back
Naar boven