AndroidHealthClinic

Sticky Het Katten Topic

Bezoekers in dit topic

1684320679638.jpeg


1684320700292.jpeg


Ze beginnen een beetje los te komen :clown:
 
En dit genie vond er niets beter op dan te slapen in de composthoop.

thumbnail_image0 (3) (1).jpg


Ah ja, hij heet niet voor niets Dennis Poepenhoofd.
 
Geef ze een opgerold A4 blad en ze zijn gelukkig.
 
Geef ze een opgerold A4 blad en ze zijn gelukkig.
Ik had er één die daar echt gestoord van werd als jongeling. Hij liep er het hele huis mee door. Ermee onder de kast. Althans tot hij niet meer paste onder de kast. Dat verwarde hem geweldig. :o

DSC00435 - kopie (1).jpg


Overleden in 2020 aan een longontsteking. Arme drommel. :(
 
Ja, en die kittens zijn ook niet verkeerd.
 
Wat een ukkies joh, zien eruit als een week of 6?

Op die foto's waren ze 7,5w. Ze groeien als kool sindsdien, inmiddels zijn ze bijna 8,5w.
7w is het wettelijke minimum, eerder mag je een kitten niet wegdoen. Of dat in dit geval ook echt zo was twijfel ik een beetje aan. Maar het zijn boerderij katjes en komen dus niet bij een fokker vandaan o.i.d.


Als ze slapen ja :D
 
Op die foto's waren ze 7,5w. Ze groeien als kool sindsdien, inmiddels zijn ze bijna 8,5w.
7w is het wettelijke minimum, eerder mag je een kitten niet wegdoen. Of dat in dit geval ook echt zo was twijfel ik een beetje aan. Maar het zijn boerderij katjes en komen dus niet bij een fokker vandaan o.i.d.



Als ze slapen ja :D
Het waren de oogjes waardoor ik er zo jong op keek 🙂 hopelijk is het niet omdat ze een achterstand hadden. Mooi dat ze groeien als kool. 100gr per week is gemiddeld, bij 10weken zouden ze ongeveer een kilo moeten zijn.

Gezellig twee van die draakjes
 
Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Volgende week gaat zn zak eraf.
Loopt de poezen te irriteren , keihard te mauwen en tis gewoon een irritante puber, maar wel lief.
20230524_203628.jpg

20230524_203625.jpg
 
Hoe oud is ie?
 
Hoe oud is ie?
Net 2 geworden.
Leuk beest alleen begint beetje macho gedrag te vertonen. Hij sproeit gelukkig niet maar mensen moeten geen last van hem hebben met dat gemauw en gejank. En hij moet ook de harmonie tussen de rest niet om zeep helpen.
 
Back
Naar boven