Fitness Seller

Breaking News Het kerstwonder van DBB

Bezoekers in dit topic

Kom op jongens, hoe zielig zijn jullie om op 1e kerstavond op Dbb te zitten ?

:rolleyes:
Ben al weer terug
Gezellig tussen paps en mams op de bank uitbuiken, de Slimste Mens kijken, Top 2000 luisteren en spelletjes spelen. :):kerst:
idd, maar toen paps en mams naar de slimste mens gingen kijken vond ik het wel weer welletjes.... :p
 
Ben al weer terug

idd, maar toen paps en mams naar de slimste mens gingen kijken vond ik het wel weer welletjes.... :p
Kon je niet tegen je verlies en waren paps en mams net wat slimmer?:trollfacex:
 
Kon je niet tegen je verlies en waren paps en mams net wat slimmer?:trollfacex:
alleen de introductie van de 3 deelnemers door de presentator duurde al 10-15 minuten, en was er nog geen vraag gesteld....
 
alleen de introductie van de 3 deelnemers door de presentator duurde al 10-15 minuten, en was er nog geen vraag gesteld....
Meestal kijk ik uitgesteld en spoel ik door. In België is het gelul eromheen vaak hilarisch met Jeroom en Philippe.
 
Ik vind het verschrikkelijk.

:)
 
Ik vind het verschrikkelijk.

:)
Dat mag. Ik vind Maarten van Rossem minder grappig. Humor van Jeroom kan ik wel waarderen, ook al is het ingestudeerd.
 
Besef net dat er dit jaar geen kerstmutsenavataractie was :(
 
Ik kijk niet door die Maarten van Rossem, wat een zelfingenomen, arrogante flapdrol zeg. Onderuit gezakt, helemaal blij met zichzelf, beetje onduidelijk mompelen. Gadver. Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar deze eikel is dus een uitzondering. Ik stel voor om hem een tijdje in Syrië te dumpen. Kijken of hij nog zo’n grote bek heeft als hij terug komt.

Verder waren de kerstkransjes best lekker. ;)
 
Laatst bewerkt:
Besef net dat er dit jaar geen kerstmutsenavataractie was :(
Waarom zou iemand een kerstmutsenavatar willen?
Ik kijk niet door die Maarten van Rossem, wat een zelfingenomen, arrogante flapdrol zeg. Onderuit gezakt, helemaal blij met zichzelf, beetje onduidelijk mompelen. Gadver. Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar deze eikel is dus een uitzondering. Ik stel voor om hem een tijdje in Syrië te dumpen. Kijken of hij nig zo’n grote bek heeft als hij terug komt.
Dat mag je vinden natuurlijk....
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik kijk niet door die Maarten van Rossem, wat een zelfingenomen, arrogante flapdrol zeg. Onderuit gezakt, helemaal blij met zichzelf, beetje onduidelijk mompelen. Gadver. Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar deze eikel is dus een uitzondering. Ik stel voor om hem een tijdje in Syrië te dumpen. Kijken of hij nog zo’n grote bek heeft als hij terug komt.

Verder waren de kerstkransjes best lekker. ;)
Je kan het je gewoon voorstellen hoe hij Assad en Putin ff uitlegt hoe ze de zaak beter aan zouden moeten pakken:
"Zeg Bashje en Vladje, laten we niet zo overdrijven dat jullie gewonnen hebben. Het is een schromelijke zelfoverschatting dat jullie denken dat je er nu al bent. Dat die achterlijke idioot in het Witte Huis z'n troepen terugtrekt geeft op termijn alleen maar meer gedoe. Je wordt van alle kanten omringt door Soenieten die je bloed wel kunnen drinken. En die Turken komen niet alleen jouw Koerden slachten en de streek zuiveren, maar zullen ook blijvende invloed willen. En die jurken uit Iran, doen het natuurlijk ook niet voor niets..."
Dan zou dan toch wel weer leuk zijn.

Zijn finest moment is dan wel weer, dat ie het eens was met Annabel Nanninga over het NOS-journaal:
Vanaf 1:53 ofzo, klik je te vroeg dan zie je Klaas Dijkhof.
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk niet door die Maarten van Rossem, wat een zelfingenomen, arrogante flapdrol zeg. Onderuit gezakt, helemaal blij met zichzelf, beetje onduidelijk mompelen. Gadver. Ik heb niet snel een hekel aan mensen maar deze eikel is dus een uitzondering. Ik stel voor om hem een tijdje in Syrië te dumpen. Kijken of hij nog zo’n grote bek heeft als hij terug komt.

Verder waren de kerstkransjes best lekker. ;)
Die Marc-Marie Huijbregts krijg ik pas kippenvel van. Hij doet dit jaar helaas de Oudejaarsconference op de publieke omroep.
 
Die Marc-Marie Huijbregts krijg ik pas kippenvel van. Hij doet dit jaar helaas de Oudejaarsconference op de publieke omroep.
Jullie hebben wel gemeen dat je beiden massa bent verloren.

Piepkuiken is inmiddels een hoofd met een buitenproportioneel klein lichaampje.

Als ze zijn kaken toch eens strak op elkaar konden vastzetten, voor een jaar ofzo.
 
Jan Terlouw is een vervelend ventje. Trouwens, degenen die hem op een voetstuk zetten zijn vervelend.
 
Back
Naar boven