MuscleMeat

Breaking News Het kerstwonder van DBB

Bezoekers in dit topic

Ik werd niet genoemd...:treuren:

 
ik sta er niet tussen ,zelfs op een forum ben ik net zo nietszeggend als in real life :treuren:

Mooi verhaal, ik mik erop volgend jaar wederom te schitteren in afwezigheid!

Ik werd niet genoemd...:treuren:


Maar er zijn nog veel meer kerst wonderen verricht door onze kerstman, te veel om allemaal te noemen;

Galen die de ultieme marketing strategy voor z'n boeken bedacht, nannan die die de ingeving kreeg z'n mening af en toe te onderbouwen, marina1975 die de hoop en het vertrouwen kreeg dat artsen toch een oorzaak van haar klachten zouden vinden.

johnyjordaan die zich bedacht het voortaan toch veilig te doen, Brutushakt die de ingeving en het voornemen kreeg af en toe iets minder zich 'bat shit crazy' te gedragen.

De kasten zoals mucci, Jwdoetookmee en MissNuke die besloten minder vaak te posten in de laatst genomen foto topic en ons slecht over het eigen fysiek te laten voelen. Types zoals MrSenor en Carrotpower die besloten niet meer zomaar te stoppen met loggen en ga maar verder

Zo had onze kerstman voor ieder lid een klein wonder in petto

En nu ben ik lang genoeg zoetsappig bezig geweest ;). Kan ik mij weer zonder schuldgevoel als eikel in het echte leven gaan gedragen
 
Maar er zijn nog veel meer kerst wonderen verricht door onze kerstman, te veel om allemaal te noemen;

Galen die de ultieme marketing strategy voor z'n boeken bedacht, nannan die die de ingeving kreeg z'n mening af en toe te onderbouwen, marina1975 die de hoop en het vertrouwen kreeg dat artsen toch een oorzaak van haar klachten zouden vinden.

johnyjordaan die zich bedacht het voortaan toch veilig te doen, Brutushakt die de ingeving en het voornemen kreeg af en toe iets minder zich 'bat shit crazy' te gedragen.

De kasten zoals mucci, Jwdoetookmee en MissNuke die besloten minder vaak te posten in de laatst genomen foto topic en ons slecht over het eigen fysiek te laten voelen. Types zoals MrSenor en Carrotpower die besloten niet meer zomaar te stoppen met loggen en ga maar verder

Zo had onze kerstman voor ieder lid een klein wonder in petto

En nu ben ik lang genoeg zoetsappig bezig geweest ;). Kan ik mij weer zonder schuldgevoel als eikel in het echte leven gaan gedragen
Te weinig natty/niet-natty statements en niets over de contest. :P
Oei, wat zeg ik nu weer.
 
Ik ben wel benieuwd hoe jij bent als je je als een eikel gedraagt.
Dan gaat ie puur om te sarren nog genuanceerder zitten doen... zo verschrikkelijk (in de meest slechte zin van het woord) redelijk...
:trollface:
 
Insgelijks allen :yes:
 
IMG_20181225_150418.jpg
 
Leuk geschreven roei- en fietsfanaat :kerst:
Merry Christmas to you! En natuurlijk ook voor de rest van alle DBB-toppers. :kerst::heart::heart:
 
Haha leuk geschreven!
Iedereen fijne feestdagen:kiss::kerst:
 
Iedereen fijne kerstdagen!! En niet te veel trekken ouwe rukkers later!
 
Kom op jongens, hoe zielig zijn jullie om op 1e kerstavond op Dbb te zitten ?

:rolleyes:
 
Gezellig tussen paps en mams op de bank uitbuiken, de Slimste Mens kijken, Top 2000 luisteren en spelletjes spelen. :):kerst:
 
Kom op jongens, hoe zielig zijn jullie om op 1e kerstavond op Dbb te zitten ?

:rolleyes:

Ik was zelfs deze avond helemaal alleen rondjes aan het lopen op de looppiste :P Zielig of gewoon dedicated sportief? :D
 
Ik was zelfs deze avond helemaal alleen rondjes aan het lopen op de looppiste :P Zielig of gewoon dedicated sportief? :D

Als ik zo je avatar eens bekijk had je beter naar de Mac kunnen gaan :cool:
 
Wie heeft zich aan een kindje vergrepen om de geboortedag van Jezus te vieren?

tumblr_mhbvbf0fn91rm9kjpo1_250-gif.gif
 
  • Like
Waarderingen: mat
Back
Naar boven