XXL Nutrition

Het Kippen Topic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toon eens je chickies JcK ? :)
??? Er is ook echt óveral een topic voor hier he...lijkt wikepedia wel haha....

20181018_145531.jpg


20181018_145554.jpg


20181018_145550.jpg
 
Ik zie veel doodgereden diertjes de laatste tijd. :(
 
Ik zie veel doodgereden diertjes de laatste tijd. :(
Buren hadden 7 kipp'n.

Ze liepen altijd op ons erf.

5 doodgereden in anderhalf jaar.

Nog 2 over die goed oppassen. Zie die niet snel overreden worden.

Ze leren.
 
Ik irriteer mij eraan wanneer buurtbewoners de moeite niet doen om de overblijfselen van de straat te halen. Ben weleens uitgestapt om een kat, of wat er van overbleef, uit het zicht te leggen omdat de arme drommel er na een paar dagen nog lag. :mad:
 
Ik heb respect voor dieren.begraaf kipke gewoon. Niet in de groene bak of in de berm verrotten. Ben net een Indiër. Gisteren zat ik in de voortuin en er waaide een prulletje naar een wandelend stel door de wind. Ik dacht al die rapen het vast niet op en gooien het in de vuilnisbak ff verderop. Maar wel beetje dom hoi tegen me zeggen. Klote mentaliteit van het is niet cool om rotzooi van straat te rapen.
 
Zaterdag een nieuwe pokkie gehaald. Slim beest ging 's avonds al uit zichzelf in het hokje zitten en is enorm nieuwsgierig.

IMG_20200525_172144.jpg


Fleur 🌺 :heart:
 
Dat nemen we mee voor de volgende :roflol:
 
Ik gooi mn extra broodje pindakaas die ik nooit eet aan de kippen. Nu blijkt dat ze stiekem bij ons in de schuur zitten en op anderhalve meter hoogte staat een grijze groentekrat op een plank. Liggen poetsdoekies en papiertjes in. Tijd terug ik er wat in zoeken lagen er verdomd een dozijn eieren in. Ik eet ze iig niet op zal vast naar satè smaken :o
 
  • Haha
Waarderingen: mat
Kathlinoo : doe eens een foto van de kippies. :heart:
 

The closest relatives of Tyrannosaurus Rex

Ik noem de kippies ook wel eens Tyrannosaurusjes. Als je ze ziet rennen is het net Jurassic park
 
Het is ofc verteerd maar er zijn theoriën dat dinos veren hadden :eek:
 
  • Wow
Waarderingen: mat
Back
Naar boven