MuscleMeat

Het Kippen Topic! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mat

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
12.176
Waardering
6.587
Kippen zijn machtige beesten. Beetje scharrelen, chillen, kakelen,... En als je geluk hebt, tonen ze hun liefde dagelijks met een lekker eitje.

Het zijn ook perfecte gesprekspartners, want ze begrijpen dat vooral luisteren belangrijk is. Ik zit dagelijks wel een kwartiertje bij mijn kippetjes en vertel hen van alles en nog wat. Soms poepen ze tussendoor wel eens, maar dat maakt voor mij niet uit.

Zijn er nog kippenliefhebbers op dbb? :)
Post hier je foto's, stel je vragen, deel alle gekke kippendingen die je meegemaakt hebt,...

TS trapt af;
Heb zelf vier nieuwe kipjes sinds gister na een nachtelijke raid van een klotevos die het nodig vond om mijn kippenvriendjes uit te moorden.

Jeanine
34ry6ib.jpg


Jeanine is meteen al de leidster van de groep. Beetje bazig en houdt van wormpjes, fladderen en haar eigen poep opeten.

Julia
fojh4h.jpg


Julia lijkt de slimste; had al snel door waar het hokje stond, waar ze kon drinken, probeerde al via het dak van het hok te ontsnappen lol.

Marie
15firrp.jpg


Marie komt van een echte kweker, samen met Louise. Beetje schuchter, maar ze is keinieuwschierig naar de poezen die gister baasje achtervolgden in de tuin. Ze deed zelfs de jongste poes schrikken toen ze begon te kakelen, hahaha! Gekke Marie :)

Louise (vooraan, net voor Marie)
2yycpw8.jpg


De stilste en meest angstige van de bende. Ze wou deze morgen niet meteen uit het hokje komen om te eten, maar kippetjes kan je niet dwingen. Louise krijgt de tijd om zich aan te passen, als ze zich maar op termijn goed voelt in haar nieuwe thuis.

Nu ga ik even iets anders doen, want duurde fokking lang om dit topic te maken en ik heb graag het gevoel dat ik een leven heb.
 
Vieze beesten. Beetje zaad eten en de hele avond op een stok zitten ???



Nee wel schattig joh :)
 
  • Like
Waarderingen: Hope
Mijn familie in zuid Europa had er veel, leuke beesten.
Vaak was er weer 1 minder, wel lekker verse kippetjes
 
  • Like
Waarderingen: mat
Ik had geen kip, maar wel een haan in Turkije, dat is ook een kip soort toch. :D

Ik had wel een aparte ras haan, was een ras echte ''vechter'' en nee... ik liet 'm niet vechten, maar soms liep die wel buiten een andere haan in me kaar te slaan, kon ik zelf niks aan doen als ik weg was. :P

Voorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

filmpje van hoe gek zo'n beest kan zijn:
 
Goed topic. Ik zal straks ook eens foto's nemen van mijn twee kippen.
 
de meeste hier op dbb kakelen net zo erg als een kip zonder kop :D
 
Nice kippen OP.

mijn opa had vroeger witte Brahma's. Teringgroot. Echt mooie beesten dat. Kwamen voorbij je knie.


doordeweeks vang ik snachts kippen trouwens. K*tbeesten xD
 
Karma voor die mooie kippen
 
  • Like
Waarderingen: mat
RzT98lN.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Omdat ik het nog steeds zo cute vind:
http://www.youtube.com/watch?v=yuD5vSfFvNs

Ik had geen kip, maar wel een haan in Turkije, dat is ook een kip soort toch. :D

Ik had wel een aparte ras haan, was een ras echte ''vechter'' en nee... ik liet 'm niet vechten, maar soms liep die wel buiten een andere haan in me kaar te slaan, kon ik zelf niks aan doen als ik weg was. :P
Echte kemphaantjes :D

Jeanine en Julia komen van bij een vriend die er toch te veel had. Zat een gigantische haan bij en was hem even uit het oog verloren toen ik een kip wou vangen (weet maar al te goed dat hanen hun harem verdedigen). Hij viel me plots langs achter aan en BAM met z'n sporen in m'n kuiten. Droeg gelukkig een jeans, bloedde zo al meer dan genoeg :)
Goed topic. Ik zal straks ook eens foto's nemen van mijn twee kippen.
Jaaaaa!
Mooi beest man, prachtige veren. Heb je er nog?
would release fox/10
doordeweeks vang ik snachts kippen trouwens. K*tbeesten xD
Moet je een paar tokken of zo? :mad:
 
Zo zien de mijne eruit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kunnen ze vliegen?
 
Back
Naar boven