MuscleMeat

Het knaagdierentopic

Bezoekers in dit topic

Kakelkipje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2019
Berichten
338
Waardering
1.034
Lengte
1m80
Welkom! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen in het gelukkige bezit zijn van één of meerdere knaagdieren :heart::clap:. Net nieuw hier, maar leek me gezellig om hier leuke verhalen over cavia's, konijnen, hamsters, gerbils, muizen enzovoorts te delen :). Zal eerst mijn snoepjes even voorstellen:

Pippi, een zeugje van 3,5 jaar oud, voelt zich sinds de komst van Muffin echt mama :D. Pittige tante die graag de baas speelt, maar dol op knuffelen is. 20181201_153241.jpg

Hondje, gecastreerd beertje van 1,5 jaar, goedzak, ook dol op knuffelen en vreselijk dol op eten, bulkt vrolijk mee met Muffin.
20180902_163450.jpg

En Muffin, onze kleine spring in 't veld. Bijna 9 weken oud en een echt lawaaipapegaaitje. Heel gezellig. Popcornt de hele dag door en sjeest de kooi rond dat het een lieve lust is. Op schoot valt ze in slaap van alle fijne kriebels :heart:
20181227_145439.jpg
 
Wat een lekkere slaapkoppen zeg! Schattig, en wat een leuke namen :)
 
Wat een lekkere slaapkoppen zeg! Schattig, en wat een leuke namen :)
Namen kiezen we nooit zelf. Adopteren altijd de oudjes uit het asiel en dan laten we ze hun naam gewoon houden die ze al die tijd gehad hebben :). Thanks. Jouwe ook super cute :heart:
 
Binnen enkele maanden halen we wsl enkele konijntjes, wanneer het wat warmer wordt. Het doel op lange termijn is een hele dierentuin :)
 
Back
Naar boven