Fitness Seller

Het lekkerste tussendoortje?

Bezoekers in dit topic

vladimirr

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2008
Berichten
71
Waardering
3
Ik ben een voedingsschema aant maken, maar tussen ontbijt en avondeten liggen 3 eetmomenten.
Aangezien ik niet 4x per dag brood wil eten.. Enig idee waarmee ik zou kunnen variëren? Wat eten jullie zoal tussendoor? :)
 
Een smoothie met magere yoghurt, en vruchten + whey poeder!
Kijk meer eens bij 'recepten';)
 
afentoe een lekker proteinereepie met lowcarbs
 
Pasta en gekruide tomatensaus en dan af laten koelen en een blikje tonijn erdoor :). Je kunt in één keer genoeg maken voor drie dagen of voor drie weken als je wat in de diepvries legt.
 
Lekkerste tussendoortje?

IJsmars of ijssnickers.

080214_snickers-icecream.jpg


Edit: Grappig, wist niet dat er zoveel variatie was met Snickers ice cream:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
pasta met zalm en een tomatensausje.... mmm
 
probeer je eigen zaad misschien ook eens, vol vitaminen...
 
probeer je eigen zaad misschien ook eens, vol vitaminen...

Heb ik serieus eens geprobeerd. Was erg smerig. Zoiets nooit meer. :kots: Ziekelijk vies. Wel gezond schijnt het.
 
Heb ik serieus eens geprobeerd. Was erg smerig. Zoiets nooit meer. :kots: Ziekelijk vies. Wel gezond schijnt het.

Als je wilt groeien, lijkt het me wel een goed idee... je kunt het misschien ook mengen in je wheyshake:D
 
je kunt het misschien ook mengen in je wheyshake:D

IDEE! Zo proef je het vrijwel niet natuurlijk. Of door de havermout. Wel eerst de havermout laten afkoelen dan natuurlijk anders gaan de waardevolle stoffen waarschijnlijk verloren. :)
 
chips maakt me echt niet uit welke smaak (bahalve kaastroep).
 
Blikje tonijn.
 
italiaanse kruiden bol met ham kaas tomaat ei sla komkommer en een beetje kruidenboter
Heerlijk fris en niet echt slecht.
 
kipfiletje!
 
Back
Naar boven