Fitness Seller

Het lekkerste tussendoortje? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een oliebol (of een appelvlap:meal:)
 
Zou een broodje bapau ongezond zijn?
 
Zou een broodje bapau ongezond zijn?

Ongeveer vergelijkbaar met een broodje ovenkroket schat ik zo.

In het stukje vleesproduct relatief veel (verzadigde) vetten ten opzichte van het aantal eiwitten, het brood heeft weinig vezels, bestaat voornamelijk uit pure zetmeel.

Nu niet bepaald een tussendoortje dat uitblinkt vwb gezondheid. Aan de andere kant zijn er natuurlijk slechtere alternatieven.
 
Bakje kant en klare noodles van de toko.
 
meschien gerookte makreel van de supermarkt
vammidag ook ff snel 200 gram op tussen door:D
 
Kellog's granenreep van Frosties!
 
Oeh zo'n gerookte makreel is helemaal nog niet zo'n slecht idee :p
Weer eens wat anders dan het bakje droge tonijn..
 
-Ontbijtkoek/Kruidkoek/Peperkoek (bij hetzelfde allemaal)
Eventueel een laagje smeerboter erover.. eet ik best vaak, is toch lekker. en handig (je kan de plakjes namelijk ook per stuk verpakt kopen)
-Evergreen (van liga of huismerk van C1000/AH noem het maar op)
-Krentenbol
-Eierkoek
-Sultana bisquits

Maar let wel, hier zitten vrijwel geen eiwitten in en geen vetten... maar wel lekker allemaal en ''verantwoord''.
 
-Ontbijtkoek/Kruidkoek/Peperkoek (bij hetzelfde allemaal)
Eventueel een laagje smeerboter erover.. eet ik best vaak, is toch lekker. en handig (je kan de plakjes namelijk ook per stuk verpakt kopen)
-Evergreen (van liga of huismerk van C1000/AH noem het maar op)
-Krentenbol
-Eierkoek
-Sultana bisquits

Maar let wel, hier zitten vrijwel geen eiwitten in en geen vetten... maar wel lekker allemaal en ''verantwoord''.

Vind deze tussendoortjes eerlijk gezegd maar rotzooi die vooral vol zitten met nutteloze koolhydraten (suikers)..
 
Hey jongens wat ik me nou afvraag he.. en ik vond et te onzinnig om een nieuwe post voor te maken:
hoeveel zou 1 plakje kipfilet wegen?:scratch:

Bij mij thuis valt et niet te meten ik weet wel hoeveel gram een pakje met plakjes kipfilet weegt maar voordat ik er bij kom heeft altijd al wel iemand er eentje opgegeten!
 
ik rekende voor m'n voedingsschemaong: 12 gram per plakje.
Najah.. 4 plakjes = 50 gram

Maar ook dat is een schatting.
 
Weeg mijn kipfilet altijd per twee plakjes. Reken altijd 26 gram voor beide plakjes dus. Verschillende keren gewogen, dus het zal wel ongeveer kloppen.. :p
 
Vind deze tussendoortjes eerlijk gezegd maar rotzooi die vooral vol zitten met nutteloze koolhydraten (suikers)..

Heb je gelijk in, maar het zijn wel simpelle en lekkere tussendoortjes.
Daarom zeg ik al '' er zitten geen voedingstoffen als eiwitten en gezonde vetten in '' ;)
 
- Kwark met vers fruit
- Toch brood maar dan geroosterd of een tosti met magere kaas (milner 30+)
 
Back
Naar boven