Fitness Seller

Het lukt maar niet

Bezoekers in dit topic

Dirk1987

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
32
Waardering
0
Ik ben dus bezig om kilo of 7 a 8 kwijt te raken, maar het lukt maar niet

Nou ben ik pas een week of 3 bezig en heb ik aan het begin mijn buik opgemeten enzo en nek e.d. maar er is geen milimeter vanaf.

Sinds week of 3-4 ben ik dus serieus bezig met mijn voeding,

ik eet 4 a 5x per dag en dan alleen of bruin brood met pindakaas of kipfilet of kaas met tomaat oid.
Drink alleen maar water en ga minimaal 2x hardlopen en 1x voetballen (zomerstop nu) anders 2x per week trainen en 1x wedstrijd.

En zoals ik al zei had ik me buik benen armen enzo opgemeten maar is er dus nog geen cm vanaf!

Wie wil en kan me helpen?
 
koop een caliper om huidplooien te meten, kost niet zoveel en je weet het precies. De cm wil nog wel eens een wat vertekend beeld geven omdat je spiertjes ook aan het groeien zijn.
Verder zou ik wat KT in je training gooien en zo te zien is er qua voeding ook ruimte om het eea te verbeteren. Pindakaas en kaas vervangen door magerdere optie's met dezelfde voedingswaarde..

Verder is het handig als je wat stats in je post verwerkt zoals lengte en bodyfat (waar je die caliper voor nodig hebt). Dan kan je meteen ook je onderhoud qua Kcal uitrekenen en als je dan daar iets onder gaat zitten is succes gegarandeerd.

Good luck:thumbup:
 
Begin eerst eens precies te tellen hoeveel je eet. Plus reken uit wat je per dag verbruikt aan energie.
 
Mijn lengte is 185cm
Gewicht 82-83 Kg
leeftijd: 21 jaar

en het liefste raak ik kilo of 7 kwijt zodat ik rond 75 KG kom
 
Mijn lengte is 185cm
Gewicht 82-83 Kg
leeftijd: 21 jaar

en het liefste raak ik kilo of 7 kwijt zodat ik rond 75 KG kom

zonder vetpercentage zegt me dat niet zo gek veel, alleen dat globaal gezien je op het eerste gezicht niet echt een gewichtsprobleem hebt..

kijk maar even naar mijn stats wat ik bedoel.. de vp buiten beschouwing gelaten, heb ik een BMI van boven de 25 wat volgens de boeken duidt op overgewicht. Als je dan mijn vp erbij pakt, zie je dat ik helemaal geen overgewicht heb.
Dus kijk daar eerst even naar.
 
Back
Naar boven