XXL Nutrition

Het lukt mij niet

Bezoekers in dit topic

pepijnvdz

Novice
Waardering
6
Lengte
1m83
Massa
61kg
Vetpercentage
12%
Beste forumleden,

Onlangs had ik een post gemaakt over mijn voeding maar het lukt gewoon niet. Als ik voor de spiegel sta, zie ik aan de bovenkant van mijn borstkas 2 botten vol uitsteken, er zit geen vet over heen, zelfde geldt voor de schouders, ook geen vet en je ziet het bot uitsteken.

Ik vind dit ten eerste er niet mooi uitzien en is het nog mogelijk om binnen nu en 2 maanden hier wat vet over heen te gooien zodat het niet lijkt alsof ik heel skinny ben maar dat je het misschien helemaal niet ziet en het mooi rond bedekt is i.p.v. dat alles zo mager is.

1719262081707.png

Ik heb deze foto even snel van het internet gehaald, op de rode plekken bedoel ik dan. Deze fijne meneer is nog een beetje breed maar ik ben ook gewoon echt skinny.

Hoe kan ik hier het best mee omgaan? Ik durf niet echt zonder t shirt rond te lopen aangezien ik mijn lichaam niet mooi vindt.

Ik wil er echt iets aan doen maar weet gewoon niet opties. Een duidelijk schema misschien?

Met vriendelijke groet,
Pepijn

Plaats anders eens een foto van jezelf, je kunt je gezicht weglaten als je dat prettig vindt.

Die botten zijn je sleutelbenen en bij iedereen zijn deze in meer of mindere mate zichtbaar.

Als je daarnaast weinig spiermassa en weinig vetmassa heb zie je ze nog beter.

Wat kun je er aan doen?

1) Je kan ze chirurgisch laten verwijderen maar dat zal geen enkele chirurg gaan doen, mocht je er toch in slagen dan is het vrij lastig om hier mee verder te leven, lichamelijk gezien dan.

2) Veel eten, veel eiwit, voldoende vet en koolhydraten en dit alles ik combinatie met krachttraining.

3) Als je al veel traint en eet, eet dan nog meer.

Zonder gekheid, iedere bouw is anders.
Train je? Hoe lang train je? Hoe is je voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Plaats anders eens een foto van jezelf, je kunt je gezicht weglaten als je dat prettig vindt.

Die botten zijn je sleutelbenen en bij iedereen zijn deze in meer of mindere mate zichtbaar.

Als je daarnaast weinig spiermassa en weinig vetmassa heb zie je ze nog beter.

Wat kun je er aan doen?

1) Je kan ze chirurgisch laten verwijderen maar dat zal geen enkele chirurg gaan doen, mocht je er toch in slagen dan is het vrij lastig om hier mee verder te leven, lichamelijk gezien dan.

2) Veel eten, veel eiwit, voldoende vet en koolhydraten en dit alles ik combinatie met krachttraining.

3) Als je al veel traint en eet, eet dan nog meer.

Zonder gekheid, iedere bouw is anders.
Train je? Hoe lang train je? Hoe is je voeding?
Thanks! Ja ik doe niet echt aan krachttraining op het moment. Ik werk in de supermarkt en til daar nog wel met regelmaat kratten bier zonder moeite, ik tennis 2x per week en qua voeding is het nu/wil ik het:

Ochtend
- 2x broodjes met pindakaas
- 1x kom met museli en yoghurt of kwark
- 1x glas yoghurtdrink

Lunch
- 2x broodjes met kaas (tosti)
- 2x afbakbroodjes
- 1x glas yoghurtdrink

Avond
- wat de pot schaft
- toetje kwark/yoghurt

Tussendoor
- 2x rijstwafels met pindakaas
- koekje / snoepje

Daarbij hoeft een chirurgische operatie niet hoor, ik wil het met voeding doen denk ik omdat ik denk dat daar het struikelpunt zit

Thanks! Ja ik doe niet echt aan krachttraining op het moment. Ik werk in de supermarkt en til daar nog wel met regelmaat kratten bier zonder moeite, ik tennis 2x per week en qua voeding is het nu/wil ik het:

Ochtend
- 1x kom met museli en yoghurt of kwark
- 1x glas yoghurtdrink

Lunch
- 2x broodjes met kaas (tosti)
- 2x afbakbroodjes
- 1x glas yoghurtdrink

Avond
- wat de pot schaft
- toetje kwark/yoghurt

Tussendoor
- 2x rijstwafels met pindakaas
- koekje / snoepje

Daarbij hoeft een chirurgische operatie niet hoor, ik wil het met voeding doen denk ik omdat ik denk dat daar het struikelpunt zit
Hoeveel kcal is dit? Koolhydraten, eiwitten, vetten?

Hoi,

Je eten is gewoon kut. Als je wilt aankomen zou ik de sticky’s gaan lezen mbt voeding.
Ik hoef niet niet eens uit te rekenen, dit is nog geen 2000 kcal per dag.
Je onderhoud is al 2300, wil je aankomen mag je daar nog wel 250/500 boven zitten.

Daarbij krachttraining gaan doen aangezien spiermassa zorgt voor de vorm van je lijf en niet het vet.

Dat jouw ac gewricht uitsteekt kan anatomische pech zijn, ik heb hetzelfde met een gewicht van 83kg bij 175cm.
Dikke pech, zorgen voor dikke schouders en traps om enigszins te verbergen.

• Like
Waarderingen: pepijnvdz en K82
Sinds wanneer is het vreemd dat je acromion en sleutelbeen zichtbaar zijn?

• Like
Waarderingen: RonnReeves, brian0206, Pren en 2 andere personen
Terug
Naar boven