XXL Nutrition

het moest ervan komen

  • Topic starter DVD
  • Startdatum
  • Reacties 25
  • Weergaven 2K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

DVD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
513
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
vandaag was het zover na een tijdje veel uren gwerkt te hebben een maand hard getraint te hebben en de nodige stress zijn me fataal geworden vandaag conclusie: ingestort op me werk onder het uitbenen van een schouder. Fijn dus. paniek in de zaal na bloed onderzoeken e.d niks kunnen vinden was waarschijnlijk de stress en over vermoeidheid(ken geen minuut stilzitten) veel dingen aan me hoofd waar ik mee bezig ben en dit van me af moet zetten kortom fijn is anders. Voel me mometeel ook niet echt happy ofzo. Beetje moe e.d mocht van me baas morgen thuis blijven maar ga toch maar werken omdat ik anders kapot ga van verveling en de stress. Tohc vind ik het klote en hoop ik at het niet vaker gebeurd...
 
hmz een uitbener die zegt veel uren te hebben gedraaid... da kan nie veel goeds voor je lichaam hebben betekend.

zomaar onderuit gaan kan een keer gebeuren, maar als je je zwakjes blijft voelen: RUSTIG AAN DOEN
 
builderB zei:
hmz een uitbener die zegt veel uren te hebben gedraaid... da kan nie veel goeds voor je lichaam hebben betekend.

zomaar onderuit gaan kan een keer gebeuren, maar als je je zwakjes blijft voelen: RUSTIG AAN DOEN
in 3 dagen tijd 46 uur gedraait moet er nog 20 draaien morgen 10 en zat 10 dan weer dagje vrij en begin het weer opnieuw zo tot aan het einde van deze maand
 
insane. 66 uur in 5 dagen uitbenen.... (hoelang doe je het al?)

vind je het gek dat je met BB als hobby een keer KO gaat?
 
builderB zei:
insane. 66 uur in 5 dagen uitbenen.... (hoelang doe je het al?)

vind je het gek dat je met BB als hobby een keer KO gaat?
die 66 uur draai ik nu 2 weken ongeveer daarvoor 40 uur per week 4 dagen... niet alleen uitbenen hoor ook prudctie(frillworsten maken hamburgers maken e.d) maar het grootste deel toch wel uitbenen
 
Tsja als je vrij kan krijgen en je doet het nog niet eens vraag je er eigenlijk toch wel min of meer om hoor. Gun je lichaam en je hoofd een wat rust, rust doet wonderen.
 
andrew zei:
Tsja als je vrij kan krijgen en je doet het nog niet eens vraag je er eigenlijk toch wel min of meer om hoor. Gun je lichaam en je hoofd een wat rust, rust doet wonderen.
dat si het nou juist ik kan niet stilzitten of lang thuiszitten (ben al blij als ik het een avondje volhoud)
 
Get a life..

het leven draait niet alleen om werken, ik maak 40 rustige uurtjes in de week en trek het prima..
Gun jezelf wat rust, maak je niet zo druk, laat je wat meer zuigen
 
ik heb het zelfde ook eens gehad DVD. Ik ben erna goed ziek geworden dus was gedwongen 3 weken thuis te blijven om te herstellen. Luister naar je lichaam..
 
micr zei:
ik heb het zelfde ook eens gehad DVD. Ik ben erna goed ziek geworden dus was gedwongen 3 weken thuis te blijven om te herstellen. Luister naar je lichaam..
ik train nu zowiezo ff niet tot maandag ke het niet gebruiken om ziek te worden moet nog zoveel doen en regelen voor bepaalde dingen. Zal dus niet lekker uitkomen..... en me een hele hoop geld schelen
 
Toch proberen de dingen van je af te zetten, anders heb je vandaag of morgen een burnout, dat is een chef van me 2 jaar terug gebeurd, die herkent nu nog steeds sommige kennisen van vroeger helemaal niet meer, hij is echt een stuk van de film kwijt, en is afgekeurd en zit zwaar onder de anti depresiva.
Ik heb dat ook gehad met zoveel uren, een jaar of 8 geleden op een brouwerij als operator bottelarij.
Ik wekte daar meer uren nog als mijn chef, omdat ik voor aanvang van het vullen alle leidingwerk moest spoelen, bier controleren en de machines produktieklaar maken voordat de rest van het personeel kwam.
Om 5 uur s'morgens beginnen en pas om 6 of half 7 s'avonds klaar, dus 55 uur in de week, en dat de hele zomer lang, bij temperaturen tussen 35-40 graden en 98% relatieve vochtigheid (zoiets als het amazonewoud dus).
Als ik thuis kwam had ik nergens meer zin in, laat staan trainen.
Ik was een keer toch nog effe wat electronica gaan solderen na het werk (andere hobby is modelbouw), maar ik werd wakker bij dit werkje omdat de soldeerbout tussen mijn vingers lag te fikken, fikse derdegraads brandwond als gevolg (het zag er als drooggebakken spekjes uit).
Nu heb ik zo iets van, er zijn belangrijkere dingen in je leven als je baas (zoals je gezondheid), als die zijn bezetting tijdens de vakantie periode niet kan regelen is dat zijn probleem, daar hoef ik me niet voor over de rooie te werken, eens een keertje in de drie, vier weken overwerken is goed, maar daar moet het ook bij blijven.
 
Laatst bewerkt:
DVD zei:
in 3 dagen tijd 46 uur gedraait moet er nog 20 draaien morgen 10 en zat 10 dan weer dagje vrij en begin het weer opnieuw zo tot aan het einde van deze maand


:eek:

Dude, ik zou maar eens gaan praten met je voorman. Want deze tijden slaan nergens op. Hoe oud ben je?
 
Yzord zei:
:eek:

Dude, ik zou maar eens gaan praten met je voorman. Want deze tijden slaan nergens op. Hoe oud ben je?
18 en me chef/baas is gelijk me neef
 
DVD zei:
18 en me chef/baas is gelijk me neef

gewoon terug naar die 40 uur in de week, en laat ze voor die andere uren maar een ander regelen: DAAR zijn toch ploegendiensten voor uitgevonden??:eek:

op je 18de kun je overal nog aan t werk, ook goedbetaald, dus neef of geen neef: laat hem zelf die andere uren maar draaien!!:D


suc6 ermee
 
klusmier zei:
gewoon terug naar die 40 uur in de week, en laat ze voor die andere uren maar een ander regelen: DAAR zijn toch ploegendiensten voor uitgevonden??:eek:

op je 18de kun je overal nog aan t werk, ook goedbetaald, dus neef of geen neef: laat hem zelf die andere uren maar draaien!!:D


suc6 ermee
maaar ik werk niet in ploegen diensten ik werk een slagerij waar we bijna alles nog zelf doen....
 
DVD zei:
maaar ik werk niet in ploegen diensten ik werk een slagerij waar we bijna alles nog zelf doen....
ook daar kennen ze uitzendkrachten!!

en die zijn goedkoper dan een vaste kracht die in de ZIEKTEwet loopt!!;)
 
DVD zei:
in 3 dagen tijd 46 uur gedraait moet er nog 20 draaien morgen 10 en zat 10 dan weer dagje vrij en begin het weer opnieuw zo tot aan het einde van deze maand



Mag niet eens volgens arbeidstijdenwet! Hier heeft de plaatselijke slager ook een dikke boete ervoor gehad.

En voor de rest! Je hebt maar 1 lichaam wees daar zuinig op!
 
Laatst bewerkt:
bouwens62 zei:
Mag niet eens volgens arbeidstijdenwet! Hier heeft de plaatselijke slager ook een dikke boete ervoor gehad.

En voor de rest! Je hebt maar 1 lichaam wees daar zuinig op!
ik ben ook heel zuinig:D alleen me handen zien er wat minder netjes uit als normaal her en der wat sneetjes en hapjes uit me hand maarja komt door me eigen gestuntel :rolleyes:
 
Als ik slager was zoals jij zou ik iedere dag een pond biefstuk eten in twee portie"s van 250 gram, en dat zou ik door mijn baas laten betalen.
Als je zoveel uren draait moet je ook goed herstellen.
Krijg je iedere dag alleen van die biefstuk al 100 gram eiwit binnen.
Willem 2.
 
Back
Naar boven