XXL Nutrition

het moest ervan komen

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jul 2004
builderB zei:
insane. 66 uur in 5 dagen uitbenen.... (hoelang doe je het al?)

vind je het gek dat je met BB als hobby een keer KO gaat?

Steve Justa koos met opzet de zwaarste lichamelijke baantjes uit waar hij soms ook nog met een zwaartevest naartoe ging. Hij trainde ook nog met barbell in die tijd (sorry, moest het zeggen; maar zijn anekdotes roeleren zo hard).

Maar serieus: eet je wel goed (genoeg kcals, groente, fruit, vit. pillen) en vind je het werk wat je doet wel leuk?

Daster

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
24 aug 2004
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
botten uit cadavers halen in een veeslachterij

OP
D

DVD

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jun 2005
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
huckfinn zei:
Steve Justa koos met opzet de zwaarste lichamelijke baantjes uit waar hij soms ook nog met een zwaartevest naartoe ging. Hij trainde ook nog met barbell in die tijd (sorry, moest het zeggen; maar zijn anekdotes roeleren zo hard).

Maar serieus: eet je wel goed (genoeg kcals, groente, fruit, vit. pillen) en vind je het werk wat je doet wel leuk?
ik eet goed 6x per dag, en ik hou van me werk wat ik nu doe heb al heel veel gedaan(in de bouw ,automonteur,groothandels e.d) maar hier heb ik het nog steeds perfect naar me zin

builderB

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 apr 2005
DVD zei:
ik eet goed 6x per dag, en ik hou van me werk wat ik nu doe heb al heel veel gedaan(in de bouw ,automonteur,groothandels e.d) maar hier heb ik het nog steeds perfect naar me zin

Oke dat is natuurlijk mooi, maar uitbenen is en blijft ontzettend zwaar werk. Je kan het echt niet je hele leven blijven doen, want dan ga je FINAAL naar de tering.
RUST man RUST. Geld is mooi, maar een goede gezondheid nog VEEEEEL mooier!!

@ huckfinn: kan me voorstellen dat Justa dat deed, maar ik denk dat uitbenen toch iets anders is. Het repeterende werk is echt slopend voorje gewrichten, met name je schouders. Als je het 10 jaar hebt gedaan, moet je niet al te hard rekenen op een fijne borsttraining...

OP
D

DVD

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jun 2005
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
builderB zei:
Oke dat is natuurlijk mooi, maar uitbenen is en blijft ontzettend zwaar werk. Je kan het echt niet je hele leven blijven doen, want dan ga je FINAAL naar de tering.
RUST man RUST. Geld is mooi, maar een goede gezondheid nog VEEEEEL mooier!!

@ huckfinn: kan me voorstellen dat Justa dat deed, maar ik denk dat uitbenen toch iets anders is. Het repeterende werk is echt slopend voorje gewrichten, met name je schouders. Als je het 10 jaar hebt gedaan, moet je niet al te hard rekenen op een fijne borsttraining...
vergeet de rug niet die word ook zwaar belast met sjouwen vanuit de koelvrachtwagen

Naar boven