Fitness Seller

Het moet niet veel gekker worden

Bezoekers in dit topic

Rhinemann

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2004
Berichten
679
Waardering
0
Indiase baby getrouwd met hond

NEW DELHI - Een baby in de Indiase deelstaat West-Bengalen is getrouwd met een hond. Bijgelovige dorpelingen achtten dat noodzakelijk om het meisje te beschermen tegen 'het boze oog', omdat zij al na zes maanden tandjes begon te krijgen. Dat berichtten lokale media woensdag.

De zes maanden oude Disha en haar viervoetige bruidegom Pomi werden tijdens een hindoeïstische huwelijksceremonie in de echt verbonden. Haar vader besloot daartoe op advies van priesters, hoewel de moeder er zo haar bedenkingen bij had.

Bron

Die priesters en pa zijn echt van god los...
 
:roflol:

Gaat wel heel ver...
 
dan zal ze op jonge leeftijd al weduwe worden, ;)
 
Ow leuk, hoe zou de huwelijksnacht geweest zijn? :roflol:
Hé als Jopie dit leest denkt hij vast: Ik ben in het verkeerde land geboren! :D
 
Hehe, het dak d'r af!
 
gadverdamme pedo-beastiality shit :P
 
Aan de ene kant kan ik daar wel mee lachen aan de andere kant heb ik ook wel begrip voor zo'n "plaatselijke cultuur" zolang het maar niet te ver gaat.
 
The rebel zei:
Aan de ene kant kan ik daar wel mee lachen aan de andere kant heb ik ook wel begrip voor zo'n "plaatselijke cultuur" zolang het maar niet te ver gaat.
En dit gaat toch te ver imo. Weer een duidelijk voorbeeld dat godsdienst niks anders dan vergif is. :mad:
 
Ik zag hier zopas een huwelijksfoto van het koppel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bron
 
Alle gekheid op een stokje.
 
Als ze scheiden, krijgt ze alimentatie uitgekeerd in Bonzo
 
hopelijk blijft haar hondje trouw :laugh:
enfin het is te hopen dat het niet bijt zeker
 
En dan vinden ze bb-ing maar absurd/abnormaal/gestoord/narcistisch/en nog meer van die bla bla in tegenstelling met dit soort ECHTE gestoorde dingen
 
Rhinemann zei:
Indiase baby getrouwd met hond

NEW DELHI - Een baby in de Indiase deelstaat West-Bengalen is getrouwd met een hond. Bijgelovige dorpelingen achtten dat noodzakelijk om het meisje te beschermen tegen 'het boze oog', omdat zij al na zes maanden tandjes begon te krijgen. Dat berichtten lokale media woensdag.

De zes maanden oude Disha en haar viervoetige bruidegom Pomi werden tijdens een hindoeïstische huwelijksceremonie in de echt verbonden. Haar vader besloot daartoe op advies van priesters, hoewel de moeder er zo haar bedenkingen bij had.

Bron

Die priesters en pa zijn echt van god los...
Ik hoop dat dit een misplaatste grap is, want als een regering/maatschappij dit toelaat dan is het goed naar de kl*te. Je begrijpt die ouders toch ook niet, persoonlijk vind ik ze net zo gestoord als een Dutroux.
 
tzal wel een hoax zijn idd
 
Cables zei:
tzal wel een hoax zijn idd

Denk dat t wel mogelijk is, een onofficieel huwelijk. T lijkt me niet dat de ambtenaar vd burgerlijke stand het huwelijk rechtsgeldig heeft verklaard:

''dat u verklaard met .... in de echt verbonden wilt worden en wat is daarop uw antwoord? woef! ;)
 
Back
Naar boven