MuscleMeat

Het MONSTER eetZONDIG topic

Bezoekers in dit topic

troost je, zelfs mijn refeeddagen zijn vanaf vandaag super clean. Voor mij voorlopig geen junk meer :(

bij mij zijn ze altijd clean...en tot ramp van overmaat hadden me ouders en broertje vdaag pizza van Domino's besteld..zo'n dikke lekker epanpizza Extravaganzza!!!:meal: :lick: moet je eeeeecht niet?:p ..NEE!!!:mad: :treuren:

zucht..:o
 
bij mij zijn ze altijd clean...en tot ramp van overmaat hadden me ouders en broertje vdaag pizza van Domino's besteld..zo'n dikke lekker epanpizza Extravaganzza!!!:meal: :lick: moet je eeeeecht niet?:p ..NEE!!!:mad: :treuren:

zucht..:o

top gozer, dat is discipline! Dat gaat zich later uitbetalen in een shredded fysiek :D
 
Gisteren me zelf helemaal losgelaten in een mexicaans resaturant.

tortilla's met guacomole, fajita's met tien kilo kaas erover heerlijk en ik voel me helemaal niet schuldig.......
 
Gister weer mogen aanzien hoe vrienden half aangeschoten heerlijk shoarma zaten te eten, terwijl ik er weer helemaal hyper naastzat door al die cola light
 
ja dat ik ken ik ja !! k ga ook meestal door als bob... weet ik zeker dat ik niet ga zuipen :P
 
Omdat ik vandaag nog niet heb gepost, post ik dit. Ik krijg anders geen harde staaf in de toekomst :)

Nu ff aan de kwark.
 
ik heb zonet de reet van een kleuterhoertje gereinigt .

dit kost me weer 2000 calorien , ze had verdommense marsepein gegeten
 
2 bara's kipkerrie en een dikke tjauw min met kip.
 
Ik junk alleen op zondag
 
Mikkitaart:lick:
 
Hmm ik heb net aardappels met rozemarijnkruiden met biefstuk en witlof op. Echt heerlijk:D JAMJAM.
 
Back
Naar boven