MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ben ook geweest, vrijdag avond.
    Vind veel van de 2011 modellen toch wel erg tegenvallen.
    Maar wel weer veel mooie dingen gezien, top!!
     
    Ik ben ook geweest, vrijdag avond.
    Vind veel van de 2011 modellen toch wel erg tegenvallen.
    Maar wel weer veel mooie dingen gezien, top!!

    De 2011 cbr600f vond ik wel erg geslaagd :). Hoewel de mijne 15 jaar ouder is, voelde hij direct vertrouwd aan.

    Verder vond ik de nieuwe z750r ook erg vet.
     
    @Tremendes, geen nieuws is goed nieuws? :)

    Awh yeah. De zon schijnt, blauwe lucht. Dat wordt de motor aan slingeren en rijden! :D
     
    Net weer even wezen sleutel, krijg maar steeds 7,5V op de koplamp. Daarnaast overslag bij de bougies, dingetje liep daardoor op 3 poten.

    De motor gaat wel weg tegen de zomer. Heb in die 4 jaren zo vreselijk veel gespendeerd aan onderhoud en vervanging, dat de kosten wel erg hoog worden.

    Daar in tegen ga ik wat geld lenen, om cbr 1000rr 2004 model te kopen.

    Ik leen liever een klein bedrag, dan dat ik nu steeds een god vermogen aan onderhoud kwijt bent.
     
    Net weer even wezen sleutel, krijg maar steeds 7,5V op de koplamp. Daarnaast overslag bij de bougies, dingetje liep daardoor op 3 poten.

    De motor gaat wel weg tegen de zomer. Heb in die 4 jaren zo vreselijk veel gespendeerd aan onderhoud en vervanging, dat de kosten wel erg hoog worden.

    Daar in tegen ga ik wat geld lenen, om cbr 1000rr 2004 model te kopen.

    Ik leen liever een klein bedrag, dan dat ik nu steeds een god vermogen aan onderhoud kwijt bent.

    let wel ff op dat je een cbr1000rr koopt die de terug roep actie gehad heeft op de dynamo. Anders kan ik je garanderen dat je daar problemen mee gaat krijgen.
     
    let wel ff op dat je een cbr1000rr koopt die de terug roep actie gehad heeft op de dynamo. Anders kan ik je garanderen dat je daar problemen mee gaat krijgen.

    Bedankt voor de tip. Zal er op letten
     
    @Tremendes, geen nieuws is goed nieuws? :)

    Awh yeah. De zon schijnt, blauwe lucht. Dat wordt de motor aan slingeren en rijden! :D

    Ja! Maar was de theorie he! Ik had slechts 2 foutjes, niet slecht voor een ouwe kerel die 23 jaar geleden voor het laatst een examen heeft afgelegd toch? Leuk dat je er naar vraagt, thnx. :)
    Voor dat het examen begon raakte ik wel even aan het twijfelen, zat een gozer die het voor de 2e keer deed en wist te vertellen dat van de 30 kandidaten slecht 3 geslaagden waren.:eek:
    Hoeveel er nu waren en/of geslaagd zijn heb ik geen idee van, die gozer was weer gezakt iig, hij had net als de keer ervoor 7 fout.
    Het examen verliep prima, al had ik geen idee of ik geslaagd zou zijn, ik kon voor mijn gevoel 3 foutjes hebben maar ook 8.
    Het bleken er dus maar 2 te zijn. :)
    One down two to go! Maar heb idd vandaag mezelf even een stukje rijles gegeven hoor, veels te mooi weer haha.
     
    I know dat het de theorie was.

    Iig netjes dat je 2 fouten had, gefeliciteerd!

    Haha, had dat ook op vaders motor die ook geen 25kw stond. Dat was helemaal leuk :D

    Morgen wss weer stukje rijden, was vandaag heerlijk! Net iets te koud met zomerhandschoenen, maar dat is geen probleem!
     
    I know dat het de theorie was.

    Iig netjes dat je 2 fouten had, gefeliciteerd!

    Haha, had dat ook op vaders motor die ook geen 25kw stond. Dat was helemaal leuk :D

    Morgen wss weer stukje rijden, was vandaag heerlijk! Net iets te koud met zomerhandschoenen, maar dat is geen probleem!

    Het is echt verraderlijk weer wat dat betreft vind ik. Het lijkt warm als je zo naar buiten kijkt, maar als je dan ff op de motor zit...
    Kom maar door met die zomer!
     
    Het is echt verraderlijk weer wat dat betreft vind ik. Het lijkt warm als je zo naar buiten kijkt, maar als je dan ff op de motor zit...
    Kom maar door met die zomer!

    Hehe, maar kleed me wel goed aan. Maar is droog wegdek, prima weer en geen regen. Denk dat ik dan als nederlander niet mag klagen :D
     
    Hehe, maar kleed me wel goed aan. Maar is droog wegdek, prima weer en geen regen. Denk dat ik dan als nederlander niet mag klagen :D

    Is ook zo, zo veel mogelijk de kansen grijpen, voor hetzelfde geld is het straks weer een tijd lang niks als regen of vorst.
     
    zo weer met de motor naar het werk. In de ochtend is het ff doorbijten (30min snelweg, dus lekker koud als je daar 170 rijd) maar in de middag is het heerlijk
     
    30min snelweg, dus lekker koud als je daar 170 rijd

    Held! Ik moet mijn eerste snelweg ervaring nog op doen, maar ik moet zeggen dat ik er niet echt naar uit kijk.:o Moet er nog allemaal erg aan wennen en bedenk me vaak op een 100km weg dat er nu toch echt niets moet gebeuren.
    Bij m'n volgende les ga ik de snelweg op volgens de instructeur. Nou ok, moet dan maar..:o
     
    Held! Ik moet mijn eerste snelweg ervaring nog op doen, maar ik moet zeggen dat ik er niet echt naar uit kijk.:o Moet er nog allemaal erg aan wennen en bedenk me vaak op een 100km weg dat er nu toch echt niets moet gebeuren.
    Bij m'n volgende les ga ik de snelweg op volgens de instructeur. Nou ok, moet dan maar..:o

    Snelweg is chill man. Lekker slalommen net als ghostrider :P.

    Maar komt wel goed toch. Gewoon rustig blijven. Zo spannend is het ook weer niet. Met tegewind is het wel nekspieren trainen.
     
    Snelweg is chill man. Lekker slalommen net als ghostrider :P.

    Maar komt wel goed toch. Gewoon rustig blijven. Zo spannend is het ook weer niet. Met tegewind is het wel nekspieren trainen.

    Ja zal vast wel goed komen, denk dat ik het spannender maak dan het is. Maar heb wat verhalen gehoord over vrachtwagens inhalen en dat je dan zo'n last van de wind hebt.
     
    Laatst bewerkt:
    Op wat voor motor les je eigenlijk tremendes? Mijn eerste snelweg-ervaring was met een cb500 met windkracht 8, nou dan wil je inderdaad snel-weg (<:haha:).

    Daarna met mijn eigen gestroomlijnde cbr, dan stelt het echt niets voor.
     
    Haha de eerste keer dat ik 100 had gereden liep ik de rest van de dag zo :D
     
    Op wat voor motor les je eigenlijk tremendes? Mijn eerste snelweg-ervaring was met een cb500 met windkracht 8, nou dan wil je inderdaad snel-weg (<:haha:).

    Daarna met mijn eigen gestroomlijnde cbr, dan stelt het echt niets voor.

    precies, je rijd met een supersport net zo makkelijk 200+
     
    Op wat voor motor les je eigenlijk tremendes? Mijn eerste snelweg-ervaring was met een cb500 met windkracht 8, nou dan wil je inderdaad snel-weg (<:haha:).

    Daarna met mijn eigen gestroomlijnde cbr, dan stelt het echt niets voor.

    Op een Kawasaki 650, dat schermpje zit er niet op. Isse totally naked :)

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Back
    Naar boven