MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Lijkt me echt behoorlijk useless, vergelijkbaar met een auto met wat, 3000pk?

Onder de 200kph sta je gewoon je wiel(en) te spinnen en daarboven moet je je afvragen of je dan nog echt zo veel vermogen en acceleratie wilt.

Werkt waarschijnlijk ook alleen maar onder specifieke omstandigheden, in het filmpje kan hij een normale Hayabusa al niet bijhouden omdat hij te veel wheelspin heeft.

Maarja ik kan 100pk kennelijk al niet op de weg houden dus ik kan maar beter niet te veel kritiek hebben
Vond em toch aardig goed het vermogen op de weg zetten met 600pk en straatasfalt. Maar dit is ook voor competities en zo moet je er ook naar kijken. Is geen toergerichte bike en daar gebruiken ze hem ook niet voor.

Schwarzeneggertje

Monstrous Giant
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Mijn stijl is het ook niet.

Maar speel al langer met het idee van een turbocharged fireblade 900rr. Zit alleen met het carburateur probleem, dan zou ik op injectie moeten gaan. Verder is het wel te doen op lage druk en std internals en kleine aanpassingen. Inlaattraject is de enigste belangerijke horde die je moet nemen. Maar optie zou zijn van de 2001 fireblade met de eerste injectie, ECU laat je zo flashen hoorde ik. Blok overzetten is hels aangezien de sc33 blade het blok in het frame zit en bij de sc44 de achterbrug aan het blok gemonteerd zit.

Smering haal je vanuit de kop en via zwaartekracht langs de turbo en het blok weer in, dat is in principe "zo gebeurd" .

Starlet glanza turbo zou het beste passen, 1.3 4 in lijn turboblok, compacte turbo . Ze hadden ooit plug and play kits maar die kan ik niet meer vinden.

Staat iig op de bucketlist
Daar heb je waarschijnlijk (toegang tot) een vermogensbank voor nodig?

Schwarzeneggertje

Monstrous Giant
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Mijn stijl is het ook niet.

Maar speel al langer met het idee van een turbocharged fireblade 900rr. Zit alleen met het carburateur probleem, dan zou ik op injectie moeten gaan. Verder is het wel te doen op lage druk en std internals en kleine aanpassingen. Inlaattraject is de enigste belangerijke horde die je moet nemen. Maar optie zou zijn van de 2001 fireblade met de eerste injectie, ECU laat je zo flashen hoorde ik. Blok overzetten is hels aangezien de sc33 blade het blok in het frame zit en bij de sc44 de achterbrug aan het blok gemonteerd zit.

Smering haal je vanuit de kop en via zwaartekracht langs de turbo en het blok weer in, dat is in principe "zo gebeurd" .

Starlet glanza turbo zou het beste passen, 1.3 4 in lijn turboblok, compacte turbo . Ze hadden ooit plug and play kits maar die kan ik niet meer vinden.

Staat iig op de bucketlist
Ik ben zelf eerder geneigd om de nieuwe Kawa ZX-04 te kopen. Had bijna als 2de motor de nieuwste Kawa 636 gekocht, totdat ik me realiseerde dat die teveel op mijn oude Speed Four lijkt.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%