Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Thundercat 1000?

Onderkuip ook aanwezig?

Mooie kleurstelling! Zie je niet vaak!
thundercat idd, maar 600, de 1000 is thunderace.
nee onderkuip moet ik nog even erbij kopen. Helaas zal dit niet in dezelfde kleur worden, dus denk dat ik die maar zwart spuit dan

thundercat idd, maar 600, de 1000 is thunderace.
nee onderkuip moet ik nog even erbij kopen. Helaas zal dit niet in dezelfde kleur worden, dus denk dat ik die maar zwart spuit dan
Mooi matzwart zou wel top staan op die kleur rood.

Je kan hem ook dippen met plastidip uit de spuitbus. Krijg er zelf altijd mooie resultaten van en blijft lang en mooi zitten. En zo kan je eerst kijken of het wel mooi is. Voor een onderkuipje ben je met 2 spuitbusjes wel klaar a 13 euro.

Mooi matzwart zou wel top staan op die kleur rood.

Je kan hem ook dippen met plastidip uit de spuitbus. Krijg er zelf altijd mooie resultaten van en blijft lang en mooi zitten. En zo kan je eerst kijken of het wel mooi is. Voor een onderkuipje ben je met 2 spuitbusjes wel klaar a 13 euro.
kan ik zeker eens naar kijken, bedankt voor de tip :D

Paar kleine vering tweaks verder en na wat spelen met de bandenspanningen voor en achter kom ik tot de conclusie dat Michelin echt kutbanden zijn om flink mee te pushen.

Ik krijg em gewoon niet volledig waar ik em wil. Blijft zoeken en pompen dus @Schwarzeneggertje had gelijk, ze zijn te zacht.

Op de 4 cilinder kun je het nog aardig controleren maar met het koppel en de zware motorrem van de 2 cilinder kom ik met bocht---uit en bocht aanremmen---insturen gewoon gevoel en vertrouwen tekort. KD gaan allemaal prima maar wil meer controle bij Apex-----uitdraaien en aanremmen---indraaien--apex.
IMG-20250412-WA0031.jpeg

Denk dat ik Bridgestones ga monteren.

kan ik zeker eens naar kijken, bedankt voor de tip :D
Gebruik het al jaren . Wel 4 lagen op doen dan kun je hem prima met de spons wassen en blijft het mooi en stevig zitten. Niet met spuitlans.

Bijwerken gaat ook heel easy.

Laatst bewerkt:
Paar kleine vering tweaks verder en na wat spelen met de bandenspanningen voor en achter kom ik tot de conclusie dat Michelin echt kutbanden zijn om flink mee te pushen.

Ik krijg em gewoon niet volledig waar ik em wil. Blijft zoeken en pompen dus @Schwarzeneggertje had gelijk, ze zijn te zacht.

Op de 4 cilinder kun je het nog aardig controleren maar met het koppel en de zware motorrem van de 2 cilinder kom ik met bocht---uit en bocht aanremmen---insturen gewoon gevoel en vertrouwen tekort. KD gaan allemaal prima maar wil meer controle bij Apex-----uitdraaien en indraaien---aanremmen---apex. IMG-20250412-WA0031.jpeg

Gebruik het al jaren . Wel 4 lagen op doen dan kun je hem prima met de spons wassen en blijft het mooi en stevig zitten. Niet met spuitlans.

ja las al hier en daar dat 4/5 lagen wel nodig zijn. in het verleden eenn SRAD gehad en als die in de wasbox gewassen werd dan op gepaste afstand met de spuitlans om de motor gewoon nat te maken/schoon te spuiten.
Niet te dichtbij sowieso :thumb:

ja las al hier en daar dat 4/5 lagen wel nodig zijn. in het verleden eenn SRAD gehad en als die in de wasbox gewassen werd dan op gepaste afstand met de spuitlans om de motor gewoon nat te maken/schoon te spuiten.
Niet te dichtbij sowieso :thumb:
Echt mooi spul voor dat geld en je kan eens wisselen tussen verschillende kleuren.

Inderdaad met beleid is de key👍

Op de 4 cilinder kun je het nog aardig controleren maar met het koppel en de zware motorrem van de 2 cilinder kom ik met bocht---uit en bocht aanremmen---insturen gewoon gevoel en vertrouwen tekort. KD gaan allemaal prima maar wil meer controle bij Apex-----uitdraaien en aanremmen---indraaien--apex. IMG-20250412-WA0031.jpeg

Michelin en RSV4 is ook een slechte combinatie.

Als je Bridgestone probeert, zou ik een nieuwe (S22) of hele nieuwe (S23) aanraden. Zelf vind ik Pirelli goede banden hebben, heb Supercorsa's op mijn Speed Triple.

Ik kom ze alweer tegen. De zon en zondagsrijders. Nieuwste bike, nieuwste pakken, nieuwste helmen en snufjes maar met 15° graden hellingshoek over de binnenste helft van de bocht van een 80 weg komen. Tis weer wachten op de eerste berichten van overleden motorrijders in de media.

En iedereen zegt altijd dat ik als een gek rij. Inderdaad, maar waar het kan. En @Schwarzeneggertje kan het weten want die is een keer met me meegereden.

Mn eerste 1000 in 2016🤩
IMG-20160702-WA0006-1.jpg

Paar weken later☠️🤡 maar hij liep nog wel en was ook niet mijn fout.😁
IMG-20190110-WA0053.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag weer iets meer. Maar ik had geen sliders aan dus moest nog een beetje behouden te werk gaan. Plus ik ging eigenlijk alleen maar tanken maar ik rij dan altijd langs hier. Volledig doodlopend. Verre uithoek van het industrieterrein zonder uitritten en een kleine rotonde aan het einde.

kijk: https://youtu.be/mfr85i6tW_E?si=YaHbW68bGJGe49Lo

Toen kwam ik een bekende tegen die blijkbaar een stukje gefilmd had. Ik zal volgende keer mn vrouw eens goed laten filmen🙂 je hoort de achterband wel lekker stuiteren bij het aanremmen. Kicken.

kijk: https://youtube.com/shorts/lzzGuCJPS0w?si=NMhd7bPoJeDBfhKS

To

Laatst bewerkt:
Die kut michelins gaan er zsm af. Op de 2008 blade die ik had en op de Firestorm waren ze super. (Pilot power 2ct). Maar op de RSV lijken ze wel op een drilpudding. Ook rook ik daarstraks echt verbrand rubber. Echt aangebrandt, de niet goede geur. Hij zwiepte en gumde als een gek achter en achterwiel stuiterde alle kanten op. Dus die heb ik oververhit.
Dat geeft weinig vertrouwen voor de volgende keer dus morgen naar de bandenboer.
20250502_190647.jpg

Voor ook geen schaamrandjes
De hellingshoeken zijn lekker. Ben benieuwd hoe een bridgestone zich gedraagt.
20250502_193304.jpg
20250502_193313.jpg

Die kut michelins gaan er zsm af. Op de 2008 blade die ik had en op de Firestorm waren ze super. (Pilot power 2ct). Maar op de RSV lijken ze wel op een drilpudding. Ook rook ik daarstraks echt verbrand rubber. Echt aangebrandt, de niet goede geur. Hij zwiepte en gumde als een gek achter en achterwiel stuiterde alle kanten op. Dus die heb ik oververhit.
Dat geeft weinig vertrouwen voor de volgende keer dus morgen naar de bandenboer.20250502_190647.jpg

De hellingshoeken zijn lekker. Ben benieuwd hoe een bridgestone zich gedraagt.20250502_193304.jpg20250502_193313.jpg
Op het motor-forum wordt gezegd (door rijders die er waarschijnlijk wel wat van weten) dat ze niet combineren met jouw motor.

Zelf ga ik voor mijn Guzzi V85tt binnenkort een setje Pirelli Scorpion Rally str kopen, voor voorzichtige uitstapjes op het TET.

Dat geeft weinig vertrouwen voor de volgende keer dus morgen naar de bandenboer.20250502_190647.jpg

De hellingshoeken zijn lekker. Ben benieuwd hoe een bridgestone zich gedraagt.20250502_193304.jpg20250502_193313.jpg
Ik heb de Power 5 en die rijden op zich wel lekker onder mijn rsv. Nou kan ik nog geen knietje aan de grond zoals @Schwarzeneggertje

Voor de ervaren motorrijders hier, een Yamaha MT-07 zie ik veel aangeprezen worden als beginners motor.

Wat is jullie mening?

Terug
Naar boven