AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Die ziet er echt gaaf uit
Het is een Franse special van de Triumph Street Triple 675R. De banden zijn Pirelli's, moderne kopieën van de legendarische phantoms waarmee we in 1980-1990 reden. Niet dat ze goede grip hadden...

Hij doet kenners aan deze denken, de helemaal legendarische Vincent Black Shadow, waarop Lawrence van Arabië reed (en stierf):
1609765332130.png

Iemand op het motor-forum denkt dat ik een Triumph expert ben en vroeg mijn mening over de betrouwbaarheid van diverse types; we kwamen uit op een Street.
 
Laatst bewerkt:
Veel gezeik mee gehad?

Valt mee, wel aantal keer aan de kant gezet voor geluid. Heb natuurlijk een open pijp en een pleuris herrie, maar zodra er een wout bijkomt/komt luisteren dan vind ze het almwma tof.

"Beetje geluid hoort bij een harley", zeggen ze dan 😁
 
theorie examen had ik gisteren in de pocket moeten hebben, verplaatst naar 3 mei :o

die MOET ik in 1x halen wil ik nog wat meepakken van het motorseizoen, vanuit gaan dat ik AVD ook in 1x haal

twijfel om in het voorjaar al een motor te kopen ivm lagere prijzen of lekker doorsparen en een leukere motor te kopen later in het jaar (z800 ipv z750 bijv)
 
theorie examen had ik gisteren in de pocket moeten hebben, verplaatst naar 3 mei :o

die MOET ik in 1x halen wil ik nog wat meepakken van het motorseizoen, vanuit gaan dat ik AVD ook in 1x haal

twijfel om in het voorjaar al een motor te kopen ivm lagere prijzen of lekker doorsparen en een leukere motor te kopen later in het jaar (z800 ipv z750 bijv)
Ik weet nog dat ik niet al te lang geleden voor dat examen zat, voor mijn autorijbewijs. Die jongelui allemaal bijna meteen klikken als er een vraag kwam, ik lang aarzelen want ik vond of alle antwoorden stom of ergerde me enorm omdat je met een-voetganger-platrijden-die-voorrang-had-in-de-situatie net zoveel strafpunten kreeg, als met er-1-voorrang-geven-die-dat-niet-formeel-had. Jongelui bijna allemaal gezakt tot mijn verbazing.
 
  • Haha
Waarderingen: hk95
Ik weet nog dat ik niet al te lang geleden voor dat examen zat, voor mijn autorijbewijs. Die jongelui allemaal bijna meteen klikken als er een vraag kwam, ik lang aarzelen want ik vond of alle antwoorden stom of ergerde me enorm omdat je met een-voetganger-platrijden-die-voorrang-had-in-de-situatie net zoveel strafpunten kreeg, als met er-1-voorrang-geven-die-dat-niet-formeel-had. Jongelui bijna allemaal gezakt tot mijn verbazing.
autotheorie is voor mij inmiddels 6/7 jaar geleden uit mijn hoofd, was toentertijd prima te doen.. veel zelfde vragen uit het oefenexamen van anwb

motortheorie in mei MOET ik halen, ben nu elk weekend aan het leren want als ik hem dan niet haal ben ik weer een kerst verder
 
autotheorie is voor mij inmiddels 6/7 jaar geleden uit mijn hoofd, was toentertijd prima te doen.. veel zelfde vragen uit het oefenexamen van anwb

motortheorie in mei MOET ik halen, ben nu elk weekend aan het leren want als ik hem dan niet haal ben ik weer een kerst verder
Ja, investeer er maar goed in. De kennis zelf kan ook geen kwaad. Ik was vorige week bijna slaags geraakt toen ik op mijn fiets voorrang afdwong (mag ook niet) bij een agressieve automobilist.
 
Lieve God,

Als ik morgen overleef zal ik niemand meer pesten. Pinky promise.

Ik hou van u. U bent awesome.

Groetjes aan Maria,

Kameel.
 
Binnenkort waarschijnlijk nieuwe aankoop doen.
Niemand gaat raden wat.
 
Back
Naar boven