AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

F61E1631-C164-49CD-92A2-F5AF1C71A4E2.jpeg
A660B791-EBE1-47B5-B241-5E3B47119030.jpeg
 
Ik moet nog mijn gaskabel vervangen, olie beurtje en dan weer heerlijk vlammen.
Afgelopen weekend jeukte het al wel weer enorm!
 
Ik ben misschien geflitst. Ik reed te hard voorbij een flitspaal. Maar ik twijfel, reed namelijk op het fietspad. Hopen dat de camera zo gericht staat dat ik er niet op sta... anders kan ik twee bekeuringen verwachten.
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
Ik ben misschien geflitst. Ik reed te hard voorbij een flitspaal. Maar ik twijfel, reed namelijk op het fietspad. Hopen dat de camera zo gericht staat dat ik er niet op sta... anders kan ik twee bekeuringen verwachten.
Take it like a man... ...down the tailpipe.
 
Ik ben misschien geflitst. Ik reed te hard voorbij een flitspaal. Maar ik twijfel, reed namelijk op het fietspad. Hopen dat de camera zo gericht staat dat ik er niet op sta... anders kan ik twee bekeuringen verwachten.
Was je kentekenplaat dan niet, die van mij was onleesbaar geworden. Maar daar kan je ook weer een boete voor krijgen...

280 op het fietspad zou episch zijn.
 
Ik ben zelf een keer gevallen toen ik zoiets deed. De vertanding van de kickstarter op mijn Kawa KLR250 was kapot zodat ik de motor moest aanduwen. Ik sprong er dan in amazone zit op en stapte dan net als de dwerg over het zadel. Dat mislukte 1 keer.
 
Gefeliciteerd, voor een oude motorrijder als ik is dit een nostalgisch model. Misschien had ik het al eens vermeld, mijn broer die behoorlijk handig is had mijn 1979 CB750F2 ook in deze kleuren gespoten en HRC en Rothmans stickers geplakt en overgespoten met blanke lak. Ik had bij Damen Leathers een pak laten maken in deze kleuren.
 
Back
Naar boven