MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Van Schwarzeneggertje heb ik de kneedown demonstraties live mogen aanschouwen🙌
    Sorry, moest even gaan `slapen` gisteravond.

    Je streefde me meteen voorbij en dat was niet louter jeugdige overmoed.

    Volgend seizoen maar weer eens samen rijden.

    Rij nu zelf met nog betere banden (Pirelli Super Corsa en Bridgestone S22). Maar meestal toeristisch met mijn nieuwe vriendin achterop...
     
    Laatst bewerkt:
    Lijkt me heel leuk!

    Met de 16 inch ben ik puur aan bridgestone gebonden maar ik wil het 16 inch voorwiel absoluut niet kwijt, 17 inch heb ik weleens geprobeerd maar dat verandert de hele motor, niet ten goede.

    Maar vind de bridgestone wel een goede band, al had ik liever de PP 2ct gehad voor de sc33 maar die is er niet in 16 inch .

    Ach ik weet het nog goed, was een middag met jou wezen rijden en het wou nog niet echt lukken, maar op de terugrit naar huis had ik dan eindelijk "contact" met moeder aarde🤙
     
    Lijkt me heel leuk!

    Met de 16 inch ben ik puur aan bridgestone gebonden maar ik wil het 16 inch voorwiel absoluut niet kwijt, 17 inch heb ik weleens geprobeerd maar dat verandert de hele motor, niet ten goede.

    Maar vind de bridgestone wel een goede band, al had ik liever de PP 2ct gehad voor de sc33 maar die is er niet in 16 inch .

    Ach ik weet het nog goed, was een middag met jou wezen rijden en het wou nog niet echt lukken, maar op de terugrit naar huis had ik dan eindelijk "contact" met moeder aarde🤙
    Je ging ieder geval al hard zat om functioneel knee down te doen.

    Was dat 16 inch voorwiel helemaal vergeten.
     
    Weet niet of het klopt , heb het ooit gehoord.
    Honda heeft toen de 17 inch ingevoerd omdat mensen klaagden over het gedrag met de 16 inch ( maw; konden er niet mee omgaan)
    Dus om de normale rijders tegemoet te komen hebben ze 17 inch ingevoerd voor het stabiliteitsgevoel.

    Weet niet of het broodje aap is maar geloof wel dat er een kern van waarheid in zit.
    16 inchje is wat gevoeliger, maar dat heb je juist nodig met 180kg motor, en nog steeds ben ik op zoek naar meer scherpte voorin, vandaar de tailrisers is proberen,bevalt het niet dan er weer af. comfort boeit me niet, rij toch max 2 uurtjes ivm mn been.

    Ben iets rustiger gaan doen, puur de afritjes en klaverblaadjes knallen waar afscherming onder de rails liggen. Hoef me ook niet met rare stunts in het verkeer te bewijzen, dat gebeurt in de bochtjes wel. Maarja we blijven jongens uiteraard.
     
    Weet niet of het klopt , heb het ooit gehoord.
    Honda heeft toen de 17 inch ingevoerd omdat mensen klaagden over het gedrag met de 16 inch ( maw; konden er niet mee omgaan)
    Dus om de normale rijders tegemoet te komen hebben ze 17 inch ingevoerd voor het stabiliteitsgevoel.

    Weet niet of het broodje aap is maar geloof wel dat er een kern van waarheid in zit.
    16 inchje is wat gevoeliger, maar dat heb je juist nodig met 180kg motor, en nog steeds ben ik op zoek naar meer scherpte voorin, vandaar de tailrisers is proberen,bevalt het niet dan er weer af. comfort boeit me niet, rij toch max 2 uurtjes ivm mn been.

    Ben iets rustiger gaan doen, puur de afritjes en klaverblaadjes knallen waar afscherming onder de rails liggen. Hoef me ook niet met rare stunts in het verkeer te bewijzen, dat gebeurt in de bochtjes wel. Maarja we blijven jongens uiteraard.
    Is wel iets van waar denk ik. Maar ook in de motor grand prix zijn ze uiteindelijk weer op 17 inch uitgekomen, voor en achter.
     
    Lijkt me heel leuk!

    Met de 16 inch ben ik puur aan bridgestone gebonden maar ik wil het 16 inch voorwiel absoluut niet kwijt, 17 inch heb ik weleens geprobeerd maar dat verandert de hele motor, niet ten goede.

    Maar vind de bridgestone wel een goede band, al had ik liever de PP 2ct gehad voor de sc33 maar die is er niet in 16 inch .

    Ach ik weet het nog goed, was een middag met jou wezen rijden en het wou nog niet echt lukken, maar op de terugrit naar huis had ik dan eindelijk "contact" met moeder aarde🤙
    Welke Bridgestones gebruik je? Zelf heb ik ''ontdekt" dat de S22 bijna de grip geeft van een Pirelli Super Corsa, plus een ongekend lange levensduur. Maar die S22 zal wel niet in 16 inch komen.
     
    Ik heb de s21 R, en blijf ook bij deze, heb er een paar geprobeerd maar dit vind ik prima rijden.

    Veel grip, en je voelt de "waarschuwingen" best goed, al kan dat ook aan mn eigen gevoel liggen, heb er al een aantal x zelfs een minimale powerslide mee kunnen maken, was vanuit een langzame bocht , veel hellingshoek dat wel.

    Nog niks gemerkt van levensduur🐵, slijt 2 achterbanden op een jaar en 1 voorband per jaar.
    Motorzaak waar ik em liet wisselen was best onder de indruk, hij zag niet veel banden waar middenloopvlak bijna meer profiel had dan de zijkanten , en tot de rand toe warmtegolfjes van het vervormen🤣.
     
    Ik heb de s21 R, en blijf ook bij deze, heb er een paar geprobeerd maar dit vind ik prima rijden.

    Veel grip, en je voelt de "waarschuwingen" best goed, al kan dat ook aan mn eigen gevoel liggen, heb er al een aantal x zelfs een minimale powerslide mee kunnen maken, was vanuit een langzame bocht , veel hellingshoek dat wel.

    Nog niks gemerkt van levensduur🐵, slijt 2 achterbanden op een jaar en 1 voorband per jaar.
    Motorzaak waar ik em liet wisselen was best onder de indruk, hij zag niet veel banden waar middenloopvlak bijna meer profiel had dan de zijkanten , en tot de rand toe warmtegolfjes van het vervormen🤣.
    Zo slijt ik ze ook. Vooral die Supercorsa's slijten heel gelijkmatig en behouden hun stuureigenschappen zoals in de folder wordt beweerd. Echter gaat een Supercorsa voorband slechts 2000 km mee (achterband langer).
     
    Laatst bewerkt:
    Ja dat vind ik toch wel te gek, 2000km🤪.

    Ik hou de km niet bij, maar deze lente reed ik restant op van vorige zomer en dan wissel ik nog 1x achterband in de zomer en dan einde seizoen wissel ik de set voor en achter, zo gaat het bijna ieder jaar eigenlijk.
     
    Zo slijt ik ze ook. Vooral die Supercorsa's slijten heel gelijkmatig en behouden hun stuureigenschappen zoals in de folder wordt beweerd. Echter gaat een Supercorsa voorband slechts 2000 km mee (achterband langer).
    Dat die supercorsas zo mooi slijten zal zijn omdat ze zo zacht als boter zijn?
     
    20210318_175140.jpg
    20210320_142117.jpg


    Word druk in de schuur🤣,van de winter schuur is opnieuw indelen, hoop zooi van die kleine apen. En heb nu een gereedschapskist met 9 lades gehaald die staat al tijdje in huis🤣2008 gaat weg maar wil er een rood met wit of paars met gele 95/96er voor terug(sc33 dus).

    Als die zooi van die kleine opgeruimd is, dan kunnen er 2 langs de muur en heb ik ruimte voor 1 in het midden om te sleutelen en kan mn kist daar ook blijven staan( is verrijdbaar)
     
    Ja moet echt gebeuren, ga er vd winter een mooie mancave van maken, komt vinyl vloertje in voor netheid , gelukkig wel goede TL verlichting.
    Gereedschappen allemaal mooi op een houten plaat tegen de muur, kistje de schuur in , en voila
     
    Ja moet echt gebeuren, ga er vd winter een mooie mancave van maken, komt vinyl vloertje in voor netheid , gelukkig wel goede TL verlichting.
    Gereedschappen allemaal mooi op een houten plaat tegen de muur, kistje de schuur in , en voila
    En een reserve bed zo te zien.
     
    Ja daar mag ik slapen als de vrouw boos is, gelukkig heeft ze niet in de gaten dat ik het niet erg vind om bij deze 3 dames te liggen🤣😝

    We hebben pas het huis opnieuw ingericht, kamers gewisseld etc dus alles toen ff snel in de schuur geduwd met het idee; komt wel als we klaar zijn in huis, met andere woorden; pa zorgt er wel voor...
     
    Eén jaar cel voor een beetje te hard rijden?:eek:

    NoLimitBikers papaaaaa🤭🤭 #freehun
     
    Back
    Naar boven