MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hahah @siroj wannebee gabbertje hou je lagwekkende negative karma bij je, niet dat die gekaanstekerige 6 puntjes pijn doen maar toch.
wat was de reden er eigenlijk achter? dat k een moter en een auto heb en jij een fiets? verschil moet er wezen gast wen er maar aan.

om de vraag heen draaien is zooooo kinderachtig, nou kom op wees eens een grote hakkestamper en spill it out..
 
Ik moet binnekort afrijden en zit te koekeloeren voor deze.....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
is kinderspul, heb zelf een r1 en zelfs dat begint te vervelen.


dat vind ik wel een overdreven reactie hoor :rolleyes: , een r6 cbr 600 gsxr600 zijn erg leuke fietsen waar echt mee leert rijden. Met leren rijden bedoel ik niet vol gas de autostrade op want dat kan iedereen, nee leren rijden is bochten pikken rondepuntjes schrapen lekkere ronde tijden rijden en dat allemaal op een veilige verantwoorde manier.
Ik zeg niet dat jij niet kunt rijden eh, zeker niet! Ik ken je niet dus ga niet oordelen over je.
Maar ik rijd zelf met een gsxr 600 en ik heb daar reuze fun mee. ik heb veel kameraden die met zwaar spul rijden maar ik moet zeggen dat ze mij niet snel zullen losrijden, ook niet op circuit.
Komen we op autostrade dan ga ik natuurlijk moeten lossen...
Ik ben blij met mijn 600 en mijn volgende motor zal hoogstwss weer een 600 worden of een 750 omdat ik vaak met duo rijd...

greets
 
dat vind ik wel een overdreven reactie hoor :rolleyes: , een r6 cbr 600 gsxr600 zijn erg leuke fietsen waar echt mee leert rijden. Met leren rijden bedoel ik niet vol gas de autostrade op want dat kan iedereen, nee leren rijden is bochten pikken rondepuntjes schrapen lekkere ronde tijden rijden en dat allemaal op een veilige verantwoorde manier.
Ik zeg niet dat jij niet kunt rijden eh, zeker niet! Ik ken je niet dus ga niet oordelen over je.
Maar ik rijd zelf met een gsxr 600 en ik heb daar reuze fun mee. ik heb veel kameraden die met zwaar spul rijden maar ik moet zeggen dat ze mij niet snel zullen losrijden, ook niet op circuit.
Komen we op autostrade dan ga ik natuurlijk moeten lossen...
Ik ben blij met mijn 600 en mijn volgende motor zal hoogstwss weer een 600 worden of een 750 omdat ik vaak met duo rijd...

greets

Idd , mijn eerste moto was een R6 , mijn tweede een R1 en moet zeggen dat mijn volgende waarschijnlijk weer een 600 gaat worden...
Om dezelfde reden als jij opgeeft.
 
Ik heb een ducati monster 600, lessen starten eind oktober (slechts 2 dagen voor een voorlopig rijbewijs :p )
 
auhoer hey, waar zijn de ducati mannen, iedereen rijd hier maar op die jappen.
 
ik heb (nog) geen motor rijbewijs helaas.

rij wel eens op de motor van mn stiefvader, hayabusa getuned tot 350 km/u:eek:

hoe kan ik hier een foto plaatsen??

Bedoel er niks mee, en is wss wel getuned (chiptuning=meer pk)
Dus dan haalt ie veel beter zijn topsnelheid, want het snelste wat gemeten is met een standaard hayabusa is 359km/h (op een verlaten vliegveld;)), maar haalt deze snelheid pas achter lange tijd door gebrek aan pk's (wat jou pa duidelijk heeft weggewerkt:D)

praat geen poep jonge, ik rij verder op het achterwiel dan jij in je hele leventje gefietst hebt

:roflol: Ik ben gruwelijk onder de indruk van deze opmerking.

Vond het ook wel een leuke opmerking:D:D:D
Op een dag heb ik ook een cbr1000rr ofzo:p;)

auhoer hey, waar zijn de ducati mannen, iedereen rijd hier maar op die jappen.

Ik wil eigenlijk een ducati monster (zo'n 25kw versie, maar de afstelling er afhalen:D)...schijnt een leuek motor te zijn voor te beginnen door het lage zwaartepunt;)
 
om de vraag heen draaien is zooooo kinderachtig, nou kom op wees eens een grote hakkestamper en spill it out..


Whahahhaa, wat wil je nu horen? Dat ik geen motor heb? Of de echte reden, dat ik gewoon een gruwelijke hekel heb aan mensen met opmerkingen als ' ik rij al langer op mijn achterwiel dan jij op je fietsje' :roflol:.... BRAG BRAG BRAG, STFU man :roflol:
 
hahaha probeer het een keer uit zou ik zeggen, zo bruut als die zx9r je omhoog drukt vergeet je niet snel weer.
r1 is alleen in de 1 en 2 snel achterover, in de 3 moet je al bijna bijkoppellen

zx9r is een heel ander verhaal zo'n ding is gewoon woest

een zx9r valt reuze mee, als je het nou over een 10 hebt... :eek:

en die R1 van jou heeft geen 180 pk, hooguit 160 maar eerder 150. Een gsxr 750 uit 2004 heeft net zoveel pk's
 
de ZX10R van mijn post heeft 192 PK gemeten aan het achterwiel, met deze motor heb ik afgelopen jaar het Nederlands kampioenschap gereden (was niet zo'n succes door veel tegenslag, in tegenstelling tot 2005, toen was ik 3e van Nederland)
 
@the better dayz, oh right op een standaard busa 359 echte km/h :roflol: je mag blij zijn als ie de 310 echte haalt. en chiptuning op een motor kan helemaal niet, op een fiets met injectie gebeurd dat door een power commander en op een fiets met carbs dmv een dynojet kit
 
de ZX10R van mijn post heeft 192 PK gemeten aan het achterwiel, met deze motor heb ik afgelopen jaar het Nederlands kampioenschap gereden (was niet zo'n succes door veel tegenslag, in tegenstelling tot 2005, toen was ik 3e van Nederland)

arno visscher in the house :D 192 pk ahw omg :eek: bijna sbk waarden hehe
 
alleen van het geluid van een duc krijg ik al een stijve, ik zweer bij italianen, italiaanse dames, italiaanse motoren, italiaans eten, ik heb geen zin om plaatjes te zoeken, maar voor de kenner, zon 999R supersport, geiler en beter als dat word het niet, kunne geen 100jappen tegenop.
 
@the better dayz, oh right op een standaard busa 359 echte km/h :roflol: je mag blij zijn als ie de 310 echte haalt. en chiptuning op een motor kan helemaal niet, op een fiets met injectie gebeurd dat door een power commander en op een fiets met carbs dmv een dynojet kit

Ja:rolleyes: de gsx-r 1000 gaat dik 320, maar de 1300 gaat niet zo snel rijden hoor:p...rijd veel sneller, en kan idd gewoon zijn topsnelheid niet halen door gebrek aan pk's...
Verder heb ik het in een reportage op tv gezien, ik weet niet direct meer welke, maar op internet is het zeker wel ergens te zien;)
Trouwens een Power Commander, wat denk je dat dat is, iemand die van buitenaf je kracht bepaalt ofzo???
Ook ken ik iemand die met een cbr1000rr rijd, en heeft 180pk gemeten aan het achterwiel,heeft alles gedaan aan zijn motor wat er te doen valt, en heel veel geld aan uitgegeven (teveel, als je t mij vraagt:p), open uitlaatlijn, geen demper, CHIPTUNING, en nog wel wat kostelijke grappen...
verder is chiptuning volgens mij gewoon het vrijstellen van de motor, die doorgaans niet op zijn max. vermogen staat afgesteld als doorsnee straatmachine)
Die vent had trouwens ook chiptuning op zijn vorige twee motors, waarvan 1tje yamaha 1300 (weet niet meer welke-naked)
was zo'n bakje onder het zadel...
verder heeft ook mijn stiefvader een bmw rt(nogwat), standaard 90pk--->115pk door middel van chiptuning;)
En als het geen chiptuning heet, zijn er heel wat mensen die de verkeerde benaming gebruiken, gargaisten inclusief;)

@LennyMcLean: Duc999 is niet mooi:p, 996 en 748...dat is ducati;)
Verder de monster(s), zeker de sportversie
Ducati%20S4RS%2006%20%204.jpg

Ook de nieuwe hypermotard is wel leuk:D:D:D
Ducati%20Hypermotard%20%204.jpg
 
Laatst bewerkt:
Uhu, geloof het zelf.. een maat van mij had een gsxr 1000 K2 die reed 314 op de teller!!
Een Hayabusa is in staat om 350 km/h te halen ja, maar geen standaard busa.
De Powercommander is een computer waarmee het brandstof mengsel van een motor rijker of armer
kan worden afgesteld per toerengebied en gasklepstand, zodat de motor de optimale brandstof luchtverhouding krijgt.
Dit is iets andere dan chiptuning. Bij montage van een Power Commander word de chip niet gewijzigd, dit apparaat komt er slechts tussen.

Een Fireblade kan idd 180pk ahw halen, makkelijker dan een R1 uit 2000 iig. Het "bakje" onder het zadel waar jij het over hebt is dus de Power Commander.
 
Uhu, geloof het zelf.. een maat van mij had een gsxr 1000 K2 die reed 314 op de teller!!
Een Hayabusa is in staat om 350 km/h te halen ja, maar geen standaard busa.
De Powercommander is een computer waarmee het brandstof mengsel van een motor rijker of armer
kan worden afgesteld per toerengebied en gasklepstand, zodat de motor de optimale brandstof luchtverhouding krijgt.
Dit is iets andere dan chiptuning. Bij montage van een Power Commander word de chip niet gewijzigd, dit apparaat komt er slechts tussen.

Een Fireblade kan idd 180pk ahw halen, makkelijker dan een R1 uit 2000 iig. Het "bakje" onder het zadel waar jij het over hebt is dus de Power Commander.

OK,ok...we bedoelen hetzelfde, maar de power commander past de chipinstelling aan = chiptuning;)
ookal kom je niet aan de chip
Dus power Commander= chiptuning:D
 
Back
Naar boven