Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Camera op de tank en direkt ghostrider himself.
 
Wie zegt dat ik daarvoor ook niet zo reed :P
 
haha lekkere schakeltechniek ouwe :D, btw rij jij dat blok ook goed warm, want volgens mij rostte je die r1 na ongeveer 1 min rijden al dik in zijn begrenzer :D

Lijkt me niet al te fijn voor je motortje
 
Ik reed al ff :)

ZIe mn eerste filmpje dan, rij ik em ook netjes warm :P

Schakelen is de muziek, maar ben niet zo lame dat ik het eruit monteer :P
 
Zx12 uit 99 bestaat niet. Is 2000.
En is niet zo heel lomp hoor.
Stuurt geweldig, zelfs beter als ZX7. Heb ze beiden gehad.
Z750 zou ik niet nemen. Vering is stuk minder. Voor iets meer geld heb je Z1000. Goede motor, remmen en vering. Stuurt goed, rijd goed.

Nadeel van veel vermogen (zx10 en 12) is niet alleen de aanschaf. ik moest elke 1500-2000 km een nieuwe achterband a 250 euro

De Z750 die ik op het oog heb is voorzien van een Hayabusa voorvork met ZX12R remmen, de 6 zuiger Tokico's die ook op mijn 6 zaten dus dat zit wel goed. Verder nog wat leuke goodies :D
 
Ik reed al ff :)

ZIe mn eerste filmpje dan, rij ik em ook netjes warm :P

Schakelen is de muziek, maar ben niet zo lame dat ik het eruit monteer :P

Haha jezus man je rost em flink in de begrenzer zelfs 2 keer achter elkaar wel vet filmpje:D
 
Met muziek op rijden? WTF!!!

Juist het geluid van de motor dreef mij helemaal leip.

Ging altijd wel neurien en fluiten.

Good old times :(
 
Ik luisterde nofx.. daar gaat het gas verder van open :P
 
heb je eigenlijk een compleet systeem van 2bros ? klinkt wel lekker he :D
 
mijn naam zegt het al he....:cool:

Heb een R1 uit 1998 blauwe 160 pktjes.

heb wat klien dingetjes eraangedaan zoals:

Bos superbike demper voor de heerlijke en brute sound

Dynojetkitje
kleine knippers
ander undertail
gear indicator

Dit is echt mijn droommotor vind dit de ruigste r1 om te zien:D ;)
 
nee, dempers + y stukkie.

Klinkt wel geil ja, de meeste die voor je rijden gaan op 30 meter afstand al opzij.
Sommige blijven ook express voor je rijden, maja voorbij ga ik er toch wel :P hihih
 
Ben vandaag even langs een motorzaak hier in de buurt gegaan. Volgens die gasten konden ze eigenlijk alles wel begrenzen naar 25kw, je moest alleen even opletten of je verzekering een 'duits setje' goedkeurde.. Er is dus blijkbaar een universeel setje waarmee ze dat doen, want sommige fabrikanten leveren geen officiele setjes voor begrenzing.. Een R6 heeft dat bijvoorbeeld niet, dus dan moet je het met zo'n ander setje doen..

Ze hadden net een setje binnen gekregen voor een 1000cc die ze gingen begrenzen, wat een verschil zal dat zijn :P.

Geschatte kosten: 150 voor ding, 2 uur montage= +/- 250 euro
 
Jammer trouwens dat je je KM teller niet kunt zien.. Maar ik zag wel af en toe een getal dat begon met een 2 volgens mij
 
rij bijna constant op de snelweg 250+

en een tijdje 299 teller ;)
 
rij bijna constant op de snelweg 250+

en een tijdje 299 teller ;)

Dat zal heus wel een goed gevoel geven. Maar wel behoorlijk leip imo :D
 
Vette filmpjes gast, ik rij zelf ook wel aardig door op mijn suzuki gsx 750 maar toch echt niet op die manier. Ben bang dat ik mijn rijbewijs nog eens een keer kwijt raak zo, of erger ;)
 
Ik wil graag een Honda CBR FireBlade (600cc dacht ik) of een KTM supermotard

ik moet wel nog ff sparen :D
 
rij bijna constant op de snelweg 250+

en een tijdje 299 teller ;)



ik ga direct eens kijken naar het filmpje, het vorige vond ik al behoorlijk lekker :cool:


ik laat hem ff volledig bufferen zodat ik hem in één keer volledig kan checken :D
 
Back
Naar boven