XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Trouwens nog 20 post en de 1000post zijn gehaald in dit topic :)
 
Goed topic, misschien dat tegen die 1000 posts gehaald zijn de Richard eindelijk ne kawa in huis heeft.
 
Goed topic, misschien dat tegen die 1000 posts gehaald zijn de Richard eindelijk ne kawa in huis heeft.

Hehe moet ie wel snel zijn :p

Kom op Richard, ik heb misschien aan het einde van augustus ook een kawa, dan kunnen we samen kawavriendjes zijn :kiss:


















:gay:
 
Zalige baantjes !!!!!! Bandje is zeker al mooi rondgereden ? :D

Zaterdagmorgen vertrek ik ook nr Frankrijk voor 2 weekjes met de moto.
 
Never **** with kawa mate:)

Nope, ik heb gezegd totdat de kids 15 zijn geen motorrijden.
Alleen ik ben bang dat ik het niet vol houd:)

Plus ik wil alleen een nieuwe fiets zonder (probleem)historie.
Nare ervaring uit het verleden (6500 gulden onkosten) met een in de soep gedraaide ZZR1100.

Maar idd de kawa liefde gaat ver;)
Geen andere bike onder mijn kont!
 
Zalige baantjes !!!!!! Bandje is zeker al mooi rondgereden ? :D

Zaterdagmorgen vertrek ik ook nr Frankrijk voor 2 weekjes met de moto.

Yups ;) Na een dag zo sturen was mijn band schuurpapier :o


Frankrijk is super ok om te rijden. Wel aantal dingen waar je op moet letten (zoals tanken op zondag en de siesta's.. )






ZZR1100 is vragen om problemen idd :( lager 3e drijfstang, 2e versnelling, etc. etc.
 
Wij nederlanders kunnen dan niks. Misschien dat jou Belgische pas wel word geaccepteerd.

Wij moesten zoeken naar tankstation die wel open was (godzijdank navigatie)

maargoed dat was 1x op zondag ochtend en verder maar gewoon beetje zwemmen/zonnen op zondagen ;)
 
Heb m'n Hornet binnen. Zal binnenkort wat plaatjes schieten. :)
 
Doe maar rustig aan, je hebt alle tijd ;)

Whaha idd, spreek je wel over 3 jaar. Verzeker hem gewoon als brommer en ga ermee brommeren naar school :p
 
eind augustus ga ik een zx9r kopen of een gsx750r..:cool:
 
Moest vanmiddag afrijden (25kw).. Ging allemaal lekker en ben geslaagd.. Alleen een klein foutje op de snelweg waar in aan het inhalen was en (ivm afslag) achter een vrachtwagen ging rijden, waar de instructeur vond dat ik wel door had kunnen rijden en had kunnen inhalen...

Nu wachten op de papieren van het RDW (motor moest op 25kw) en wachten op mijn rijbewijs natuurlijk, klote regelgeving tegenwoordig..
 
Whaha idd, spreek je wel over 3 jaar. Verzeker hem gewoon als brommer en ga ermee brommeren naar school :p

WHahahha, leuk grapje.. Zelfs dat mag hij nog niet, brommerrijden pas vanaf 16 jaar... Whahahahhahaha :roflol: :roflol:
 
Fazer600 kopen ???:rolleyes:
 
ik mis mijn soes:sad:
 
Back
Naar boven