AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hier ook nog een jaartje mee gereden.
grappig oud beestje van 350KG american-iron.
harley-flh1340bruinisse.jpg
 
Zucht gisteren was het weer raak, een vriend van een vriend van mij is dodelijk verongelukt bij Born...

Motorrijder komt om in Born
Een 21-jarige motorrijder uit Herten is donderdagavond verongelukt in Born.

De man reed rond kwart over 7 tegen een wegafzetting op de Langereweg bij autofabriek NedCar. Hij was op slag dood. De politie onderzoekt de toedracht van het ongeval.

Af en toe begin je dan toch te denken, heb je er ueberhaupt nog zin in om zelf te gaan rijden :( .
 
Zucht gisteren was het weer raak, een vriend van een vriend van mij is dodelijk verongelukt bij Born...



Af en toe begin je dan toch te denken, heb je er ueberhaupt nog zin in om zelf te gaan rijden :( .

Klopt, dat vind ik vooral met motorrijden 's avonds.. Je kunt niet goed zien wat er op de weg ligt, het is allemaal iets minder voorspelbaar, niet aan mij besteed

Gecondoleerd
 
dat zal dan niet zachtjes geweest zijn, en om 19.15 is het nog licht ook

maar gcondoleerd man
 
Damn, zuigt, altijd ruk als dit dichtbij komt.. (zowel letterlijk als figuurlijk)
 
gecondoleerd man

Maar hoe kan je nu tegen een wegafzetting aan rijden? Lijkt me dat die dingen ruim van te voren worden aangeduid
 
Thnx kerels, tja geen idee, wordt nog onderzoek naar gedaan, ik wil wel eens weten wat de oorzaak was.
 
*zucht* Gisteren is mijn rijbewijs ingevorderd :eek:*zucht*
 
Vandaag terug gekomen van mijn motortrip uit Frankrijk. Zalig land om in te toeren, bijna al de Fransen gaan direct op zij om je door te laten, in tegenstelling tot de Hollanders en de Belgen die je tegenkomt :mad:

Banen zijn ook mega breed en goed onderhouden.

3000 km gedaan met mijn R6'ke en 1x geflitst, al was dat gelukkig door een camera die langs de voorkant flitste :D
 
Zucht gisteren was het weer raak, een vriend van een vriend van mij is dodelijk verongelukt bij Born...



Af en toe begin je dan toch te denken, heb je er ueberhaupt nog zin in om zelf te gaan rijden :( .

Dat weten we als motorrijders voor 99% zeker zodra we opstappen:

Ooit raken we het asfalt: Dit kan jou schuld zijn of die van een ander
Het asfalt kan je op twee manieren raken: Levend of dood...
 
Ach ik heb al 3 keer het asfalt geraakt en op zich nog wel redelijk oke hoor;)

1 op de 3 heftige botsingen is dodelijk.
Some are more lucky then others.
 
Vandaag terug gekomen van mijn motortrip uit Frankrijk. Zalig land om in te toeren, bijna al de Fransen gaan direct op zij om je door te laten, in tegenstelling tot de Hollanders en de Belgen die je tegenkomt :mad:

Banen zijn ook mega breed en goed onderhouden.

3000 km gedaan met mijn R6'ke en 1x geflitst, al was dat gelukkig door een camera die langs de voorkant flitste :D

Lijkt me ook mooi om later als ik een motor heb lekker te touren, vooral door de alpen ofzo, door de bergen..

Hoe was het :D?
 
Lijkt me ook mooi om later als ik een motor heb lekker te touren, vooral door de alpen ofzo, door de bergen..

Hoe was het :D?

De alpen zijn het leukste natuurlijk, net of je op het circuit rijdt. De periferique rond Parijs was het minst leukste voor te doen, meer dan 15 km file en langs alle kanten scooters en moto's die door het verkeer vlammen. Vergt erg veel concentratie.

Heb onder de baan ook eens gewisseld van motor met een vriend die met een kawa zeph4r 1100 rijdt. Wel veel leuker voor in de streek rond te toeren dan met een racemoto. En veel gemakkelijker voor bochtenwerk, echt een plezante motor. Al vind ik het uiterlijk helemaal op niks trekken.
 
Frankrijk is geweldig om te rijden idd.



Deze motorrijder heeft zich overigens een andere uitlaat aangeschaft. Ipv een ovale akrapovic nu een hexagonaal kort. Klinkt wat dieper en wat luider........

63s0ft3.jpg

4yhkv0p.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven