XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zou alleen blauwe rimstripings erop doen en stalen remleidingen met een blauwe mantel ;) .


Blauwe rimstriping op zwarte velgen valt amper op, heb ik al eens gezien en vond ik maar niets.. Daarnaast hou ik niet van raar gekleurde onderdelen, dus blauwe leidingen wordt em niet ;)
 
4 vind ik wel wat hebben eigenlijk! Waarom ga je niet zoeken naar een leuk 2dehands setje polyesteren kuipen?
Ik heb er en is echt handig! als ik hem ooit verkoop zet ik er mij originele kuipwerk terug op zonder ook maar 1 krasje op :D

Ik weet wat je bedoelt, maar volgens mij heeft het weinig meerwaarde aangezien ik wss als ik op mijn plaat ga ook nog wel een set kappen kan kopen via via... De enige meerwaarde die er dus eigenlijk in zie is om alles dan zelf in een vette kleur te laten spuiten en dat wordt me te duur, aangezien het dan wss ook al velgen coaten e.d. wordt...
 
Blauwe rimstriping op zwarte velgen valt amper op, heb ik al eens gezien en vond ik maar niets.. Daarnaast hou ik niet van raar gekleurde onderdelen, dus blauwe leidingen wordt em niet ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik weet wat je bedoelt, maar volgens mij heeft het weinig meerwaarde aangezien ik wss als ik op mijn plaat ga ook nog wel een set kappen kan kopen via via... De enige meerwaarde die er dus eigenlijk in zie is om alles dan zelf in een vette kleur te laten spuiten en dat wordt me te duur, aangezien het dan wss ook al velgen coaten e.d. wordt...


de polyesteren kuipen die ik heb zijn gebruikt geweest in de belgische compititie dus die stonden al mooi in kleur, maar het kost echt niet zo veel om zelf aan de slag te gaan... Ik ga wss deze winter aan de slag...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier valt het dan wel weer op, maar de rimstriping komt wat betreft kleur niet overeen met de lak, hij is iets lichter lijkt het.. Maargoed, ik ga er nog even over nadenken... Ik ga sowieso even zoeken naar wit stickerpapier zegmaar, dat is er volgens mij
 
nee spijtig genoeg niet :D ik heb enkel het kuipwerk:D

Dat is al een begin :D

Hoop dat er volgend jaar wat meer races te bezien zijn, dit jaar was een echte ramp :(
 
kheb maandag op marktplaats die theorie boeken besteld (die oefen cd stond nog op usenet) dus hoop alles vandaag binnen te krijgen (als ik niet ben opgelicht :P )
 
boekjes binnen in goede staat :D niet opgelicht yay :D
 
Vandaag nog weer even bij het motortje gekeken en ietsjes langer gereden.. Echt rondrijden wil ik niet doen.. Heb hem nu wel vol in de toeren gehad, maar moest voorzichtig zijn.. Koude achterband + koud buiten + condens = glijden bij iets te veel gas, iets dat jullie natuurlijk weten, maar ik nog nooit zo extreem had ondervonden.. De cb500 glijdt ook wel, maar minder... Maargoed, tis sowieso wennen aan dit vermogen, want wat een wereld van verschil :D

YouTube - GSX-R600 k2 with BOS GP1 short exhaust
(ik rij hier niet btw)

YouTube - GSX-R600 k2 with BOS GP1 short exhaust [2]
 
Hehe, is wel een leuk geluidje dat eruit komt :) , was toch niet het stadion in Sittard :P .

Ik ga hiervoor eens kijken:

b5b81f8f596c7179cd072ee0ffe113d0_schwarz+rot.jpg


Maar dan met een blauwe of gouden versteller :) .

En stalen remleidingen met witte mantel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nee, niet het stadion van Sittard.. Je had aan het accent wel kunnen horen welk stadion!
 
Vandaag nog weer even bij het motortje gekeken en ietsjes langer gereden.. Echt rondrijden wil ik niet doen.. Heb hem nu wel vol in de toeren gehad, maar moest voorzichtig zijn.. Koude achterband + koud buiten + condens = glijden bij iets te veel gas, iets dat jullie natuurlijk weten, maar ik nog nooit zo extreem had ondervonden.. De cb500 glijdt ook wel, maar minder... Maargoed, tis sowieso wennen aan dit vermogen, want wat een wereld van verschil :D

Hehe dat verschil kon ik ook merken tussen 25kw ER5 of vol vermogen zx6r :D
 
Hehe, is wel een leuk geluidje dat eruit komt :) , was toch niet het stadion in Sittard :P .

Ik ga hiervoor eens kijken:

b5b81f8f596c7179cd072ee0ffe113d0_schwarz+rot.jpg


Maar dan met een blauwe of gouden versteller :) .

En stalen remleidingen met witte mantel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gekleurde banjobouten zijn zinloos de lak draait je naar de tyfus met het monteren.
 
Als je de lak al naar de klote draait , dan maar niet te spreken over de lak die los komt en in je vloeistof komt dankzij de agressieve werking van remvloeistof.

Heb hier setjes met blauwe banjo's en zijn mooi blauw, laten niet los.. denk dat het merk nogal een verschil maakt.
 
Pffffff wat een kou, gister waren me benen niet voelbaar meer. Reed als een bezetene naar huis, juist dan kom je onnodig links rijders tegen en alleen maar file....Gelukkig kan ik hem ff een weekje laten staan.
De uitlaat ff goed ingespoten met WD want die pekel i.c.m vochtig weer is niet al te goed voor de uitlaat.

Vandaag bevroor ik ook met post lopen, was zeker wel -2 ofzo.
 
Die van mij staat sinds dinsdag in de loods, ik wou die dag nog effe op en neer naar Maastricht, maar na +/- 20 km had ik iets van "waar zijn mijn vingers" toen maar omgedraaid, ja ik ben een watje :D :P .
 
Die van mij staat sinds dinsdag in de loods, ik wou die dag nog effe op en neer naar Maastricht, maar na +/- 20 km had ik iets van "waar zijn mijn vingers" toen maar omgedraaid, ja ik ben een watje :D :P .

Ik was me motorbroek vergeten aan te doen, dus het was of aandoen en 10min te laat bij college komen of niet aandoen en optijd komen, dus koos voor het laatste, had alleen een spijkerbroekje aan en dat doe ik NOOIT meer met dit weer.
 
Ik was me motorbroek vergeten aan te doen, dus het was of aandoen en 10min te laat bij college komen of niet aandoen en optijd komen, dus koos voor het laatste, had alleen een spijkerbroekje aan en dat doe ik NOOIT meer met dit weer.

had u opeens een micropenis?
 
Back
Naar boven