MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Rijd iedere dag op de motor, het is nog niet te koud of glad geweest. Heb nu wel klote banden eronder, michelin pilot sport, zaten er al onder toen ik de motor kocht. maja zonde van het geld om ze al te vervangen kunnen nog wel ff mee. vervang ze wel in april ofzo voor supercorsa's. beste banden waar ik ooit mee gereden heb.
 
Rijd iedere dag op de motor, het is nog niet te koud of glad geweest. Heb nu wel klote banden eronder, michelin pilot sport, zaten er al onder toen ik de motor kocht. maja zonde van het geld om ze al te vervangen kunnen nog wel ff mee. vervang ze wel in april ofzo voor supercorsa's. beste banden waar ik ooit mee gereden heb.

probeer eens Metzelers Protec geloof ik. Erg goede bandjes imo :)
 
Rijd iedere dag op de motor, het is nog niet te koud of glad geweest. Heb nu wel klote banden eronder, michelin pilot sport, zaten er al onder toen ik de motor kocht. maja zonde van het geld om ze al te vervangen kunnen nog wel ff mee. vervang ze wel in april ofzo voor supercorsa's. beste banden waar ik ooit mee gereden heb.

Ik rijd met BT021 , heerlijke bandjes zowel in goed als slecht weer en gaan langer mee dan de concurrent (MPP2)
 
Haha dat denk ik ook ja.:p

Hoef niet te oriënteren op welke fiets ik wil, aangezien ik hier al een hornet heb staan. M'n pa werkt bij honda en kon zodoende die fiets regelen voor me.

Waar rijd jij op dan?

Yamaha fazer 600

2vb0mj9.jpg


Met aankomende megameeting maar weer eens nieuwe wheeliefotos laten maken :D
 
Ik rijd met BT021 , heerlijke bandjes zowel in goed als slecht weer en gaan langer mee dan de concurrent (MPP2)

Brrr BT021 komt er bij mij nooit meer op, voorwiel ooit eens weggeschoven in de regen. Na wat nader onderzoek op het internet gelijkaardige verhalen tegen gekomen.
Slijtage hangt af van moto tot moto, bij mijn R6 gaan de MPP langer mee dan de BT's. Vooral de zijkanten sleten er snel af.
 
Brrr BT021 komt er bij mij nooit meer op, voorwiel ooit eens weggeschoven in de regen. Na wat nader onderzoek op het internet gelijkaardige verhalen tegen gekomen.
Slijtage hangt af van moto tot moto, bij mijn R6 gaan de MPP langer mee dan de BT's. Vooral de zijkanten sleten er snel af.

Van veel MPP2 gebruikers (waaronder ikzelf) krijg ik te horen dat de band aardig snel slijt. BT021 heb ik nog nooit last van gehad, duurt ook aardig lang voor ze vierkant worden.
 
Tot nu toe vind ik MPP's lekker rijden, had hiervoor supercorsa's eronder maar daar had ik minder gevoel mee. Ik voelde niet echt wat de achterband deed enzo, deze vind ik dat veel prettiger.
 
Heb al 2x een MPP lek gereden, toen ze bijna op waren. Met andere banden is dit nog nooit gebeurd. Toch wel lastig als je 500 km van huis staat.
Mijn volgende worden echt weer supercorsa's, hele fijne banden en maakte ik m'n eerste kneedown mee.
Had Bridgestone op mijn RSV Mille R, ik geloof de BT012 ofzo wat een k*t banden.
 
Ik heb splinternieuwe Corsa's lek gereden dus tja...
 
was laatst bij de dealer, daar stond mijn "droom" motor, de aprillia tuono 07...heb er even op mogen zitten ( :roflol: ) wilde als leek toch wel ff wete hoe dat nou voelde :D bruuut :P
 
Mijn 3e vriendin. :rocker:

2afn5g0.jpg
 
probeer eens Metzelers Protec geloof ik. Erg goede bandjes imo :)

ik gok dat je sportec bedoeld. ik rijdt met 120 70 17 en 190 50 17 metzeler sportec M1. nu is die vervangen voor de M3. binnenkort nieuwe M3 voor mij dus. heb overigens geen ervaring met andere motorbandjes. ik volg de kudde niet(op motorforum rijdt 85% michelin pilot sport of die supercorsa) :) en mij bevallen ze goed
 
ik gok dat je sportec bedoeld. ik rijdt met 120 70 17 en 190 50 17 metzeler sportec M1. nu is die vervangen voor de M3. binnenkort nieuwe M3 voor mij dus. heb overigens geen ervaring met andere motorbandjes. ik volg de kudde niet(op motorforum rijdt 85% michelin pilot sport of die supercorsa) :) en mij bevallen ze goed

jep ik zweer er ook bij. En idd ik bedoelde sportec. Heerlijk zachte banden en grip echt niet normaal :D
 
jep ik zweer er ook bij. En idd ik bedoelde sportec. Heerlijk zachte banden en grip echt niet normaal :D

Ik vraag me weleens af iedereen heeft het over lekker plakken en soft compound banden maar vrijwel geen enkele motorrijder gebruikt op de straat het volle vermogen van de band , waarom dan zachte en snel slijtende banden nemen terwijl dual compound of zelfs alleen medium/hard volstaat.

Vandaag ook een gozer die rijd al een tijdje (3 jaar waarvan enkele circuitdagen). Leuke blade1000 onder z'n reet en een paar zomerbanden om vervolgens door een fazer600 via de buitenbocht eruit te worden gereden met 021's en meneer zegt dan dat zijn banden niet genoeg grip zouden hebben daarvoor...

Naar mijn mening heb je meer aan de goede rijtechniek/rijsT en wat cursussen dan banden die 'enorm plakken'
 
Ik vraag me weleens af iedereen heeft het over lekker plakken en soft compound banden maar vrijwel geen enkele motorrijder gebruikt op de straat het volle vermogen van de band , waarom dan zachte en snel slijtende banden nemen terwijl dual compound of zelfs alleen medium/hard volstaat.

Vandaag ook een gozer die rijd al een tijdje (3 jaar waarvan enkele circuitdagen). Leuke blade1000 onder z'n reet en een paar zomerbanden om vervolgens door een fazer600 via de buitenbocht eruit te worden gereden met 021's en meneer zegt dan dat zijn banden niet genoeg grip zouden hebben daarvoor...

Naar mijn mening heb je meer aan de goede rijtechniek/rijsT en wat cursussen dan banden die 'enorm plakken'


ja dat klopt, maar ik denk dat je mij nog nooit heb zien rijden ;)

Ik wil gewoon zachte banden met veel grip :) Maar ik geef je groot gelijk hoor.
 
ja dat klopt, maar ik denk dat je mij nog nooit heb zien rijden ;)

Ik wil gewoon zachte banden met veel grip :) Maar ik geef je groot gelijk hoor.

Heb weleens een dagje de fiets van een maat geleend met zomerbandjes eronder deze waren na een dagje knallen en wheelien aardig verrot.

Nog DBB tuig dat naar de MFMM gaat?
 
Whahaah

Motormeuk - Filmpje: Liften

Die hells angel, wat zou die gast op die brommer denken: "Hey een hells angel die neem ik mee achter op" Te mooi gewoon :roflol:
 
ik heb alle banden zoon beetje gekeken op internet voor ik mijn bestaande metzelers ging vervangen voor nieuwe metzeler achter. ze hadden voor mij ook de sportiefste/mooiste look haha en dat vind ik ook heel belangrijk aan me bike.zijn ook best wat dingen al aan gedaan
 
Ik vraag me weleens af iedereen heeft het over lekker plakken en soft compound banden maar vrijwel geen enkele motorrijder gebruikt op de straat het volle vermogen van de band , waarom dan zachte en snel slijtende banden nemen terwijl dual compound of zelfs alleen medium/hard volstaat.

Vandaag ook een gozer die rijd al een tijdje (3 jaar waarvan enkele circuitdagen). Leuke blade1000 onder z'n reet en een paar zomerbanden om vervolgens door een fazer600 via de buitenbocht eruit te worden gereden met 021's en meneer zegt dan dat zijn banden niet genoeg grip zouden hebben daarvoor...

Naar mijn mening heb je meer aan de goede rijtechniek/rijsT en wat cursussen dan banden die 'enorm plakken'


Iets met 'spijker'...en, 'op z'n kop slaan'... :cool:
 
Back
Naar boven