AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je hebt nog bijna 2 maanden. Heb je al meer info over de accu van de glider? (afmetingen, merk, etc)

Nee, ik heb geen idee wat de afmetingen en het merk en alles zijn, dus ik laat mijn pa dat lekker zelf uitzoeken ;)
En nog bijna 2 maanden.. hmm, ik ga mijn best wel doen! Ik vind het gewoon geen fijn idee om bij een vreemde achterop de motor te springen, alhoewel dat ook niet de eerste keer zou zijn.
 
Haha ok wacht ff opnieuw:

De motor staat in z'n vrij. Om hem in z'n 1 te zetten, grijp je de koppeling en dan tik je de versnellingspook omlaag. Dan staat ie in z'n 1 dan rijd je weg met gas en dan wil je naar z'n 2 dan tik je de pook omhoog, wel goed omhoog tikken als je het te zacht omhoog tikt komt ie dus weer in z'n vrij ;) Daarna zijn alle versnellingen ook gewoon omhoog en om weer terug te schakelen tik je omlaag toch je uiteindelijk weer bij de 1 komt en als je stilstaat geef je een zacht tikje omhoog met koppeling in offcourse en dan staat ie in z'n vrij, groen lampje op dashboard gaat branden.

zo duidelijk ?:D
Goede tips :) Kan niet wachten op mijn eerste les.

Heb net deze gevonden op youtube.

YouTube - Changing gears on your motorcycle
 
Ik heb nog geen vervoer voor MFMM, dus denk niet dat dat em wordt... Sowwy!

Als ik een nachtje kan komen rampetampen dan krijg je een lift achterop de motor :D
 
Nee, ik heb geen idee wat de afmetingen en het merk en alles zijn, dus ik laat mijn pa dat lekker zelf uitzoeken ;)
En nog bijna 2 maanden.. hmm, ik ga mijn best wel doen! Ik vind het gewoon geen fijn idee om bij een vreemde achterop de motor te springen, alhoewel dat ook niet de eerste keer zou zijn.

Je kan in die 2 maanden natuurlijk ook kennis maken met die vreemde :D
 
Als ik een nachtje kan komen rampetampen dan krijg je een lift achterop de motor :D

Ze is een dame en als je dan haar avatar moet geloven... :o
 
Ze is een dame en als je dan haar avatar moet geloven... :o

ladies don't spit, betekend dat ze dus slikt? Niets mis mee toch :P:D

Ok maar genoeg grapjes voor vandaag
 
ladies don't spit, betekend dat ze dus slikt? Niets mis mee toch :P:D

Ok maar genoeg grapjes voor vandaag

Doelde ook meer de kant van een pluspunt op ;)
 
Haha dan is het goed ;)
 
Zaterdag of zondag eens met de spuiter overleggen wanneer de kappen gedaan kunnen worden :)
 
*valt even van d'r stoel af van het lachen en kijkt onschuldig om zich heen*
 
De houders waar je rem en koppelingshevel inhaken...hoe heten deze dingen???

Ben nog opzoek naar een setje geschikt voor een 22mm (diameter) stuur en moet in de pazzo selectie beschikbaar zijn.
 
Back
Naar boven