MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hehehe, het is sowieso niet mijn sT hoor, dus misschien moet je niet helemaal mijn mening vragen ;)

Honda Shadow :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha, ik niet, maar als jij eens achterop wil ;)
 
Haha, ik niet, maar als jij eens achterop wil ;)

Doe mij deze maar :D

10.jpg
 
Die vind ik dus echt niet mooi... Sowwy!
Enne.. reageer nou eens in pm :P
 
Nou vooruit.. Ik ga wel mee achterop, maar wil em niet zelf! Ook goed?
 
Nou vooruit.. Ik ga wel mee achterop, maar wil em niet zelf! Ook goed?

haha , oké dan ,... maar de mijne is blauw ,.. das wel mooi he ;)
Heb er helaas geen foto's van ,... maar die zal ik als het weer fatsoenlijk weer is ff een paar maken ;)
 
Deze lijkt er heel veel op ,.. zelfde uitlaat en kleur alleen iets andere stickers :D , en heb ik een tailriser erop zitten waardoor de kont lekker omhoog staat en hij nog beter/fijner in de bochten ligt ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ff niet lezen en topic loopt al direct pagina's verder :cool:



Onderzoek (jaartje geleden) wees uit dat ongeveer 80% van de dames seksueelgestimuleerd word of klaar komt tijdens het paardrijden...

Dat heb ik haar anderhalf jaar geleden es gevraagd en dat gold voor haar niet. Enkel als ze op mij "rijd" :D



jongens en meisjes, help mij eens bij mijn keuze ;)

zzr250
of
gs500?

twijfel sterk tussen de 2, zit nog vast aan de 25kw regeling :(

gr rich

GS500 schijnt nu ivm de leeftijd en km standen nogal wat last te krijgen van motorische defecten. Erg jammer want fijne motor.

ZZR250 kan maar is maar een lichte motor.

In mijn optiek kun je beter een 500/600cc nemen en terug tunen naar 25kw als een lichte motor.

Kawasaki ER-5 geen oplossing ?





Ow..en doe mij deze maar :cool:

Is van een kameraad van me. Beetje erg buiten mijn budget maar.. kwijl..

Blok compleet aangepakt, pvm wielen, harris handgemaakte achterbrug, marchechini voorvork, brembo klauwen + schijven, carbon tank, yoshi ecu, en nog veeeeeeeel meer.


completeview2%20(web).jpg

completeview3%20(web).jpg
 
Vandaag derde les gehad. Ging goed tot het eind. Ik moest leren om een 8 te rijden door gas constant te houden en met de voetrem bij te remmen. Linksom was geen probleem maar rechtsom flink klote :mad:

Iemand nog tips?
 
Vandaag derde les gehad. Ging goed tot het eind. Ik moest leren om een 8 te rijden door gas constant te houden en met de voetrem bij te remmen. Linksom was geen probleem maar rechtsom flink klote :mad:

Iemand nog tips?

Ja, kijktechniek is het belangrijkste bij die 8 en de meeste oefeningen. Kijken 'daar moet ik naartoe' en de motor volgt wel.
 
Ja, kijktechniek is het belangrijkste bij die 8 en de meeste oefeningen. Kijken 'daar moet ik naartoe' en de motor volgt wel.
Dat was niet zozeer het probleem maar het probleem was om gas en voetrem constant te houden zonder dat de motor ging schokken.

Wat trouwens wel relaxed was, we mochten tot 50 hard optrekken in de eerste versnelling en daarna vol met de achter rem remmen om te kijken wat er gebeurd :D Was nat op de weg dus hij ging mooi slippen.
 
Haha, het klinkt alsof je een leuke les hebt gehad :D

Ik wil ook gaan beginnen! Grrr! Maar eerst het geld voor mijn studie bij elkaar sparen...
 
Haha, het klinkt alsof je een leuke les hebt gehad :D

Ik wil ook gaan beginnen! Grrr! Maar eerst het geld voor mijn studie bij elkaar sparen...
Was zeker leuk tot op het moment dat ik die verdomde 8 moest rijden :mad: Ik baal er flink van dat het niet lukte.
 
Vandaag derde les gehad. Ging goed tot het eind. Ik moest leren om een 8 te rijden door gas constant te houden en met de voetrem bij te remmen. Linksom was geen probleem maar rechtsom flink klote :mad:

Iemand nog tips?

kijken waar je heen wil. Niet meer niet minder :) Kijken waar je heen wil en dan direct naar het volgende punt kijken.
Dus bij draaien kijk je eerst naar het instuur punt, dan naar het 2e punt en dan naar het begin punt van de volgende instuur bocht.

2e punt kun je ook overslaan en direct naar eind punt kijken maar dat is wat lastiger.

Constant gas en met de voet bijregelen, dat betekend dus gas geven maar niet teveel! dat is fout die veel gemaakt word.

Niet bang zijn om te sturen, je valt niet om.
 
kijken waar je heen wil. Niet meer niet minder :) Kijken waar je heen wil en dan direct naar het volgende punt kijken.
Dus bij draaien kijk je eerst naar het instuur punt, dan naar het 2e punt en dan naar het begin punt van de volgende instuur bocht.

2e punt kun je ook overslaan en direct naar eind punt kijken maar dat is wat lastiger.

Constant gas en met de voet bijregelen, dat betekend dus gas geven maar niet teveel! dat is fout die veel gemaakt word.

Niet bang zijn om te sturen, je valt niet om.
Bedankt, zal volgende keer vragen of ik een kwartiertje ofzo alleen kan oefenen. Moet vast beter lukken dan.
 
Back
Naar boven