AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Iemand tips zodat je helm niet beslaat tijdens het rijden?
 
niet zoveel hijgen ouwe geilaard
 
je hebt daar geloofk wel van die dingen voor, hoe het precies werkt weet ik niet, moet je ff googlen op 'pinlock'
 
je hebt daar geloofk wel van die dingen voor, hoe het precies werkt weet ik niet, moet je ff googlen op 'pinlock'
Ow die heb ik ook op m'n helm zitten :o Even kijken hoe dat werkt.
 
Inspuiten met anti fog spray en anders ff op een klein kiertje zetten, werkt prima.
 
Iemand tips zodat je helm niet beslaat tijdens het rijden?

Vizier met pinlock kopen of een foggy-mask.;)
Of gewoon met vizier op een kiertje of open rijden. Kan bij hoge snelheden ook makkelijk, pussy.:D
 
Dacht dat ik pinlock had maar blijkbaar dus niet :(

Vizier met pinlock kopen of een foggy-mask.;)
Of gewoon met vizier op een kiertje of open rijden. Kan bij hoge snelheden ook makkelijk, pussy.:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze dan maar bestellen?
 
Dacht dat ik pinlock had maar blijkbaar dus niet :(


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze dan maar bestellen?

Ja kan. Al vind ik een pinlock een betere investering. Dan kun je beter een vizier met pinlock kopen en/of een pinlock laten zetten op je huidige vizier.
 
Als je hard genoeg rijdt met ventilatie, beslaat ie niet... :D

Ik zet m zelf altijd op een kiertje. Zo'n foggy mask werkt trouwens best goed. Of gewoon een fatsoenlijke helm kopen waar zo'n ding al in zit.
 
Rond de 20 euro.

Wat kost dat ongeveer?

Dat weet ik niet, maar het is het informeren waard, vind ik. Foggy mask helpt ook wel, maar zit je altijd met zo'n kapje voor je mond.
 
Ik ga denk ik deze week gewoon een nieuwe (lees duurdere) helm kopen.
 
mijn pinlock is volgens mij ook niet compleet "beslaanvrij" maar verder heb ik een toppertje van een shoei helm
 
Zal deze week eens langs de motorzaak gaan en kijken wat ze hebben. Mag je met rijlessen een donker vizier hebben?
 
Zal deze week eens langs de motorzaak gaan en kijken wat ze hebben. Mag je met rijlessen een donker vizier hebben?

Tuurlijk, als jij maar oplet. Anders kan je ook geen zonnebril dragen :rolleyes:
 
Tuurlijk, als jij maar oplet. Anders kan je ook geen zonnebril dragen :rolleyes:
Nee, maar ik dacht misschien in verband met oog contact ofzo. Ga het morgen bij rijschool even navragen en dan een nieuwe helm kopen.
 
Back
Naar boven