Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hoop rare opmerkingen over snelheidsbeleving ja
laag aan de weg ..veel toeren ..veel herrie ..dat geeft een andere beleving
voorbeeld: met mijn swifje gti 200+ op klokje is 10 x heftiger dan met dikke mercedes @ 245 km

motor 600 of 1000 zal da niet veel uitmaken...600 meer toeren.....1000 iets zwaarder geluid. 600 wat lichtere motor...het zal niet veel doen...kan zijn dat 600 beter beleving geeft ook al rijdt de 1000 iets harder
 
Of je nu 200 km/h met een Fiat Panda of een BMW 7-serie rijdt, de snelheidsbeleving zal anders zijn, ookal is de snelheid identiek. Net zoals met een 600 tegenover een 1000 vanwege een andere positie "je zit lager".
 
Dat is nodig voor al die metalen kerstversieringen en lederen handtassen die aan hun choppers hangen mee te slepen.

:D

Oi! Niet zo gemeen he :(

Maar ik merk vanzelf of het echt zo anders rijdt, heb werkelijk geen idee.
 

Is niet persoonlijk bedoeld hoor ;)

Iedereen moet rijden wat ie wil, als ie maar lol heeft :)

ps. Hoewel een Harley toch het beste tot zijn recht komt in de woonkamer (al dan niet verpot met madeliefjes)

:D
 
Is niet persoonlijk bedoeld hoor ;)

Iedereen moet rijden wat ie wil, als ie maar lol heeft :)

ps. Hoewel een Harley toch het beste tot zijn recht komt in de woonkamer (al dan niet verpot met madeliefjes)

:D

Eikel ! :D
 
Is niet persoonlijk bedoeld hoor ;)

Iedereen moet rijden wat ie wil, als ie maar lol heeft :)

ps. Hoewel een Harley toch het beste tot zijn recht komt in de woonkamer (al dan niet verpot met madeliefjes)

:D

:roflol: :roflol:

Vergeet zodra je een racer hebt gekocht de madeliefjes niet te vervangen met vergeet-me-nietjes :D
 
Maar geef toe zo'n 1000 kan je niks mee beginnen, alleen rechtdoor kan je op de gas gaan, en dan nog, in de eerst 3 versnellingen moet je voorzichtig zijn of je bent hem kwijt...
180 pk is gewoon veel te veel voor de gewone sterveling. Mijne heeft 115pk en ik heb achteraan een 3 tanden groter tandwiel gestoken, denk je dat ik daar alles uithaal? ik denk het niet... Ik zal er wss niet ver af zitten (ik rijd er al 5 jaar mee, waaronder verschillende circuit sessie's!)



1000 is prima mee te rijden.
 
Ieder zo zn eigen motor, ik gaap echt op een 600.
 
1000 is prima mee te rijden.

Heb er ook geen moeite mee hoor !!

't is ook niet alleen de prestaties ua snelheid waarvoor je een 1000 rijd he ,... ook de gashandeling is een punt.

Ieder zo zn eigen motor, ik gaap echt op een 600.

MOet idd eerlijk zeggen dat ik mijn oude 750 ook wel gezien had ! en een vele leukere uitdaging in de R1 heb gevonden !
 
ja maar gashandeling is op elke motor anders.

Gashandeling van bv een 1999 R1 is weer 10 keer anders dan die van een 2004 R1
 
ja maar gashandeling is op elke motor anders.

Gashandeling van bv een 1999 R1 is weer 10 keer anders dan die van een 2004 R1

Klopt , maar een 1000 (racer) is over het algemeen een stukje feller op het gas dan een 600 ;)
 
net eerste 2 uur motorles gehad.

was wel lache, vond het zelf wel goed gaan, op de terug weg moest ik rijden met de instructeur achterop (terug van het parkeerterrein naar zijn huis), sloeg wel een x af , vond het wel k*t ahha, net als bij auto, maar dan helemaal als iemand achterop zit.

maargoed, ik vond het wel chill, hij zei dus, ga maar paar rondjes rijden.
ik doortrekken tot 8000 touren, (ja vind ik veel voor de 1e x)...

to be continued
 
net eerste 2 uur motorles gehad.

was wel lache, vond het zelf wel goed gaan, op de terug weg moest ik rijden met de instructeur achterop (terug van het parkeerterrein naar zijn huis), sloeg wel een x af , vond het wel k*t ahha, net als bij auto, maar dan helemaal als iemand achterop zit.

maargoed, ik vond het wel chill, hij zei dus, ga maar paar rondjes rijden.
ik doortrekken tot 8000 touren, (ja vind ik veel voor de 1e x)...

to be continued

:D komt goed jongen suc6 !!

Btw , waar les je op ?? een 500 ?
 
tot mijn verbazing les ik dus op een zware motor, (ben <21) een honda cbf 600 ABS uit 04
 
tot mijn verbazing les ik dus op een zware motor, (ben <21) een honda cbf 600 ABS uit 04

kan idd , heb ik vaker gehoord ,.. het kan echter ook zijn dat de 600 is "gekenepen" en zo toch een max 25kw is.
 
Back
Naar boven