AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik les op een ER-5 en ER-6 en dat ding gaat ook niet boven de 140.

160 was nog wel te doen hoor of hebben jullie 25kw bikes? Die zijn idd amper boven de 130 te stampen, lekker veilig inhalen :rolleyes: Zo dacht mijn instructeur er ook over, dus 25kw op kenteken maar begrensing eruit, dingen zal op volvermogen ook al niet vooruit te branden, trage k*t dingen die ER-5's
 
moet je je oren eens uit laten spuiten :p

Gewoon een goede helm kopen en niet midden in de wind gaan zitten. Verder is het een kwestie van niet al te pussy zijn.:cool:
 
160 was nog wel te doen hoor of hebben jullie 25kw bikes? Die zijn idd amper boven de 130 te stampen, lekker veilig inhalen :rolleyes: Zo dacht mijn instructeur er ook over, dus 25kw op kenteken maar begrensing eruit, dingen zal op volvermogen ook al niet vooruit te branden, trage k*t dingen die ER-5's
haha denk dat onze begrenst zijn ja, ik hoorde verhalen over die gsjes dat die wel de 170 aan konden tikken met hele gunstige omstandigheden, dus ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar je mist echt vermogen. nja, ben bijna 20, dus dan moet ik nog een jaartje met 25kw rijden en dan zou ik een examen kunnen doen op zwaar, weet niet of ik dat wil, maar het zou kunnen :P

Gewoon een goede helm kopen en niet midden in de wind gaan zitten. Verder is het een kwestie van niet al te pussy zijn.:cool:
haha, ik ga wel ff kijken voor een andere helm, als je dat uit duitsland haalt hoefthet niet eens zoveel te kosten.
 
jullie zeuren allemaal, mijn lesmotor ging 200kmh
 
als je ecto bent lijkt alles sneller
 
vandaag motoren enz gekeken op suzuki outdoor experience in loon op zand..heel leuk
 
waarom hebben de meeste bodybuilders een motor dan ?
 
waarom hebben de meeste bodybuilders een motor dan ?

Waarom hebben veel mensen een hond?





Ik snap het niet zo, zitten misschien een stuk of 15 mensen met een motor op dit board. Valt wel mee toch??
 
waarom hebben de meeste bodybuilders een motor dan ?

omdat wij houden van extremen ,... qua snelheid en lichamelijke aspecten ;

Denk dat vele ook geen nee zullen zeggen tegen dingen als parachute springen e.d.
 
Waarom hebben veel mensen een hond?





Ik snap het niet zo, zitten misschien een stuk of 15 mensen met een motor op dit board. Valt wel mee toch??

omdat als ze zin in coïtus hebben en niemand er is om hun te vermaken geven ze de hond een doggystyle snap je ?
 
correctie om je kleine lulletje in de tank te steken en je verbeelden dat het een geile chick is.
vet grappig "amenthis" ik moet bijna lachen!
 
omdat wij houden van extremen ,... qua snelheid en lichamelijke aspecten ;



Denk dat vele ook geen nee zullen zeggen tegen dingen als parachute springen e.d.

met je avatar van rossi... welke motor heb je ?

correctie om je kleine lulletje in de tank te steken en je verbeelden dat het een geile chick is.

in de uitlaat is warmer en vibreert meer ;)
 
met je avatar van rossi... welke motor heb je ?



in de uitlaat is warmer en vibreert meer ;)

Yamaha R1 , foto staat wat pagina's terug ,.... zal ff kijken voor je ;)

edit

2ntfyu9.jpg
 
met nummer 46 op :D

hmmhmm... die uitlaat ziet er niet zo standaard uit :p haha
 
Back
Naar boven