MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

hmm... ik twijfel echt nog wat ik zou doen
supermotard
of sport...

die rs125 ziet er ook niet slecht uit vind ik, en dat is weer een stapje dichter bij mijn pa :D (rsv 1000)

http://youtube.com/watch?v=vf5dHwYADF8

die 125 gaan niet slecht toch...
180 kan je er nog mee halen denk ik
 
mja, maar dan zal het wel die van 2001 worden want deze wordt het beste gerate :D
Dit nieuwe model vind ik wel cool maar ik ga het eerst rustig aan doen want ben ook van plan om auto te kopen :rolleyes:
Die yamaha yzf vind ik nog altijd wel het coolst :p
 
mja, maar dan zal het wel die van 2001 worden want deze wordt het beste gerate :D
Dit nieuwe model vind ik wel cool maar ik ga het eerst rustig aan doen want ben ook van plan om auto te kopen :rolleyes:
Die yamaha yzf vind ik nog altijd wel het coolst :p

hoezo die wordt het beste gerate ?
 
kankerflikken

gisteren brief in de brievenbus
voor mijn pa
geflitst
3de keer deze maand (2de keer met moto, 1 keer was met auto :D)
normaal staat er gewoon het bedrag op dat je moet betalen, maar deze is precies een 'specialeke'
rechtbank enzo
ik vermoed rijbewijs kwijt ?

heeft iemand dit al eens gehad ? (hoelang rijbewijs kwijt dan ?)
 
3e keer in de maand.... Kan je moeilijk de politie de schuld van gaan geven :roflol:
 
jawel :p

ze hebben niets beters te doen dan flitsen...
makkelijk geld verdienen
ipv zware criminelen te zoeken
 
kankerflikken

gisteren brief in de brievenbus
voor mijn pa
geflitst
3de keer deze maand (2de keer met moto, 1 keer was met auto :D)
normaal staat er gewoon het bedrag op dat je moet betalen, maar deze is precies een 'specialeke'
rechtbank enzo
ik vermoed rijbewijs kwijt ?

heeft iemand dit al eens gehad ? (hoelang rijbewijs kwijt dan ?)

hoeft niet hoor , de ovj gaat dan de hoogte vd boete bepalen , in NL gaat een boete ook naar de ovj vanaf 30km te hard in de bebouwde kom,... op de snelweg enkel bij +40 dacht ik.

Als hij zijn rijbewijs kwijt is en dat de eerste keer is , is dat niet zo erg hoor ,... althans :D je hebt m vrij snel weer terug. In NL kun je hem mits je kunt aantonen hem voor je werk nodig te hebben binnen één week alweer terug hebben.
 
Wanneer krijg ik een 25kw rijbewijs en hoe lang zit ik daar aan vast?
Als je afrijd voordat je 21 bent krijg je altijd een 25kw rijbewijs! Hier zit je vervolgens 2 jaar aan vast. Nog even voor de echte hardnekkige shitheads: Dus als je je rijbewijs 1 dag voor je 21ste haald, zul je als nog 2 jaar 25kw moeten! Wel kan je naturlijk nog een 2e keer afrijden zodra je 21 bent, maar dat kost geld.

Tot hoeveel CC mag je met 25KW?
25KW! KiloWatt is een vermogen, dit heeft dus geen ruk met het aantal CC's te maken. Een 1000cc sjopper heeft misschien minder dan 25kw terwijl een opgevord stink RSje met 125 cc misschien wel meer heeft. Nog even voor de goede orde 25KW staat gelijk aan 34PK.

;)

Je kan ook afrijden op een 25kW na je 21ste. Dan zit je ook 2 jaar vast aan zo'n rijbewijs mits je voor een 2de keer afrijdt.
 
jawel :p

ze hebben niets beters te doen dan flitsen...
makkelijk geld verdienen
ipv zware criminelen te zoeken


verkeershandhaving is een andere afdeling dan recherche e.d. ;)


Maar idd t is en blijft gruwlijk irritant die mannen langs de weg :mad:
 
Je kan ook afrijden op een 25kW na je 21ste. Dan zit je ook 2 jaar vast aan zo'n rijbewijs mits je voor een 2de keer afrijdt.

volgens mij is het de bedoeling om vanaf 2009 iedereen die net zin rijbewijs heeft 2 jaar 25kw te laten rijden :eek:
 
Elke 25kW motor is k*t op de snelweg... :rolleyes:

Ja maar er zit een verschil tussen 130km/h met een Er-5 en 180km/h met een 600 4 cilinder, allebei 25kw.

Maar het is sowieso k*t, je hebt nergens vermogen, alleen een beetje in je 1 tot de 8000toeren. Dus het was er snel uit.
 
Ja maar er zit een verschil tussen 130km/h met een Er-5 en 180km/h met een 600 4 cilinder, allebei 25kw.

Maar het is sowieso k*t, je hebt nergens vermogen, alleen een beetje in je 1 tot de 8000toeren. Dus het was er snel uit.

is het eigenlijk mogelijk om een yamaha thundercat 600 terug te brengen op 25kw? maar officieel dan zodat je hierop mag rijden?
Want mijn vader heeft toeval zo'n praaltje staan en rijdt er niet meer mee dus dat zou wel handig zijn ;)

@jumperke :

De score op www.bikez.com , staan paar scores op van mensen die deze hebben en wat ze ervan vinden.
 
Wel ff filmpje posten met sound offcourse :D

wajoooo FOTO's + Filmpje!! :D

Heb hem in mijn garage staan, foto's komen er dit weekend als het tenminste droog is. Filmpje met geluid zal niet gaan, heb geene camera. (teveel aan moto's uitgegeven) :D

Termignoni's zitten er nog niet op, ze hadden ze nog niet binnen. Geluid is ronduit onnozel, omdat mijne maat een volledige Termi lijn heeft en ik helaas het verschil te goed ken. Hoop dat ze volgende week toe komen.

De Ducati rijdt ongelooflijk makkelijk, baanligging is enorm. Het verschil tussen mijn R6 is immens groot. Ik moet veel minder werken ivg met de Yamaha.
Heb nu ook het gevoel dat mijn R6 totaal de verkeerde beginnersmoto was.

Bochten uit accelereren is super wijs met een 2 cillinder.
 
is het eigenlijk mogelijk om een yamaha thundercat 600 terug te brengen op 25kw? maar officieel dan zodat je hierop mag rijden?
Want mijn vader heeft toeval zo'n praaltje staan en rijdt er niet meer mee dus dat zou wel handig zijn ;)

@jumperke :

De score op www.bikez.com , staan paar scores op van mensen die deze hebben en wat ze ervan vinden.

Ja een tundercat is wel mogelijk sowieso, zijn leuke bikes om mee te beginnne en je ziet ze tenminste niet zoveel. maar jij woont in belgie en ik weet niet precies hoe die regelgeving daar is.
 
Heb hem in mijn garage staan, foto's komen er dit weekend als het tenminste droog is. Filmpje met geluid zal niet gaan, heb geene camera. (teveel aan moto's uitgegeven) :D

Termignoni's zitten er nog niet op, ze hadden ze nog niet binnen. Geluid is ronduit onnozel, omdat mijne maat een volledige Termi lijn heeft en ik helaas het verschil te goed ken. Hoop dat ze volgende week toe komen.

De Ducati rijdt ongelooflijk makkelijk, baanligging is enorm. Het verschil tussen mijn R6 is immens groot. Ik moet veel minder werken ivg met de Yamaha.
Heb nu ook het gevoel dat mijn R6 totaal de verkeerde beginnersmoto was.

Bochten uit accelereren is super wijs met een 2 cillinder.

Tering gruwellijk man :D Kan niet wachten op pics. Laat een vriend ff filmpje schieten als je gaat gummen :D
 
hmm... ik twijfel echt nog wat ik zou doen
supermotard
of sport...

Supermoto all the way natuurlijk.
[opschepmode]Ik ruik weer een gelegenheid om de mijne te showen. [/opschepmode]

Honda XR650R op kenteken :hedbang:

15dkq3c.jpg
 
kankerflikken

gisteren brief in de brievenbus
voor mijn pa
geflitst
3de keer deze maand (2de keer met moto, 1 keer was met auto :D)
normaal staat er gewoon het bedrag op dat je moet betalen, maar deze is precies een 'specialeke'
rechtbank enzo
ik vermoed rijbewijs kwijt ?

heeft iemand dit al eens gehad ? (hoelang rijbewijs kwijt dan ?)

Een maand cel zou niet verkeerd zijn :) .
 
Heb hem in mijn garage staan, foto's komen er dit weekend als het tenminste droog is. Filmpje met geluid zal niet gaan, heb geene camera. (teveel aan moto's uitgegeven) :D

Termignoni's zitten er nog niet op, ze hadden ze nog niet binnen. Geluid is ronduit onnozel, omdat mijne maat een volledige Termi lijn heeft en ik helaas het verschil te goed ken. Hoop dat ze volgende week toe komen.

De Ducati rijdt ongelooflijk makkelijk, baanligging is enorm. Het verschil tussen mijn R6 is immens groot. Ik moet veel minder werken ivg met de Yamaha.
Heb nu ook het gevoel dat mijn R6 totaal de verkeerde beginnersmoto was.

Bochten uit accelereren is super wijs met een 2 cillinder.

Is toch een bekend fenomeen met de Yamaha's, de Yamaha rijdt jou, terwijl je bij de andere merken het omgekeerde hebt ;) .
 
Back
Naar boven