MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zit met een vraag; heb 2 weken geleden een ducati monster 600 gekocht. Nu staat die in de garage van mn schoonouders en heb em al dik een week niet meer laten draaien. Vermidts de motor nogal moeilijk start vermoed ik dat het deze keer niet meer gaat gaan. Als ik die een nacht aan de druppellader leg, gaat de batterij zich dan terug opladen?
 
Nee, ik heb ook wat gekeken op mobile.de maar soms hoor je ook van mensen dat ze er 1000 euro of meer beter van zijn geworden. Nou ik betaal liever bij de dealer zodat ik teminste zekerheid heb van de motor, en bovendien garantie heb. Als er wat mis is moet je weer helemaal naar duitsland etc... En iemand zoals mij die weinig motorverstand vind ik dat je dat niet moet doen.
dat is nou juist het voordeel van duitsland, de tuv keuring :D motoren worden daar jaarlijks grondig geinspecteerd waardoor de motor dus ook beter onderhouden wordt (Want anders mag je de weg niet op).
dit klopt ook met de verhalen die je leest en hoort over motoren uit duitsland, vaak zijn die gasten er echt extreem zuinig op.
 
is dit trouwens niks voor je ryu?

160720081328.jpg

mille1.jpg


http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/207335

5k of een goed tegenbod ;)
 
Oeh bah hell no!

Deze

4121_0_1_2_rsv%20mille%20r_Image%20by%20Aprilia.%20Published%20with%20permission..jpg


of

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hehe tis ook niet mijn bike, maar het was het proberen waard toch ;)

seatpipes vind ik wel behoorlijk geil.
 
Ja, met to. Alleen jammer dat niemand meer achterop kan dan.
 
gelukkig , toch yamaha !! :p ga je geen spijt van krijgen :thumb:
wilde 't niet zeggen , maar denk dat je hiermee een betere keuze hebt gemaakt !!!

maar deze jongen heeft ook een degelijk soort winkel e.d. En kan zelf goed sleutelen,.... ;)
ik bedoelde meer de jongens die erg goedkoop inkopen ( wat vaak al problemen geeft ) en zonder er iets aan te doen weer doorstoten.

Beetje zelfde idee als een aas dealer die niet weet wat test precies doet en hoe je deca schrijft ;)

+1
 
???

Nou als je goed leest, Aprilia....

Maar in je vorige post was je nog yamaha aanhanger:P Of is het enige japanse merk voor jou Yamaha en merken uit andere landen zijn prima? :D
 
Maar in je vorige post was je nog yamaha aanhanger:P Of is het enige japanse merk voor jou Yamaha en merken uit andere landen zijn prima? :D



Ik heb, net zoals vele andere, verschillende favorieten.
 
Donderdag afrijden, en nu maar hopen !. als ik em haal kan ik me rijbewijs met spoed aanvragen en kan ik vrijdag of zaterdag mijn motor ophalen ! :D Dinsdag word die terug gevoerd naar 25kw :) de dealer zei dat die aan het eind van volgende week wel klaar is.
 
Hoe kom jij btw aan 6k op 19jarige leeftijd? :D
 
Back
Naar boven