MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

straks weer lessen :D hopen dat het droog blijft.


en nu ga ik schijten.
 
gefeliciteerd. en wanneer heb je avd?

Eerst nog theorie halen. Daarna nog 2 lesjes verkeer en dan afrijden. We moeten nog een datum prikken.
 
der hangen hier vast wel wat bochtenrijders.
[Link niet meer beschikbaar]

staan op de stepjes
nu heb ik al meerdere malen met stepjes op de grond gekletterd
gaat dat niet beetje snel als hefboom effect werken als je teveel op stepje leun ?

Staan op de steppies werkt goed. Je moet natuurlijk wel doseren op welk je steppie je meer gewicht laat leunen en andersom. Je kan beginnen door op b.v. een klaverblad op je linkersteppie te drukken als bijna de bocht uit bent. Daardoor trek je de motor ook omhoog zonder dat jezelf nog omhoog komt, dus je kan wat eerder op het gas gaan.

Als ik zo goed redeneer :shrug: (tenminste zo doe ik het :P)
 
weet iemand heir waar je de replica helm van lorenzo kunt krijgen?
vindt hem ook niet op x-lite zelf... maar heb iemand in spanje gezien men de lolie op z'n kop
 
Ik zoek eigenlijk een cd om mijn theorie te oefenen, iemand.. ?:o
 
Staan op de steppies werkt goed. Je moet natuurlijk wel doseren op welk je steppie je meer gewicht laat leunen en andersom. Je kan beginnen door op b.v. een klaverblad op je linkersteppie te drukken als bijna de bocht uit bent. Daardoor trek je de motor ook omhoog zonder dat jezelf nog omhoog komt, dus je kan wat eerder op het gas gaan.

Als ik zo goed redeneer :shrug: (tenminste zo doe ik het :P)

tis dus gewoon tijd voor knee sliders :P
zit toch al op maximale hoek van banden kan ik het beter iets safer doen dan steppie als indicatie
 
tis dus gewoon tijd voor knee sliders :P
zit toch al op maximale hoek van banden kan ik het beter iets safer doen dan steppie als indicatie

Dat sowieso, als je steppie ergens achter blijft haken....open stukje asfalt. Kneesliders geven heel goed aan hoe je in de bocht zit vind ik
 
Gezakt voor AVD potverdomme...

Niet besluitvaardig genoeg volgens de examinator. Hoewel dit natuurlijk open staat voor interpretatie. Heb niet eens op de snelweg gereden... Fijn dat CBR, wel de volle mep betalen maar niet het volledig examen.
 
erg herkenbaar iig dat verhaal over het cbr....
 
weet iemand heir waar je de replica helm van lorenzo kunt krijgen?
vindt hem ook niet op x-lite zelf... maar heb iemand in spanje gezien men de lolie op z'n kop


Goeie vraag man, ook al een tijdje aan het zien voor een nieuwe helm maar heb deze toch ook nog niet tegen gekomen.
 
Gezakt voor AVD potverdomme...

Niet besluitvaardig genoeg volgens de examinator. Hoewel dit natuurlijk open staat voor interpretatie. Heb niet eens op de snelweg gereden... Fijn dat CBR, wel de volle mep betalen maar niet het volledig examen.
snelweg rij je ook niet altijd tijdens examen... zijn zoveel dingen die je niet doet tijdens je examen.
mja wel k*t, welke punten waren allemaal onvoldoende op je uitslagformulier? zijn ook altijd van die k*tdingen die toch niet uitmaken wanneer je je rbw hebt. imo moeten ze wat minder bitchen op die kleine k*tdingen en gewoon kijken of iemand niet gevaarlijk rijdt.

ik was gezakt op rijklaar maken/beheersing, kijkgedrag en plaats op de weg. bij kruispunten en bochten. beetje bullshit allemaal, hij was van mening dat ik m'n bochten niet genoeg doorkeek, alleen moest ik over landweggetjes rijden vol grind, dus was meer bezig het grind in die bochten te ontwijken.

wanneer mag je weer op? mijn her wordt begin oktober. hopen dat ik het dan wel haal, iig heb ik nu wel het gevoel er echt klaar voor te zijn.
 
XXL dedju, gij vindt ook alles. Of is dezen is geshopped ? :D
 
snelweg rij je ook niet altijd tijdens examen... zijn zoveel dingen die je niet doet tijdens je examen.
mja wel k*t, welke punten waren allemaal onvoldoende op je uitslagformulier?
Geen formulier gekregen maar ben voornamelijk gezakt op het niet "besluitvaardig" zijn. Bij het benaderen van een kruising moet je volgens hem in twee seconden de hele situatie hebben overzien, klaar zijn en meteen een beslissing nemen. Ik rij nooit auto (heb wel rijbewijs) en dus geen ervaring opgedaan qua verkeersinzicht. Dus in dat opzicht heeft ie wel gelijk dat ik er misschien wat langer over doe maar je kunt natuurlijk ook overdrijven. Ik vond het allemaal toch wel redelijk vlotjes gaan. Bovendien moet het allemaal toch veilig gebeuren?

zijn ook altijd van die k*tdingen die toch niet uitmaken wanneer je je rbw hebt. imo moeten ze wat minder bitchen op die kleine k*tdingen en gewoon kijken of iemand niet gevaarlijk rijdt.
Vind ik ook.

ik was gezakt op rijklaar maken/beheersing, kijkgedrag en plaats op de weg. bij kruispunten en bochten. beetje bullshit allemaal, hij was van mening dat ik m'n bochten niet genoeg doorkeek, alleen moest ik over landweggetjes rijden vol grind, dus was meer bezig het grind in die bochten te ontwijken.
Landweggetjes had ie bij mij ook commentaar op, mocht allemaal wat harder.

Ok, zal de volgende keer met 60 km, kneedown door een onoverzichtelijke bocht rijden... :rolleyes: Bij mij lag er ook allemaal zand en grind, levens gevaarlijk. Was het op dit punt ook niet met hem eens.

wanneer mag je weer op? mijn her wordt begin oktober. hopen dat ik het dan wel haal, iig heb ik nu wel het gevoel er echt klaar voor te zijn.
Nog geen datum afgesproken. Hoop wel zo snel mogelijk weer.
 
Landweggetjes had ie bij mij ook commentaar op, mocht allemaal wat harder.

Ok, zal de volgende keer met 60 km, kneedown door een onoverzichtelijke bocht rijden... :rolleyes: Bij mij lag er ook allemaal zand en grind, levens gevaarlijk. Was het op dit punt ook niet met hem eens.


Nog geen datum afgesproken. Hoop wel zo snel mogelijk weer.


zeg hem dan gelijk, bij een volgende keer zakken ga je bij me achterop door zo'n bocht!!
:D:D:D
 
Mischien even gezamelijk naar het cbr gaan om die examinators een lesje te leren ?
 
Geen formulier gekregen maar ben voornamelijk gezakt op het niet "besluitvaardig" zijn. Bij het benaderen van een kruising moet je volgens hem in twee seconden de hele situatie hebben overzien, klaar zijn en meteen een beslissing nemen. Ik rij nooit auto (heb wel rijbewijs) en dus geen ervaring opgedaan qua verkeersinzicht. Dus in dat opzicht heeft ie wel gelijk dat ik er misschien wat langer over doe maar je kunt natuurlijk ook overdrijven. Ik vond het allemaal toch wel redelijk vlotjes gaan. Bovendien moet het allemaal toch veilig gebeuren?


Vind ik ook.


Landweggetjes had ie bij mij ook commentaar op, mocht allemaal wat harder.

Ok, zal de volgende keer met 60 km, kneedown door een onoverzichtelijke bocht rijden... :rolleyes: Bij mij lag er ook allemaal zand en grind, levens gevaarlijk. Was het op dit punt ook niet met hem eens.


Nog geen datum afgesproken. Hoop wel zo snel mogelijk weer.
ja lol, ik reed ook te langzaam over die landweggetjes, maar wist de maximumsnelheid niet, achteraf had ik gewoon goed moeten scheuren daar. dat willen ze zien. later zei hij dat het de bedoeling was dat je voor elke bocht goed doorremt, de bocht inschat kwa vuil en dan de bocht neemt, ligt er niks op de weg dan goed gas bijgeven, ligt er wel wat op de weg, rustig doorrijden. later nog geoefend en toen ging het wel wat beter.

je uitslagformulier krijg je in principe toegemaild... en anders zal je rijschoolhouder het wel hebben.
 
Back
Naar boven