Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Op 25KW en met knipperlichten in truck size :p .



Wel voor 2001 model of later kiezen, blokken van de bouwjaren ervoor zijn een beetje gammel ;) .

Oh lekker is dat, want die zijn net zo duur als de aprilia die ik wil. :D
 
check welke bike ik bij de gym tegenkwam dan.
13092008092.jpg
 
Als het schip met geld ooitnog eens binnen komt varen dan wil ik ook mijn motorrijbewijs halen en dan wil ik een vette ducati dat zijn echt monster motoren man .
Of een replica van de motor van Rossi
 
Even het motortopic levend houden...

Ik heb dus eindelijk m'n XR weer in elkaar zitten. Het hele ding is uit elkaar geweest, tot en met kaal frame. Ik heb het frame/swingarm, carterdeksels, kleppendeksel, triple tree en nog wat los sup laten poedercoaten. 1 punt hogere compressie zuiger erin (11:1), stage 1 cam, gloednieuwe Edelbrock pumper carburateur, FMF uitlaatspruitstuk, nieuwe lagers en de fiets volledig nagelopen qua onderhoud.

Het hele project heeft zo'n 2 maanden in beslag genomen, maar ik ben erg blij met het resultaat. Dit is de eerste keer dat ik zo diep ben gegaan in een sleutelproject en dus ook de eerste keer dat ik serieus motorwerk heb verricht (als in zuiger vervangen etc.).
Alles is net ingereden en m'n schatje is dus klaar om te vlammen. :cool:

Hij gaat op de dyno zodra er minimaal 6 a 700 km's opzitten. Ik schat een pk of 5-6 extra door de mods.

szyf5l.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6eoope.jpg


Laatst ook eindelijk de RC8 gezien voor het eerst op de lokale bike night (enkele honderden motorfietsen elke dinsdagavond bij een lokale burger joint). Wat een schitterende motorfiets is dat!!!
 
Damn vette bike man :eek::thumbs:
 
pfff ik ben er steeds meer aan het denken om ook maar mijn motorrijbewijs te gaan halen en dan een 600 cc motor te gaan kopen suzuki of zo
 
pfff ik ben er steeds meer aan het denken om ook maar mijn motorrijbewijs te gaan halen en dan een 600 cc motor te gaan kopen suzuki of zo

doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:D
 
Mocht ik volgend jaar nog steeds verder weg werken (min. 15 km) koop ik ook weer een motor. Mijn voorkeur gaat uit naar de ZZR 1400.:cool:
ZZR1400.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je woont in België? Dan moet je gewoon effe lessen volgen, en mag je vervolgens dus al met een L'etje rijden. Na 3 maanden geloof ik kan je gaan voor je praktijk.
 
Je woont in België? Dan moet je gewoon effe lessen volgen, en mag je vervolgens dus al met een L'etje rijden. Na 3 maanden geloof ik kan je gaan voor je praktijk.

ja ik woon in Belgie maar ik ben Nederlander misschien dat het dan anders is
 
hahaha eens kijken wat dat hier kost ;ik weet al wel dat ik volgens mij een jaar met een l-plaat hier rond mag rijden
:D
mid life crisis jongen? ;)

is een hd niet wat voor je?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

no hard feelings :D


Mighty, das zeker een leuke bike.
 
nee riggard geen midlifecrisis dat was eigenkennis toen ik besloten heb om er maar jaren mee te wachten om mijn motorrijbewijs te gaan halen ,dan had het heel veel kans gehad dat Jacky niet meer op deze aardkloot aanwezig was geweest en ik hoop nu wat wijzer te zijn,,,,
 
zoiets dan maar Jacky :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zijn nog verrekte snel ook die nieuw 750 gsxr !
 
nee riggard geen midlifecrisis dat was eigenkennis toen ik besloten heb om er maar jaren mee te wachten om mijn motorrijbewijs te gaan halen ,dan had het heel veel kans gehad dat Jacky niet meer op deze aardkloot aanwezig was geweest en ik hoop nu wat wijzer te zijn,,,,
hehe, je moet jezelf wel kunnen beheersen natuurlijk, wel belangrijk als je 100+ pk's in je klauw hebt :D

daarom heeft riggards motor ook maar 34pk :(
 
Mocht ik volgend jaar nog steeds verder weg werken (min. 15 km) koop ik ook weer een motor. Mijn voorkeur gaat uit naar de ZZR 1400.:cool:
ZZR1400.jpg

Ik hoop wel zonder die verlengde achterbrug dan he :p
 
Ik hoop wel zonder die verlengde achterbrug dan he :p
stond laatst met lessen ook zo'n gozer naast me met zo'n ding, ook zwart :D mooi geluidje ook.
 
Back
Naar boven