MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

en dan voor 1500 aan nieuwe onderdelen uitgeven zeker :o
 
hij rijd goed.. alleen de uitlaat is lek.. ik zou er helemaal niks aan doen.. ik heb hem als eerste motor gekocht, om zo mee te leren rijden.. het papaiertje had ik dan wel, maar echt rijden leer je daarna pas he ;)
 
Hoevaak zijn jullie met de motor gevallen? En zaten daar heftige schuivers/ongelukken bij?

Ben wel benieuwd. :)
 
Hoevaak zijn jullie met de motor gevallen? En zaten daar heftige schuivers/ongelukken bij?

Ben wel benieuwd. :)

Nope ,... nog niet .
Wel mn maatje voor mn neus de bocht uit zien schuiven :o,... niets ernstig want hij ging op zn rug t weiland in :D enkel wat schuivschade aan pak en fiets ;)
 
Tot nu toe nog niet. *klopt af*
heb jij een moto dan? :O

ikzelf gelukkig ook nog nooit, maarja, heb m'n rijbewijs net 5 daagjes en nog maar 750km gereden dusja, zou niet best wezen als ik nu al op m'n plaat ging :P
 
Heb er ook nog maar 2000 km opzitten en nog niet op men bek gegaan. Moet ook toegeven dat ik nog niet echt zware bochten pak, eerst maar even wennen zo.

1 keer iets te fanatiek aan het rijden en in de bocht teveel gasgegeven + kieseltjes. Mijn hart bonkte in men keel, gelijk stuk rustiger derna :D

Ook reed ik daarvoor 2 jaar met de brommer, en ben toen 1 keer op men bek gegaan aan de rottonde, baan was nat, niets spectaculair.
 
Heb er ook nog maar 2000 km opzitten en nog niet op men bek gegaan. Moet ook toegeven dat ik nog niet echt zware bochten pak, eerst maar even wennen zo.

1 keer iets te fanatiek aan het rijden en in de bocht teveel gasgegeven + kieseltjes. Mijn hart bonkte in men keel, gelijk stuk rustiger derna :D

Ook reed ik daarvoor 2 jaar met de brommer, en ben toen 1 keer op men bek gegaan aan de rottonde, baan was nat, niets spectaculair.

Idd lekker rustig beginnen ! goed de fiets leren kennen alvorens je gekke dingen gaat doen ;)

ik heb 't ook zo gedaan en heb er zeker zo'n 50.000 opzitten zonder op mn plaat te gaan :D
 
Ik denk er trouwens ook aan om eens lessen te volgen op het circuit, heb je daar veel aan om dan vervolgens ook toe te passen op de openbare weg? Ik heb het dan niet enkel over om knietjes te leggen, maar over extra techniek en sneller reactievermogen, beter bochten insturen en weetik veel wat allemaal..
 
Ik denk er trouwens ook aan om eens lessen te volgen op het circuit, heb je daar veel aan om dan vervolgens ook toe te passen op de openbare weg? Ik heb het dan niet enkel over om knietjes te leggen, maar over extra techniek en sneller reactievermogen, beter bochten insturen en weetik veel wat allemaal..
is een vro cursus niet wat? daar wil ik volgend jaar een keer aan meedoen.
 
15.000km ongevallen kilometers. Dat wil ik ook nog wel ff houden zo. Vriend van me wel op ze muil zien gaan vlak voor me, met kneedownen op rotondes. 3200,- schade. Heel jammer.
 
Ik denk er trouwens ook aan om eens lessen te volgen op het circuit, heb je daar veel aan om dan vervolgens ook toe te passen op de openbare weg? Ik heb het dan niet enkel over om knietjes te leggen, maar over extra techniek en sneller reactievermogen, beter bochten insturen en weetik veel wat allemaal..

Daarmee beantwoord je je eigen vraag al eigenlijk. Ik vind het echt een aanrader, maar zorg dat je wel al wat ervaring heb is mijn mening, niet na een week een circuit dag plannen, maar doe het na een paar duizend kilometer ofzo.
 
Is 1100 euro een goede prijs voor een GS500 uit 1992 in goede staat?
 
Hoevaak zijn jullie met de motor gevallen? En zaten daar heftige schuivers/ongelukken bij?

Ben wel benieuwd. :)

1x high sider, motor (gsxr) total loss, blutsen builen enz...motorpak,helm, handschoenen--->einde;) oh ja had de dag ervoor motor groot onderhoud gegeven, that bitch was niet echt dankbaar me dunkt:D
 
Is 1100 euro een goede prijs voor een GS500 uit 1992 in goede staat?

denk een normale prijs,... als je op marktplaats kijkt zul je zien dat de "vraagprijzen" tussen de 1250 en de 1400 zitten ,.. ( rekening houdend met afpingelen natuurlijk )
 
is een vro cursus niet wat? daar wil ik volgend jaar een keer aan meedoen.
??

Daarmee beantwoord je je eigen vraag al eigenlijk. Ik vind het echt een aanrader, maar zorg dat je wel al wat ervaring heb is mijn mening, niet na een week een circuit dag plannen, maar doe het na een paar duizend kilometer ofzo.

Ja dan is het best om nog even te wachten.
 
Hoevaak zijn jullie met de motor gevallen? En zaten daar heftige schuivers/ongelukken bij?

Ben wel benieuwd. :)

2 fireblades afgeschreven 1 600rr en een 954rr allebei total loss. op de 954rr ikzelf ook behoorlijke schade opgelopen. :o Allebei buiten mijn schuld om overigens.

Met een streetbike uitvoering van een gsxr 750 ook op me bek gegaan na het maken van een stoppie, geen noemenswaardige schade aan de motor, wel aan me helm.

Met me huidige motor ( 1000rr ) nog geen schade gereden al scheelde het gisteren maar een haartje :P


En wat betreft een circuitdag zeker doen, maar op de openbare weg heb je er alleen niet zoveel aan vind ik. Tja kneedowns maken en ideale lijnen rijden zo laat mogelijk remmen leuk voorop het circuit maar niet voor op de openbare weg. :D
 
Ik heb mijn RBW nu 1 jaar en 3 maanden.. Heb op de CB500 zo'n 7000 km gemaakt en nu nog eens 10.000 op de GSX-R.. Ik ben inmiddels heel wat momentjes verder..
 
Ik heb nu 20000 kilometer gereden in een jaar en ben wel op me bek gegaan. Valt nog wel mee want mijn rijsT is wel aso. Meestal stepje aan de grond en met 160 over 80 kilometers wegen:D.

Maar ik ben op me plaat gegaan omdat er een bout in de bocht lag en die pakte ik met me achterwiel:(

Yeah shit happens
 
Back
Naar boven