MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]

fe28vc.jpg


weinig verschil eigenlijk,originele uitlaat van jou? staat die op 25kw afgesteld?
 
enkel het onderkuipje is rood bij jou, uitlaat is niet orgineel en hij staat gewoon op vol vermogen
 
weinig verschil eigenlijk,originele uitlaat van jou? staat die op 25kw afgesteld?

remschijven verschillen ook in grote. vanwaar dit?

verder mooie uitlaat!
 
Mijn r6 uit 2002: Alles orgineel, Behalve kuipruitje ( Niet te zien op deze foto)
25082008075.jpg
 
Gespot :P
 
mooi speeltje daanb al mee wezen rijden?

@mike die van mij zit ook rond de 126 pk :D
heb er al een paar keer op gereden toen ik me rbw nog nie hat maar hij komt aardig van de plek :P
nu wil ik er eigelijk nog een off the road bij heb een hekel aan autorijden en vind het een beetje zonde om met dit weer de r6 te pakken
 
Al mee wezen rijden ? Op de foto lijkt het zomer toch :P, Heb hem zon half jaartje nu denk ik. Foto is genomen ergens in juni/juli
 
mooi speeltje daanb al mee wezen rijden?

@mike die van mij zit ook rond de 126 pk :D
heb er al een paar keer op gereden toen ik me rbw nog nie hat maar hij komt aardig van de plek :P
nu wil ik er eigelijk nog een off the road bij heb een hekel aan autorijden en vind het een beetje zonde om met dit weer de r6 te pakken

Op het achterwiel maar niet op de as :p :D .
 
mooi ding sephiku loopt alleen maar 110 km per uur zou gewoon een 600cc kopen en op 25kw zetten of natuurlijk op vol vermogen laten staan :p
 
Weg wegens behalen motor rijbewijs.

Zo zijn er niet veel van in België, deze is gehomologeerd, dus met rijbewijs B geen enkel probleem.

Hoe zit dat in België dan? In Nederland valt een 125cc gewoon onder de categorie motor.
 
In belgie mag je met een autorijbewijs (B) met logisch een auto rijden :D en een motor met max. 11kw dus 125cc. Voor zwaarder moet je voor een motorrijbewijs gaan. Maar in belgie kan je geen motors meer laten afstellen op 25kw of je moet ze bij aankoop op 25kw hebben gekocht, daarom ben ik momenteel op zoek naar een 125cc om rustig mee te beginnen zodat ik na 2 jaar ineens een dure kan kopen van 600cc of 1000cc ofzo =)

Het is alleen het merk dat me stoort, omdat ik het niet ken.
Als ie prachtig rijdt maakt het niet uit dat het kangchao is maar als ie zeg maar uiteenvalt is het wel 2000 euro weggegooid ;)
 
Ik zou een Aprilia RS125 kopen dan. Makkelijk op 25KW.
 
rs 125 niks voor je? is enkel 2takt maar goed als je zelf beetje kan sluitelen
 
Ben ook rond aan het zien voor rs125, cbr125 of cagiva mito ofzo maar ik had m'n oog laten vallen op :D Maarja, als het slechte kwaliteit is kan ik voor zekerheid maar voor die andere gaan he
 
Ben ook rond aan het zien voor rs125, cbr125 of cagiva mito ofzo maar ik had m'n oog laten vallen op :D Maarja, als het slechte kwaliteit is kan ik voor zekerheid maar voor die andere gaan he
Een CBR125 vind ik echt niks. Lijkt net een brommer :roflol:
 
Back
Naar boven