MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

riggard waar had jij eigenlijk die lampen voor je gs500 vandaan?
 
welke lampen?
 
Weet ik niet meer, je zei ergens dat je lichten voor je motor had gekocht ofzo.
 
knippers?

op ebay, alles :P
 
Mijn Fazer is alleen begrenst op top snelheid. Ik trek de meeste auto's er ook makkelijk uit.

Begrenst op top, leg eens uit hoe ze dat begrenst hebben dan :) Begrenzen op vermogen ken ik wel en dat zorgt uiteraard ook voor een lagere top ;)
 
Mijn Fazer is alleen begrenst op top snelheid. Ik trek de meeste auto's er ook makkelijk uit.

dat lijkt me stug, dan betekend dat je wel gewoon vol vermogen hebt ipv 25kw
 
Volgens mijn dealer zat er wel een klein verschil in de acceleratie maar was volgens hem niet echt merkbaar.
 
ik heb anders maar 8uur rijless gehad,na mijn 2 laatste uren direct examen,glansrijkgeslaagd! alles op nog geen 2 weken tijd

Ja het is maar 8 uur of 6 uur weet niet juist, maar kost toch ook weer wat centjes :D
 
iemand nog tips wat betreft de aanschaf van gelaccu's? Merk, winkels?
 
ik zoek een Digtiaal lcd klokje voor op m'n R6je en een digitale gear indicator zou ook wel handig zijn :) lekker pimpen :D

weet iemand waar te vinden in belgie?
 
ik zoek een Digtiaal lcd klokje voor op m'n R6je en een digitale gear indicator zou ook wel handig zijn :) lekker pimpen :D

weet iemand waar te vinden in belgie?
ebay.
 
iemand nog tips wat betreft de aanschaf van gelaccu's? Merk, winkels?

Koop in ieder geval een merk als Varta, zijn stukken betrouwbaarder en kijk eens bij de accu winkel in Amsterdam, wel fijne zaak.
 
Net even wat foto's gemaakt van mijn motor :heart:

nexjr.jpg


29xzqdx.jpg


qz5502.jpg


33e3dd0.jpg


4hxpw9.jpg


21y52r.jpg


34zkh2s.jpg


oqywl4.jpg


mbs7sy.jpg


e1eviq.jpg


rlhyee.jpg


etsiuq.jpg


mhyemx.jpg


mx0fpx.jpg


4gjm6o.jpg
 
Laatst bewerkt:
leuke bike!

beste schaamranden ook ;)
 
mooie motor. ga je er nog iets aan doen?

en waarom maak je je kenteken niet herkenbaar? :D bang dat een dbb'er je herkent :D
 
Back
Naar boven