Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

motorspijkerbroek? ;) superhandig hoor!
Heb je een site ofzo waar deze op terug te vinden zijn, en zitten die wat lekker. Een motobroek draag ik ook zelden, omdat ik er verder dan een hele dag mee zou moeten rondlopen. Dit zou wel goede oplossing zijn.
 
www.motozoom.nl heb ik mijne vandaan, wel een vrij ruime taille t.o.v. benen, die zul je dus in moeten laten nemen.

veel motorzaken hebben ze ook hangen, allemaal kosten ze rond de 100 a 150. zit verder prima en het valt nauwelijks op zo'n ding. heb er vaak m'n kisten onder aan en dan motorjas + helm + handschoenen uiteraard, ben je toch aardig beschermd.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

zo hoort dat, in spijkerbroek :D
 
Mijn 400 is op kenteken vol vermogen, maar zit wel een 25kw setje in ;).

Ik zit btw ook op motor-forum. Heb ook al een paar keer in het SZR topic gepost, ben Motorthom(goh origineel :p)

Klopt inderdaad wel dat het erg aan de bestuurder ligt.

Ik wil 16 juni zo'n uitprobeer dagje op Circuit Zandvoort doen, 3 x 20 minuten voor 75 euro, lijkt me wel leuk :).

Ik ben er ook weer bij de 16e. (groep 3) Heb er nu al zin in :D
 
zit er bij beiden op (o.a. vanwege het feit dat dit in de planning staat)

nog tips qua routes, gebieden, overnachtingen? (of zelfs routebestanden?)

Ik ben met 2 andere gasten gereden naar luxemburg, hele tijd rondgereden tot we een camping vonden, ieder een 1-2 persoonstentje bij zich, wat spulletjes en chille, elke dag een andere camping, lekker rondrijden, soms 2 dagen op 1 camping gebleven, 7 dagen weg. Voelt als 2 weken.

heerlijk
 
waarom staan er in dit topic alleen maar lelijke jappen ???

Omdat dat tenminste fatsoenlijk rijd zonder elke dag langs de dealer te gaan.

Mensen die chopper rijden kunnen niet eens groeten, anders trilt hun stuur eraf...
 
www.motozoom.nl heb ik mijne vandaan, wel een vrij ruime taille t.o.v. benen, die zul je dus in moeten laten nemen.

veel motorzaken hebben ze ook hangen, allemaal kosten ze rond de 100 a 150. zit verder prima en het valt nauwelijks op zo'n ding. heb er vaak m'n kisten onder aan en dan motorjas + helm + handschoenen uiteraard, ben je toch aardig beschermd.

Relaxed man, moet ik dan ook ff regelen. Ik heb meestal, jas helm handschoenen aan, voor de rest gewonen spijkerbroek en sneakers, niet echt veilig dus, maar zit wel lekkerder op school :P
 
Ik ben een slet. Ik ben nog nooit zovaak vreemd gegaan in mijn hoofd als de laatste paar dagen.

Helaas gaat een eerste liefde dan ook nooit over.. Ik heb weer zulke mooie aprilia's gezien... zucht :( Ik blijf erbij dat ik nog niet voor een rsv ga, omdat ik eigenlijk ook geen zin heb om 5000 euro voor een eerste motor uit te geven. De 250's en 125's zijn stuk goedkoper en aantrekkelijker als beginner motor. Ik heb al een auto en ik ga eigenlijk nooit over de snelweg naar mijn werk, maar door allemaal bochten en dijken.. :D

Ga ik dan een keer op mijn bek, dan maakt het ook niet zoveel uit. Ik denk dat ik ga janken als een baby als ik mijn eerste schuiver maak met een dure rsv.. :(
 
Btw, pin mij er niet op vast. Volgende week heb ik waarschijnlijk al weer een ander...


De slet! :D
 
Ik ben een slet. Ik ben nog nooit zovaak vreemd gegaan in mijn hoofd als de laatste paar dagen.

Helaas gaat een eerste liefde dan ook nooit over.. Ik heb weer zulke mooie aprilia's gezien... zucht :( Ik blijf erbij dat ik nog niet voor een rsv ga, omdat ik eigenlijk ook geen zin heb om 5000 euro voor een eerste motor uit te geven. De 250's en 125's zijn stuk goedkoper en aantrekkelijker als beginner motor. Ik heb al een auto en ik ga eigenlijk nooit over de snelweg naar mijn werk, maar door allemaal bochten en dijken.. :D

Ga ik dan een keer op mijn bek, dan maakt het ook niet zoveel uit. Ik denk dat ik ga janken als een baby als ik mijn eerste schuiver maak met een dure rsv.. :(

Ik zou niet voor een 2takt gaan, en al helemaal niet voor een 4takt 125 of 250. Je mist zo veel power. Hou dan gewoon een brommer ofzo. Ga lekker voor een 600, rijd veel soepeler en veel harder :cool:
 
Laatst bewerkt:
als hij 21+ is kan hij gewoon een 600 pakken, zonder begrenzing.

en een 250cc 2 takt lijkt me ook wel leuk, wegen niet veel, is leuk voor kortere stukken.
 
als hij 21+ is kan hij gewoon een 600 pakken, zonder begrenzing.

en een 250cc 2 takt lijkt me ook wel leuk, wegen niet veel, is leuk voor kortere stukken.

I know, even bijgesteld, had eroverheen gelezen
 
Blijft 2t teveel onderhoud.
 
Ik zou niet voor een 2takt gaan, en al helemaal niet voor een 4takt 125 of 250. Je mist zo veel power. Hou dan gewoon een brommer ofzo. Ga lekker voor een 600, rijd veel soepeler en veel harder :cool:

Je hebt geen 600 aprilia. :D
 
nee klopt zijn 2 cilinders, 1000cc meestal volgens mij.

vind je een cbr600rr niks?
 
nee klopt zijn 2 cilinders, 1000cc meestal volgens mij.

vind je een cbr600rr niks?

ja 600rrtjes zijn nice :D........nu alleen nog een repsol kuip setje kopen.

Morgen weer lekker een stukkie rijden. Staat een ritje van 210km in de planning.
 
ik weet niet waar jullie kijken maar een mooie cbr600rr of yahama r6 zijn allemaal rond de 5k.

Tenzij je die oude modellen van de 90e jaren bedoeld. Daar wil ik niet dood op gevonden worden. :D
 
als je er 1000 bijlegd heb je wel een 600rr, een 2003/2004 model denk ik.

en een r6 van 2001/2002 heb je makkelijk voor 5000, nog wel minder denk ik. of vind je dat ook niks? :D vind dat de mooiste racer van dat bouwjaar, honda's en suzuki zijn rond dat bouwjaar echt lelijk inderdaad..
 
Back
Naar boven