MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga eerst heel veel proefritjes maken. Ik ben heel benieuwd hoe zo mile rsv nu rijdt, want ik blijf daar gewoon een zwak voor houden. Maar ga ook gewoon een hornet,r6,rs125 en rs250 proberen.

Take the Hornet!
 
Zeg, hoe slagen jullie voor een jack? Ik heb er een van een vriend te leen (net weer aan een bike begonnen) en die krijg ik wel aan maar dat is zo'n tour jack en ik wil een sportievere van Streetfighter of zo.

Maar alles wat ik ga passen in de shop is blijkbaar voor ecto's gemaakt. Ik kom er niet in, en als ik het aan heb kom ik er ook niet uit. Alleen veel te grote maten passen, en dan slobbert ie ongelofelijk rond mn middel.
Zo'n beest ben ik nou ook weer niet...
 
streetfighter jack past mij gewoon goed. ben 1.90 en 100kg.

middel moet je gewoon goed strak aantrekken met dat klitteband, zal altijd wel fladderen. je kunt het eventueel ook in laten nemen bij een goede kleermaker.
 
Ik heb er 1 gekregen van xxltje. Zit prima. Misschien moet je niet kijken bij de kinderafdeling ? :D
 
Als ik ooit een motor zou kopen zou ik voor deze gaan:

bmw-k-1300-s-left-front.jpg


Duitse degelijkheid, daar ga ik voor. Geen japanse tupperware.

Even voor de motorkenners onder ons:

Klopt het als ik zeg dat de nieuwste Harley Dadvidson's met de Porsche motor het duurste en beste motorblok ingebouwd hebben?
 
streetfighter jack past mij gewoon goed. ben 1.90 en 100kg.

middel moet je gewoon goed strak aantrekken met dat klitteband, zal altijd wel fladderen. je kunt het eventueel ook in laten nemen bij een goede kleermaker.

Ik ben 176 en 92 kg dus ik verwacht niet dat ik groter ben...
Ik paste de Action Jack in maat 58 met een t-shirt aan en zonder de voering, maar de dunne net-achtige voering, daar loop ik op vast. Die komt bijna mee naar buiten en bij het uittrekken ook. Maat 54 zat technisch beter, maar was nog moeilijker aan en uittrekken. Zal het eens met een shirt met lange mouwen proberen.

Thanks voor je feedback!
 
Ik heb er 1 gekregen van xxltje. Zit prima. Misschien moet je niet kijken bij de kinderafdeling ? :D

Ik ben te onzeker tussen de grote mannen en zoek bevestiging dat ik gespierd ben :D
 
Thanks.

FOTO'S

Op de foto's lijkt hij lager omdat de motor door de spanbanden naar beneden is gedrukt voor transport.

Ik heb 'em gistermiddag opgehaald, en gisteravond wat rondjes gereden. Maar wat is deze machine lekkerrrrrr!!!:eek:
 
Heh, een RSV ga je toch niet vergelijken met een 125 of 250cc, wat een k*tdingen zeg.
 
Als ik ooit een motor zou kopen zou ik voor deze gaan:

bmw-k-1300-s-left-front.jpg


Duitse degelijkheid, daar ga ik voor. Geen japanse tupperware.

Even voor de motorkenners onder ons:

Klopt het als ik zeg dat de nieuwste Harley Dadvidson's met de Porsche motor het duurste en beste motorblok ingebouwd hebben?

Bayrischer Mistwagen :D .
 
hopelijk volgende jaar een cbr600rr uit 2003 zulke mooie motoren.
 
hopelijk volgende jaar een cbr600rr uit 2003 zulke mooie motoren.

Neem dan een 2005-2006 versie........zijn veel mooier :D. Let ff niet op de kleuren want die vind ik niet mooi. Moet dit jaar ff repsol kappen scoren.

large.jpg
 
Neem dan een 2005-2006 versie........zijn veel mooier :D. Let ff niet op de kleuren want die vind ik niet mooi. Moet dit jaar ff repsol kappen scoren.

large.jpg

haal die lelijke knipperlichten eraf ;)
 
haal die lelijke knipperlichten eraf ;)

hahaha ja die moeten nog weg. Heb het ding pas 2,5 maand. Geld is ff op. Moet eerst nog op 2 vakanties en daarna ga ik weer wat aan de motor doen.

Kan natuurlijk ook proberen een elbow down te maken dan heb ik kans dat ik ze zo al kwijt ben hahahaha
 
wel leuk al die supersports ja, maar beetje waardeloos op de openbare weg imo. geef mij maar een licht 1 pittertje dat snaarstrak stuurt, ten eerste beter voor m'n rijbewijs, ten tweede beter om die supersports buitenom voorbij te knallen op de dijkjes.

Een V-Twin met Cardan, nog geen 60 pk en strak sturen ook acceptabel?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is mijn motor.
 
Moet zeggen dat ik het verschikkelijk moeilijk vind om rustig te rijden op me Ninja. Ik val zowat in slaap als ik 50 rij, wat ik al voorbij ben als ik even optrek :eek:
 
Moet zeggen dat ik het verschikkelijk moeilijk vind om rustig te rijden op me Ninja. Ik val zowat in slaap als ik 50 rij, wat ik al voorbij ben als ik even optrek :eek:

Ja had ik ook, die dingen rijden niet chill als je langszamer gaat dan 60.... Gewoon knallen man
 
bump.

Was paar weken geleden gaan rijden in doel, weet niet of je dat kent (belgië :P)
Had de bochtjes daar nog nooit eerder gezien maar reed mee met maat van me en zijn vader (tog wel redelijk ervaren rijder).. Komen we daar paar bochtjes tegen en ik maar volgen, komt er op een bepaald moment een bocht die een scherpe wending maakt, ik met me GS500tje erdoor tot m'n achterrem tegen de grond sleep en ik beetje terug recht wou komen en voor ik het wist lag ik tegen de vangrail O.o Had een gescheurde milt en gekneusde ribben, moet nu nog 5 weken herstellen en mag in die tijd praktisch niets doen... Dat is ong in totaal anderhalve maand dat ik niet kan of heb kunnen trainen.. Word er echt gek van, ga in het vervolg maar beetje voorzichtiger zijn :D
 
Sterkte man, maar zo zie je maar dat je altijd je eigen tempo moet rijden. Ik heb na 2 jaar ook pas het idee dat ik wel aardig kan rijden. Maar dat eerste jaar is echt belangrijk, goed oefenen, veel in je eentje rijden om je niet op te laten jutten.

Hang in there!
 
Ik ben motorloos....vandaag verkocht

In augustus maar eens kijken voor een zx10r
 
Back
Naar boven