MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gaan er nog mensen rijden op deze mooi zondag ?

Net even op een parkeerplek gespeeld met een gsx op vol vermogen dat was leuk :D
 
Heb net gereden :D

Oefeningen voor avb gingen goed, maar als ik eenmaal de weg op moet. Dat is een ander verhaal gaat opzich redelijk maar ik kijk amper, doe me knipperlicht aan en gooi hem meteen naar links :rolleyes:

Daar zal je instructeur niet zo blij mee zijn. En straks je examinator al helemaal niet! Maar met je auto heb je toch ook geleerd dat je eerst moet kijken, nu op de motor is het precies hetzelfde, eerst achter je-, dan naast je-, en tenslotte in je dode hoek kijken.

Gaan er nog mensen rijden op deze mooi zondag ?

Net even op een parkeerplek gespeeld met een gsx op vol vermogen dat was leuk :D

Ik heb van het weekend alleen gisteravond een paar uurtjes gereden. Verder niet, eigenlijk wel zonde nu het zulk mooi weer is.
Met een gsx spelen is altijd wel leuk!:D
 
Daar zal je instructeur niet zo blij mee zijn. En straks je examinator al helemaal niet! Maar met je auto heb je toch ook geleerd dat je eerst moet kijken, nu op de motor is het precies hetzelfde, eerst achter je-, dan naast je-, en tenslotte in je dode hoek kijken.



Ik heb van het weekend alleen gisteravond een paar uurtjes gereden. Verder niet, eigenlijk wel zonde nu het zulk mooi weer is.
Met een gsx spelen is altijd wel leuk!:D

Ben pas 2 weken 18, heb geen auto rbw, brommer certificaat of wat dan ook. Dus heb ook helemaal geen ervaring ermee.

Gewoon meteen voor motor gegaan :p
 
Gaan er nog mensen rijden op deze mooi zondag ?

Net even op een parkeerplek gespeeld met een gsx op vol vermogen dat was leuk :D
Ja, je liet hem op vol vermogen stationair draaien ?
heb mijn GSXR gewoon in de garage laten staan , moe.. geen zin :o
 
Ja, je liet hem op vol vermogen stationair draaien ?
heb mijn GSXR gewoon in de garage laten staan , moe.. geen zin :o

Ja :p, Nee gsx600 is van me vader hoop er volgend jaar er een begrensde R6 naast te kunnen zetten
 
:cool: Mooie fiets(en) !

Zker.

Reed vandaag op de gsx600, durf in ze 1ste versnelling nog niet helemaal volgas :rolleyes:

Vlakbij me huis stuk asfalt gevonden van 1km lang, deze week me vader even lief aankijken en dan ga ik daar even kijken hoe hard ik nou durf :p
 
Mag je btw, met het certificaat van je motor theorie scooter rijden ?
 
Ben pas 2 weken 18, heb geen auto rbw, brommer certificaat of wat dan ook. Dus heb ook helemaal geen ervaring ermee.

Gewoon meteen voor motor gegaan :p

Ok, dan is het inderdaad wel even wennen. Wel tof dat je gelijk voor je motor gaat!

Mag je btw, met het certificaat van je motor theorie scooter rijden ?

Nope.
 
Ik rij momenteel een Yamaha R1 model '02/'03
Heerlijke tweewieler met ontzettend veel kracht welke goed te verdelen is..elke keer weer een genot om er op weg te rijden..

(Hij staat overigens momenteel te koop ivm andere plannen Link naar advertentie )
 
Laatst bewerkt:
Ik rij momenteel een Yamaha R1 model '02/'03
Heerlijke tweewieler met ontzettend veel kracht welke goed te verdelen is..elke keer weer een genot om er op weg te rijden..

(Hij staat overigens momenteel te koop ivm andere plannen Link naar advertentie )

Mooi ding ;),

Staat hij ook op mf, daar heb je ook aardig wat bekijks
 
Na bijna 20 jaar weer een motor gekocht, hoop lol van. Afgelopen weekend eindelijk mn vrouwtje zover dat ze achterop durft, is de ****ing accu leeg!
 
Na bijna 20 jaar weer een motor gekocht, hoop lol van. Afgelopen weekend eindelijk mn vrouwtje zover dat ze achterop durft, is de ****ing accu leeg!
???

FF aanlopen start kabels , nee ?
 
Wie is er hier overgestapt van supersport naar naked en wat zijn je ervaringen ermee? Ben serieus aan het overwegen een superduke te gaan halen.
 
???

FF aanlopen start kabels , nee ?

Hehehehe, had m de dag ervoor al een zetje gegeven en dacht dat ie wel bijgeladen was na een uur sturen. Kreeg hem met een duwtje even op gang, maar sloeg al snel af en toen was het over. Startkabels had ik niet liggen en ook niet helemaal tijd meer voor, dus toch maar weer met de auto...

Vanavoond maar ff aan de lader hangen, kan ik meteen testen of de accu op is of de dynamo.
 
Wie is er hier overgestapt van supersport naar naked en wat zijn je ervaringen ermee? Ben serieus aan het overwegen een superduke te gaan halen.

Paar maten van me hebben het gedaan.....prima bevallen. vooral op bochtige stukken (rotondes enzo) zijn ze bijna niet bij de houden op je supersport.
 
Eigenlijk het enige wat je inlevert is comfort op topsnelheid. Rest geeft alleen maar voordelen, en het is toch de bochten wat de grootste kick geven.
 
@ Dennisik: Motorforum bedoel je? Net toch maar even gedaan.. Ben niet heeeel actief aan het verkopen.. Elke keer als dat ik er op zit slaat de twijfel ook weer toe.. Dus ergens zal ik de verkoop wel proberen te rekken ;)

@ Sriel: Je hebt bochten en bochten he. Een sport is in een bocht die slepend te maken is, echt wel sneller. Haakse bochten of op stukken waar wat meer stuurmanschap nodig is, "wint" een duke absoluut.
 
Laatst bewerkt:
@ Dennisik: Motorforum bedoel je? Net toch maar even gedaan.. Ben niet heeeel actief aan het verkopen.. Elke keer als dat ik er op zit slaat de twijfel ook weer toe.. Dus ergens zal ik de verkoop wel proberen te rekken ;)

@ Sriel: Je hebt bochten en bochten he. Een sport is in een bocht die slepend te maken is, echt wel sneller. Haakse bochten of op stukken waar wat meer stuurmanschap nodig is, "wint" een duke absoluut.

Motorforum ja, Al weet ik niet de reden waarvoor je hem verkoopt, maar het is een erge mooie fiets zonda dat je hem verkoopt
 
Gister me r6 maar eens op full power gezet, nog iets van 9 maanden 25kw ofzo, maja full power is leuker :D
 
Back
Naar boven