AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nice man, dat wil ik in de toekomst ook gaan doen. Heb je onderweg nog problemen gehad met je motor?

En een vraag, ik twijfel tussen de aanschaf van een gsxr600 of een zx6r, beide van het jaar 1995-1998. Heeft iemand hier ervaring met deze motoren of advies? Dit moet mn eerste motor worden trouwens.

Ik heb zelf een zx6r uit 1998. Het is me eerste motor, dus veel vergelijking heb ik niet, maar ik vind hem heerlijk rijden.

Ik zou als ik jou was lekker wat proefritjes rijden, dan weet je ook gelijk welke lekkerder zit en rijdt.
 
Wat ik zeker ooit zou willen is een GSX-R:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of een Buell:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mja, dat zal maar pas voor binnen een 5tal jaar worden... Als het niet langer is :).
En voor die Buell is het best wel kak, aangezien ze vorige maand(?) failliet zijn gegaan :(.

Idd RIP Buell :(
Het is wel de moment nu om een Buell te kopen, ze geven tot €4500,00 korting op een nieuwe motor. Ook hun kledij en accesoires zijn echt aan weggeefprijzen.
 
die 600 modellen van honda zijn echt vet :D
 
Scheuren naar Scheuren
 
Mooi ding, aardig sportief ding. Met zat power denk ik :D
 
Haha, heb jaren gereden, ook als een echte idioot, maar dit heeft niks met anderen te maken.
Als je zo hard een bocht om komt zetten, vraag je er echt zelf om.
Op een drukke weg is dit een no go!
 
Ja, no way dat een automobilist hierop kan anticiperen.
 
laatst nog op een ducati monster proefritje gereden super relaxed
 
ik kan niet wachten tot het weer lekker weer is. Ik heb vorige maand namelijk een zx6r gekocht van 1999, en er nog maar 2 keer kort op kunnen rijden vanwege het weer. Binnenkort bestel ik een doublebubble ruitje denk ik omdat je anders helemaal plat op de tank moet liggen wil je weinig last van de wind hebben.
 
ben nu aan het kijken voor een drz400 sm, zijn ook leuke dingen :D
 
'k heb nu ook sinds zomer 2009 men moto rijbewijs en een Honda hornet 600 aangeschaft, wat een gevoel.
Dat het weer maar snel terug beter wordt !

30i9nh3.jpg
 
ben nu aan het kijken voor een drz400 sm, zijn ook leuke dingen :D
ja alleen een beetje duur , vind ik:p maaruhm.. wel leuk die supermotards ,

ik rij nu nog op een brommertje:( :

nou maar wachten totdat ik 18 ben en een srad kan halen :D

me brommer:

rsje.jpg
 
hoop ook dat het weer snel lekker weer word want in die auto word je ook een beetje gaar de laatste tijd.rij zelf een suzuki gsxr-600 en die moet snel weer van stal vind ik
 
ik kan niet wachten tot het weer lekker weer is. Ik heb vorige maand namelijk een zx6r gekocht van 1999, en er nog maar 2 keer kort op kunnen rijden vanwege het weer. Binnenkort bestel ik een doublebubble ruitje denk ik omdat je anders helemaal plat op de tank moet liggen wil je weinig last van de wind hebben.

yep heb ook zx6r, van 2002 (636 model) dubbel bubble ruitje heb ik ook aangeschaft via e-bay vanuit engeland (35euro totaalprijs) is idd een wereld van verschil!
 
yep heb ook zx6r, van 2002 (636 model) dubbel bubble ruitje heb ik ook aangeschaft via e-bay vanuit engeland (35euro totaalprijs) is idd een wereld van verschil!

misschien een stomme vraag maar heb je niet dat als je niet hard rijd (boven de 100)dat je op een gegeven moment last krijgt van je polsen omdat je de rij wind mist.ik gebruik mijn motor voor woon-werk verkeer en rij dus niet altijd even hard en zit ook over z'n ruit na te denken maar ben bang voor mijn polsen
 
misschien een stomme vraag maar heb je niet dat als je niet hard rijd (boven de 100)dat je op een gegeven moment last krijgt van je polsen omdat je de rij wind mist.ik gebruik mijn motor voor woon-werk verkeer en rij dus niet altijd even hard en zit ook over z'n ruit na te denken maar ben bang voor mijn polsen

bwa valt goed mee hoor, het enige dat je een beetje hebt met zo'n ruitje is het gevoel dat je hebt als je achter een vrachtwagen rijd en je hoofd zo'n beetje van links naar rechts wiebelt...
 
bwa valt goed mee hoor, het enige dat je een beetje hebt met zo'n ruitje is het gevoel dat je hebt als je achter een vrachtwagen rijd en je hoofd zo'n beetje van links naar rechts wiebelt...


maar krijg je nog wel gewoon rijwind op je boven lihaam of alleeen nog maar op je hoofd.want ik heb wel rijwind op mijn bovenlichaam nodig om mijn polsen te ontlasten???en hoe is het als je een duo mee neemt krijgt die dan niet alles voor de kiezen qau wind ???
 
Back
Naar boven