XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice, welke uitlaat is dat? M4 ofzo?
Om eerlijk te zijn, geen idee. Heb het plaatje even van Google getrokken. Heb helaas nog geen eigen fotootje van m'n moto :mad:

Heb wel zelfde uitlaat. Moto is z.g.a. identiek aan deze, alleen heb ik een andere sticker [Link niet meer beschikbaar] (plaatje is erg groot qua formaat..)
 
Ik ga zo mijn pekelfiets ophalen voor komende winter:D. Echt een afschuwelijk lelijk ding. Maar dat is niet erg voor in de winter.
 
Mijn z: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dik ding, heb je meer foto's?
 
Ja hier:

Verschil tussen nieuw model en oude model z1000:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijne dus:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nou het telefoontje is gepleegd, en wat denk je.
Is de instructeur op vakantie tot 16/8 nou dus nog even geduld!!

Heb er wel enorm maar dan ook ENORM veel zin in!!
Ben inmiddels 21 (nog geen week) dus word op een zware lessen, cbf500 (42kw) dus zoveer het "zware" haha;) Gaaf!!
 
Leuk om te zien, maar ik rijd het liefst alleen:D
Heerlijk.
 
Vet man! Zat zelf ook te twijfelen tussen zo'n Z1000 of een Gixxer. Heb uiteindelijk voor de Gixxer gekozen, ben meer een racetype.

Rijd lekker zeker? :D
 
Zeker, nooit meer sbk voor mij :P Dit of een smx vind ik veeel leuker :D
 
Te koop :)

Tijd voor wat anders.... 1998 dubbele schijfrem voor en nog geen 31000 kmtjes.

PM voor meer info!

380808197_5_tdFZ.jpg


380808254_5_7VnG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeker, nooit meer sbk voor mij :P Dit of een smx vind ik veeel leuker :D

Ik vind een z1000 een fantastische motor,maar is hij nou ook echt fijn om bijvoorbeeld mee te touren naar Oostenrijk oid.
Vang je dan niet veel te veel wind?
 
ja je vangt wel veel wind maja wat wil je dan met een naked :P Zolang je maar niet de heletijd over de snelweg rijd valt het best wel mee hoor :)
 
Wheelies gaan ook chill met dat ding, gewoon in 2e versnelling clutch poppen voor gruwlijke shit :D Zo nog fv rondje rijden en dan wat wheelies poppen ;p
 


---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Vond hem wel leuk:D
 


---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Vond hem wel leuk:D

Ik raad dat soort dingen niet aan:) Reed op mijn brommertje en spotte een rollenbank. Ik snel doorrijden, komt er opeens een motoragent mij tegemoet gereden, hij zwaait wat met zijn hand dus ik dacht zwaai gewoon terug en rij snel door. Nou mis, hij was binnen een korte tijd naar mij toe gereden met sirene aan en hij was woedend. Ook bij die rollenbank bleef tie maar zeiken en ging die toerenbeuken met met mijn lieverd om zo'n hoog mogelijke boete te kunnen geven:(
 
Back
Naar boven